نخبگان

اعلام اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۵ دانشگاه شیراز

اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه شیراز و آخرین فرصت تکمیل مراحل ثبت‌نام متقاضیان اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه شیراز، متقاضیان کارشناسی ارشد بدون آزمونی که وضعیت ثبت نام آن ها  کامل شده و برای آن ها پیام “شما می توانید برای مصاحبه شرکت نمایید” ارسال گردیده است و یا در قسمت توضیحات صفحه ثبت نام اینترنتی جمله مذکور نوشته شده است می توانند طبق برنامه زمانبندی جدول پیوست برای مصاحبه مراجعه کنند.

متقاضیانی که همچنان مراحل ثبت نام خود را کامل نکرده اند فرصت دارند تا دوشنبه ۹۵/۳/۱۰ برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نمایند. پرونده متقاضیانی که  پس از این تاریخ مراحل ثبت نام خود را کامل کنند، مورد بررسی قرار نمی گیرد.

تاکید می گردد متقاضیان پس از بارگزاری مدارک خود  در سیستم  باید حتما و حتما گزینه ۱- ذخیره  و ۲- ارسال را کلیک کنند تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام  ناتمام می ماند.  

دانلود جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ دانشگاه شیراز

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مجید
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام من قبول شدم برای مصاحبه الان تو مصاحبه چی میپرسند از درس ها هم سوال میکنند؟
چطوریه؟

محمد
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام آقا مجید.بله.من اطلاع دقیقی دارم چون پارسال یکی از دوستان نزدیکم رفته بود برا مصاحبه دانشگاه شیراز واسه مقطع ارشد (بدون آزمون).فقط سوالات علمیه.اساتید گروه رشته خودت در یک اتاقی هستند و سوالات مربوط به رشته و گرایشت رو ازت میپرسن.خداروشکر دانشگاه شیراز جو و محیط خوبی داره.نگران نباش.اگه درسات رو خوب بلد باشی مشکلی نیست.سوالات هم در حد دوره لیسانسه.
ایشالا شاد و موفق باشید