نخبگان

اعلام مهلت انصراف دانشجویان مقطع کارشناسی از آزمون ورودی کارشناسی ارشد ۹۵

دانشجویان مقطع کارشناسی که تا آخر شهریور ماه ۹۵ فارغ‌التحصیل نشوند، پس از تکمیل فرم انتخاب رشته تا ۱۷ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به انصراف از پذیرش کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۵ فارغ التحصیل شوند، در غیر اینصورت قبولی آنان لغو می گردد. همچنین تأکید می گردد کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵، حق شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۶ را نخواهند داشت .

در صورتی که بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبی به دلایلی احتمال فارغ التحصیل شدن تا تاریخ فوق را نمی دهد، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۷/۵/۹۵ به همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت شناسایی عکس‌دار معتبر و اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام به سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵ اقدام و رسید دریافت دارد و یا با ارسال درخواست کتبی (اثر انگشت و امضاء داوطلب در ذیل درخواست الزامی است) به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی موضوع عدم فار غ‌التحصیلی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس: تهران، صندوق پستی : ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵ به اداره ثبت نام  واحد تحصیلات تکمیلی این سازمان به نحوی ارسال نمایند که تا تاریخ مذکور واصل شود، تا از گزینش نهایی حذف گردد. بدیهی است به درخواست هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و کلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سمیه
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام ،تحصیل همزمان در دانشگاه های پولی و همزمان شرکت در کنکور ارشد ۹۶ مشکلی نداره ،منظورم اینه من دانشجوی پیام نور باشم و همزمان در ازمون شرکت کنم و بعد بطور مثال اگر در ارشد روزانه قبول شم ،از پیام نور انصراف بدم و روزانه رو ادامه بدم ..ممنون میشم جواب سواله من رو بدید