برگزاری اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اولین المپیاد دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد فضای رقابتی در بین واحدهای دانشگاهی و با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی، اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز توسط این مرکز برگزار می شود. 

وی تصریح کرد: آن دسته از دانشجویان سال سوم و یا چهارم مقطع کارشناسی پیوسته یا سال دوم مقطع کارشناسی ناپیوسته شاغل به تحصیل در واحدها و مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی که در یکی از مجموعه های امتحانی مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و حقوق در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ ثبت نام نموده اند، می توانند در زمان دریافت برگه ورود به جلسه آزمون، علاقه مندی خود را برای شرکت در المپیاد اعلام نمایند.

او ادامه داد: تعداد بیست نفر اول انتخاب شده از هر استان در هر رشته که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده اند به عنوان برگزیدگان مرحله اول المپیاد به دور نهایی آن راه پیدا خواهند نمود و مرحله نهایی این المپیاد در شهریور ماه با سوالات کاملا تشریحی و به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. 

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه از طریق سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  قابل دریافت می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات