پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۵ مؤسسه آموزش عالی هراز

مؤسسه آموزش عالی هراز از میان دانش‌آموختگان واجد شرایط مقطع کارشناسی، برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، مؤسسه آموزش عالی هراز به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوب جلسه مورخ ۹۳/۴/۱۱ شورای هدایت استعدادهای درخشان” و آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری”، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد در رشته های زیر اقدام می نماید.

 

ردیفعنوان رشته
۱ حسابداری
۲حسابداری مدیریت
۳سنجش از دور و GIS  – آب و خاک
۴سنجش از دور و GIS  – شهری
۵مهندسی آبخیزداری
۶مهندسی منابع آب
۷مهندسی آبیاری زهکشی

شرایط ثبت نام:

دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی با شرایط زیر می توانند حداکثر تا ۹۵/۰۵/۱۴ به دانشگاه آبان هراز مراجعه نمایند:

  1. دانشجویان کارشناسی پس از ۷ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد با بالاترین میانگین  معدل جز ۱۰% دانشجویان هم رشته ورودی خود باشند.
  2. دانشجویان کارشناسی که در طول شش نیمسال فارغ التحصیل  می شوند  با بالاترین میانگین معدل جز ۱۰%  برتر دانشجویان هم رشته هم ورودی خود باشند.
  3. فارغ التحصیلان بهمن ۹۴ و دانشجویانی که تا ۱۳۹۵/۰۶/۳۱  فارغ التحصیل می شوند.

نشانی دانشگاه: آمل – خ طالب آملی – انتهای دریای ۲۹( کوچه تختی)

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
میلاد قربانی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ق٫ظ

با سلام ، پیشنهاد میکنم برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ابتدا اطلاعات کلی در مو رد شهریه و نحوه پرداخت آن در سایت وارد شود و در ادامه برای جذب بهتر و بیشتر دانشجو مشاوره هایی داده شود مبنی بر تامین مخارج و شهریه، اینجانب اگر کار پاره وقت با حقوقی که فقط برای تامین شهریه داشتم در مقطع ارشد ادامه تحصیل میدادم امت متاسفانه توانایی پرداخت هزینه در شرایط فعلی و بدون درآمد را ندارم..