انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی کارشناسی ارشد بازیگری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون عملی رشته بازیگری کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح ذیل می باشد:

پیرو انتشار اطلاعیه این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی و هم‌چنین پایگاه اینترنتی این سازمان در مورخ ۹۵/۳/۱۴ در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی کدرشته‌های ذیربط، بدین وسیله از آن دسته داوطلبانی که در رشته بازیگری از کدرشته امتحانی ۱۳۵۷ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و حداقل یکی از کد رشته محل‌های تحصیلی بازیگری را انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که لازم است برای شرکت در آزمون عملی به شرح ذیل اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مرحله فوق، بمنزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌گردد و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود نخواهد داشت.

 ضمناً شایان ذکر است داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کد محل تحصیل از رشته بازیگری ننموده‌اند، توصیه می‌گردد برای شرکت در آزمون عملی و یا دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام ننمایند.
– مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۴/۳۰ برای خانم‌ها و روزهای ۹۵/۴/۳۱، ۱، ۲ و ۹۵/۵/۳ برای آقایان (به ترتیب حروف الفبا به شرح جدول ذیل) به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان شهید ورزنده، جنب تالار هنر، پلاک ۱۳، ساختمان شماره ۲ دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر برگزار می‌گردد.
توضیح: داوطلبان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه قبل از ساعت ۸:۰۰ صبح (از ساعت ۷/۳۰) با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه و نیز پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد ۹۵ در محل آزمون حضور داشته باشند.
 
جدول زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری به تفکیک خواهران و برادران
 
زمان مراجعه خواهران
زمان مراجعه برادران
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
دوشنبه
۹۵/۴/۲۸
از حرف «الف» تا حرف «د»
پنج‌شنبه
۹۵/۴/۳۱
از حرف «الف» تا حرف «ح»
سه‌شنبه
۹۵/۴/۲۹

 
از حرف «ذ» تا حرف «ق»
جمعه
۹۵/۵/۱
از حرف «خ» تا حرف «س»
چهارشنبه
۹۵/۴/۳۰
از حرف «ک» تا حرف «ی»
شنبه
۹۵/۵/۲
از حرف «ش» تا حرف «گ»
 
 
 
یکشنبه
۹۵/۵/۳
از حرف «ل» تا حرف «ی»
– داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته مذکور از روز شنبه مورخ ۲۶/۴/۹۵ به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه نمایند. ضمناً لازم است هزینه برگزاری آزمون عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ ۲۳۰/۰۰۰ (دویست و سی هزار ریال) به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور فراهم گردیده‌، پرداخت نموده و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کدرهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
 
آمادگی داوطلبان باید به شرح ذیل باشد:

 الف) به همراه داشتن اسناد و مدارک مربوط به سوابق بازیگری و دیگر فعالیت‌های تآتری. ب) آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به صورت فی‌البداهه به انتخاب اساتید برگزار کننده آزمون (در حین انجام آزمون). ج) آقایان لازم است که آمادگی لازم جهت اجرای نقش «اتللو» از صفحه ۱۵۱ نمایشنامه اتللو ترجمه م. ا. به آذین نشر دات. چاپ دوم سال ۱۳۸۵ را داشته باشند (مطابق متن ذیل). د) خانم‌ها لازم است نقش «بیوه نویسنده معروف» از نمایشنامه «پرده‌برداری» نوشته: رسو – دی – سان – سکوندو که در صفحات ۱۲۷ و ۱۲۸ کتاب «تئوری استانیسلاوسکی در پرورش هنرپیشه» ترجمه: پرویز تائیدی، چاپ شده را اجرا نمایند (مطابق متن ذیل). 

 
 متن دیالوگ آزمون عملی بازیگری به تفکیک به نقش خانم‌ها و آقایان
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری
نقش خانم‌ها
«بیوه‌ی نویسنده‌ی معروف» از نمایشنامه‌ی «پرده‌برداری»
نوشته‌ی: رسو ـ دی ـ سان ـ سکوندو در صفحات ۱۲۷ و ۱۲۸ کتاب «تئوری استانیسلاوسکی در پرورش هنرپیشه» ترجمه‌ی پرویز تأئیدی
نقش آقایان
«اتللو» از صفحه‌ی ۱۵۱ نمایشنامه «اتللو» ترجمه م. آ. به آذین / نشر دات. چاپ دوم/ سال ۱۳۸۵
زنی وارد می‌شود و اینطور به نظر می‌آید که در جستجوی کسی است. یک چتر با خود دارد. این زن، بیوه‌ی نویسنده‌ئی است که از مجسمه‌اش پرده‌برداری شده. وقت غروب است. آخرین اشعه خورشید مایل بر مجسمه مرمرین نویسنده تابیده.
 
بیوه: – (مجسمه را می‌بیند و شوهرش را می‌شناسد و ناگهان با عصبانیت می‌خندد)
ها، ها، ها، خودتی. پس دو مرتبه میشه دیدت. هنوز سه سال نشده که مردی و الان مجسمه‌ات را برپا کرده‌اند. همین الان هم از مجسمه‌ات پرده‌برداری کرده‌اند و مطمئناً هم عده زیادی به این خاطر اینجا جمع شده‌اند و برایت فریاد کشیده‌اند و دست زده‌اند و حتی به گردنت یک حلقه گل هم آویزان کرده‌اند. …. عالیه… واقعاً که عالیه…. دیگه از این بهتر برایت پیش نمی‌یاد… اما … با من که زنت هستم صاف و راست باش. دیگه اینجاش را حساب نکرده بودی چون فکر می‌کردی که من در بیمارستان روانی زندانی شده‌ام و از این که مرمر جاویدان شده‌ئی خبر پیدا نمی‌کنم. حتماً با خودت گفتی که: «وقتی این زن در حیات من عظمتم را نشناخت، بعد از مرگم هم شهرتم را نمی‌تواند درک کند، از یک دیوانه انتظاری نباید داشت. چون چیزی نمی‌فهمد» و با همه اینها عزیزم من این جا هستم. تو باید قبول کنی که من دیوانه نیستم و از دیوانه‌خانه هم فرار نکرده‌ام تا تو را ملاقات کنم. بلکه از آسایشگاه می‌آیم، جایی که به من خیلی هم خوش می‌گذرد. تو می‌خواستی مرا دیوانه کنی که بتوانی در یک دیوانه‌خانه زندانیم کنی. اما من هیچ دیوانه نبودم فقط اعصابم یک کمی ناراحت شده بود. مگر هیچ زن دیگری می‌توانست بیست سال با تو زندگی کند و دوام هم بیاورد؟- تازه من جان سالم بدر بردم. با معالجه‌ئی که در بیمارستان کرده‌ام بزودی کاملاً خوب خواهم شد… امروز می‌خواستند حواسم را پرت کنند. نمی‌خواستند من بدونم که از مجسمه تو پرده‌برداری می‌شود، دکترها، خواهرهای مذهبی، پرستارها، از این طرف و آن طرف برایم تعریف می‌کردند که من وقت پیدا نکنم به تو فکر کنم. چه انسان‌های مؤدب و با محبتی هستند و با چه احساسی سعی می‌کردند مرا سرگرم کنند. من هم یک جوری وانمود می‌کردم که هیچ خبری از هیچ کجا ندارم و به این ترتیب تصمیمم را که ملاقات تو بود پنهان نگه داشتم.
اتللو: نگاه کنید! شمشیری به کف دارم، و هرگز شمشیری از این بهتر ران هیچ سربازی را نساییده است. به یاد دارم که روزی با این بازوی کوچک و این شمشیر آبدار از میان موانعی بیست بار استوارتر از شما راه به روی خودم باز کردم. ولی، آه! لاف بیهوده می‌زنم. چه کسی می‌تواند بر سرنوشت خود فرمان براند؟ آن زمان گذشت. از این رو، با آن که مرا شمشیر به کف می‌بینید، هراسی به خود راه ندهید. اینک پایان سفر من و نهایت کار من است. این آخرین سامان دریانوردی من است. آیا از وحشت است که پس پس می‌روید؟ ترس تان بیجاست. حتی اگر نیی بر سینه‌ی اتللو حواله دهند، عقب خواهد نشست. آخر، اتللو کجا برود؟ ‌هه، دخترک بد اختر. آه! اکنون چه منظره‌ای داری! همچون پیراهنت رنگ پریده‌ای! آنگاه که در روز شمار به یکدیگر برسیم، دیدار تو بدین گونه که هستی، روح مرا از آسمان فرو خواهد افکند و اهریمنان بر آن چنگ خواهند انداخت. سردی، سرد، دختر من! همچون دامن پاک تو! ـ اوه! نفرین، نفرین بر تو، ای ناکس! دور از لذت دیدار آسمانی او، شما، ای اهریمنان، روح مرا با تازیانه شکنجه دهید! در بادهای وزان آواره‌اش دارید! در شعله‌های گوگرد بریانش کنید و در ژرفنای دریاهای آتش فرو برید! آه! دسدمونا! دسدمونا! مرده‌ای! اوه! هو! هو!.
 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ایسانا
تیر ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام خانم مشاور،
ببخشید یک پرسش از طریق ایمیل مطرح کردم. خواهش میکنم جواب پرسش من رو از طریق ایمیل بدید.
بی اندازه سپاسگزارم

الهام
تیر ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

نتایج مصاحبه ارشد دانشگاه مالک اشتر چه موقع اعلام می کنن؟آیا دانشگاه در سایتش نتایج اعلام می کنه یا سازمان سنجش نتایج اعلام خواهد کرد؟