نخبگان

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ واحدهای بین الملل و برون مرزی دانشگاه آزاد

فرایند ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد واحدها و مراکز بین الملل و برون مرزی سال ۹۵ دانشگاه آزاد آغاز شد و تا روز شنبه ۱۶ مردادماه ادامه دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه  برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی می‌نماید. داوطلبان لازم است با مطالعه دقیق موارد ذیل و پس از اطلاع از رشته/محل‌های ارائه شده نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

  1. آزمون اختصاصی واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل دروس زبان عمومی و هوش و استعداد تحصیلی می‌باشد.
  2. این آزمون در ۲۲ مرداد ماه و به صورت متمرکز و تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد.
  3. پذیرفته‌شدگان این آزمون ملزم به تحصیل در محل پذیرش بوده و هرگونه انتقال و میهمانی از واحدها، پردیس‌ها و مراکز بین‌المللی و برون مرزی به واحدهای داخلی ممنوع می‌باشد و پذیرفته شدگان پس از ثبت‌نام و اخذ واحد درسی چنانچه به هر دلیلی تقاضای انصراف از تحصیل داشته باشند مطابق ضوابط و مقررات دانشگاه مشمول پرداخت هزینه انصراف می‌شوند.
  4. صدور مدارک فراغت از تحصیل دانشجویان پذیرفته شده در این روش توسط واحد پشتیبان و به استناد تفاهم نامه منعقده بین دو واحد دانشگاهی انجام می گیرد.
  5. شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس‌ها و مراکز بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با آخرین بخشنامه های مصوب هیات امنای دانشگاه خواهد بود.
  6. برای واحد های برون مرزی و بین الملل با همکاری واحد الکترونیکی امکان ارائه آموزش در بستر الکترونیکی نیز فراهم شده است.
  7. پذیرفته شدگان واحد امارات متحده عربی لازم است از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط بوده و شرایط لازم برای اخذ ویزا از کشور امارات متحده عربی را داشته باشند. این افراد در صورتی مجاز به اخذ معافیت تحصیلی در مقطع دکتری تحصصی برای تحصیل در واحد دانشگاهی امارات می‌باشند که علاوه بر شهریه‌های تحصیلی قادر به پرداخت وثیقه خروج از کشور (در حال حاضر مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال) به سازمان وظیفه عمومی نیز باشند.
  8. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد منوط به شرکت در آزمون و کسب حدنصاب نمره لازم خواهد بود.
  9. اسامی پذیرفته شدگان نهایی هفته اول مهرماه از طریق پایگاه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 توجه :

ثبت نام از طریق سایت www.azmoon.org صورت می پذیرد.

 زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش صورت می گیرد.

 

آزمون کارشناسی ارشد بین الملل در تاریخ ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
غزل
مرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۵۵ ب٫ظ

اعلام شد ۲۹ ام برگزار می شه

d
مرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ب٫ظ

سلام. قبولیش برای میکروبیولوژی راحته؟ شروع ترمش کی هست؟ چون من بهمن فارغ التحصیل نین.
لطفا جواب بدید

وحید
مرداد ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ

با عرض سلام
امکان شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای کسانی که در آزمون مراکز
بین المللی دانشگاه آزاد شرکت کرده اند به دانشگاهی غیر از
دانشگاهی که قبول شدیم یا نشدیم وجود دارد؟

مهمان
مرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

سلام
در خصوص کارشناسی هم هچین ازمونی وجود دارد؟

م.م
شهریور ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهمان

سلام
من توی سایت دانشگاه آزاد آیت الله آملی واحد بین الملل دیدم که پذیرش بدون آزمون هم دارن و رشته های زیادی هم داشت هم مهندسی هم زیستی.
توی وبسایت های واحدهای بین الملل آزاد رو ببینین

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

سلام
من در رابطه با آرمون آزاد واحدهای بین الملل سوالم اینه که مواد آزمون خود درس های رشته ی مورد نظر نیست؟ یعنی فقط زبان و هوشه؟ ممنون میشم کسی میدونه کمکم کنه گیج شدم،چون توی ثبت نام اصلا اشاره ای نکرده به اینکه رشته لیسانس چیه فقط معدل و دانشگاه رو خواسته

فرشته
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام باید برای ارشد دولتی جدا ثبتنام کنی دفترچه ثبتنام اذر ماه داخل سایت سازمان سنجش قرار میگیره و
شما هم میتونی ارشد رو دولتی بخونی

دوست
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام ، یک سوال داشتم که در جایی پاسخی پیدا نکردم
من دانشجوی کارشناسی پلیمر در دانشگاه آزاد هستم. می خواستم ببینم امکان داره که پس از کارشناسی، برای ارشد به دانشگاه دولتی بروم و آنجا درس بخوانم؟
اگر بله، لطفا بگید که چطوری است؟ کنکور ارشد دانشگاه مثل کنکور ورود به دانشگاه است؟ باید از سایت سنجش اسم بنویسم برای کنکور یا خیر؟ چون هم دانشگاه آزاد کنکور جداگانه داره و هم دانشگاه دولتی. لطفا یه توضیح جامعی بدید. پاسخ هم ایمیل کنید.

بهنام
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

بله میشه.این دفترچه رو بخون کمکت میکنه
http://www6.sanjesh.org/download/arshad95/arshad95reg.pdf

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

منم پلیمر خوندم بله که میشه همش کنکوره دیگه