نخبگان

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی کارشناسی ارشد هنر

کارت آزمون عملی رشته های گروه هنر کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح ذیل می باشد:

پیرو انتشار اطلاعیه این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی و همچنین پایگاه اینترنتی این سازمان در مورخ ۹۵/۴/۱۳ بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که درکدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰،۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته شده اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده اند می‌رساند، آزمون عملی برای این کدرشته های امتحانی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۶، ۷ و ۹۵/۵/۸ برگزار می‌گردد. داوطلبان ضرورت دارد برای پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۵/۴ به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه نمایند. ضمناً زمان مراجعه داوطلبان به باجه رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون با توجه به تاریخ برگزاری هر یک از کد رشته های امتحانی از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۵/۵ آغاز می‌گردد و داوطلبان بدین منظور می بایست یک روز قبل از برگزاری و در صورت نیاز به باجه رفع نقص کارت به شرح ذیل مراجعه نمایند.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:
تهران خیابان آزادی – بین خیابان آذربایجان و خوش – نبش کوچه کامیاران –  دانشگاه سوره
در پایان متذکر می‌شود واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات همه روزه در وقت اداری به غیر از ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد. لذا داوطلبان گرامی می‌توانند برای ارسال سوالات خود از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نموده و یا با شماره تلفن۴۲۱۶۳  با پیش شماره۰۲۱  با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی این سازمان تماس حاصل نمایند. تاکید می‌گردد از مراجعه حضوری در این رابطه خودداری فرمایند.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سولین
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام دوستان من کارگردانی نمایش قبول شدم هیچ اطلاعی در مورد امتحان عملی و نحوه امتحان یا منابع ندارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاس

سپیده
مرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

سلام کسی اطلاع داده نتایج کنکور عملی هنر کد رشته های ۱۳۵۸ کی اعلام میشه؟

ازاده
مرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ

کسی میدونه امتحان عملی طراحی صنعتی جمعه کجا برگزار میشه؟

زهرا
تیر ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۴۳ ق٫ظ

سلام خدمت مشاورین محترم
رشته من در مقطع کارشناسی حسابداری است و قصد دارم برای ارشد علوم و صنایع غذایی را شرکت کنم خواهش می کنم لطفا من را در مورد نام کتاب ها و منابعی که در این زمینه باید مطالعه کنم راهنمایی بفرمایید.(با تشکر)

حدیث
تیر ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

کسی میدونه موضوع عملی گرافیک با تصویر سازی سال گذشته چی بوده؟