نخبگان

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر در سال ۹۵

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نظر دارد از میان واجدین شرایط سایر دانشگاه ها، با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان برای سال  تحصیلی ۹۵-۹۶ دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به استناد ” آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد” به شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ ۵/۵/۱۳۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اصلاحیه شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۲۴/۵/۱۳۹۴ و مصوبات داخلی از بین دانشجویان و دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه های دولتی تعداد محدودی دانشجو در رشته های زیر می پذیرد.

جدول رشته 

khajenasir95

شرایط پذیرش

۱. تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های دولتی

۲. گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی پس از ۷ نیمسال تحصیلی و کسب میانگین کل ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود

۳. حداکثر مدت زمان تحصیل برابر با هشت نیمسال تحصیلی

۴. دانش آموختگی در نیمسال اول یا دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و حداکثر تا پایان شهریور ۹۵

نکات مهم

توجه ۱: لطفاً پیش از اقدام به بارگذاری مدارک و ثبت نام، اطلاعیه و راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید. پس از ثبت نام وجه پرداخت شده بازگشت داده نخواهد شد.

توجه ۲: دانشگاه صرفاً درخواست های دانشجویان دانشگاه های دولتی را بررسی خواهد نمود. دانشجویان سایر دانشگاه ها (دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، جامع علمی کاربردی و …) از ارسال فرم درخواست و واریز وجه خودداری نمایند. وجه واریزی بازگردانده نخواهد شد.

توجه ۳: دانشجویان هر رشته تنها در رشته تحصیلی خود مجاز به ارائه درخواست می باشند.

توجه ۴: بدیهی است برنامه ریزی برای دفاع از پروژه و اخذ نمرات میهمانی و … به منظور رعایت زمان دانش آموختگی طبق قوانین و تاریخ های اعلامی دانشگاه به عهده دانشجو و دانشکده می باشد و این دفتر مسئولیتی در قبال آن ندارد.

توجه ۵: مسئولیت صحت اطلاعات بارگذاری شده به عهده متقاضی بوده و در صورت عدم صحت، دانشگاه مطابق مقررات برخورد خواهد نمود.

توجه ۶: به حداکثر زمان ثبت نام توجه فرمایید. زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

توجه ۷: شرایط پذیرش و راهنمای ثبت نام از وضوح کافی برخوردار است. بنابراین خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی به منظور پرسش مجدد موارد یا اصرار بر تغییر آن جداً خودداری فرمایید.

نحوه ارائه درخواست

ضروری است داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه راهنمای ثبت نام غیر حضوری حداکثر تا تاریخ ۹۵/۵/۱ از طریق سامـانه جامع دانشگاهی (گلستان) با ورود اطلاعات، و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل های پیش بینی شده، ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز

لازم است داوطلبان محترم قبل از شروع ثبت نام، فایل مدارک را آماده نمایند.

۱. تصویر صفحه اول شناسنامه

۲. تصویر پشت و روی کارت ملی

۳. ریز نمره کارشناسی (منظور از ریز نمره، کارنامه کلی مقطع کارشناسی بدون تایید یا مهر و امضا دانشگاه است. این کارنامه می بایست از آموزش دانشکده یا دانشگاه درخواست شود و حداکثر دو صفحه می باشد. نام و آرم دانشگاه، مشخصات دانشجو و نیمسالهای تحصیلی و معدل ها می بایست مشخص بوده و هنگام بارگذاری در سیستم هیچ یک از این اطلاعات حذف نگردد. در غیر این صورت مدارک بررسی نخواهد شد. صفحات به صورت سری و به دنبال هم بارگذاری گردد).

۴. گواهی رتبه: گواهی رتبه می بایست بیانگر رشته، رتبه تا پایان نیمسال هفتم، معدل تا پایان نیمسال هفتم و تعداد دانشجویان ورودی باشد. شماره، تاریخ صدور نامه و مهر و امضا دانشگاه می بایست مشخص باشند.

۵. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ (پانصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی ( گلستان).

تذکر: کلیه فایل های ارسالی در فرمت JPG حداکثر ۵۰۰ کیلو بایت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الهام
تیر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ

سلام.خاتنم مشاور ،سایت سنجش نوشته شده که (آن دسته ازداوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته اند. بدیهی است این داوطلبان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه نمایند.) پس یعنی از اولویت های قبل مالک اشتر (این اولویت ها جز دانشگاه های شرایط خاص نبودن )پذیرفته نشدم؟
من در مصاحبه ارشد ۹۵دانشگاه مالک اشتر تهران شرکت کردم الان در مراحل مختلف پذیرش این دانشگاه(مصاحبه و استعلام و..)رد بشم دیگه سازمان سنجش اولویت های بعدی منو دیگه بررسی نمیکنه؟
پذیرش من از طریق استعداد درخشان هم در این صورت لغو خواهد شد؟
بعضی از نظرات در سایت های مختلف مثل (در صورت عدم پذیرش در مالک اشتر تهران،انتخاب های بعدی را سازمان سنجش لحاظ نمی کنه)من نگران کرده.لطفا راهنمایییم کنید.ممنون

پویا
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
من مشاور نیستم!دیدم چند روزه این سوالتون بدون جوابه، گفتم چیزی که میدونم رو بگم خدمتتون
جواب سوال اولتون رو نمیدونم
ولی در جواب سوال دومتون:
اگر تو مصاحبه رد بشید، سنجش اولولیت های بعدیتون رو بررسی میکنه
اگر تو مصاحبه قبول بشید همه قبولیهاتون(استعداد درخشان، کنکور)همه لغو میشه
ولی اگه قبول نشید به همون روال عادی بررسی میشه رتبتون(اولویتهای بعدی رو…)
یه چیزی رو مد نظرتون باشه که، درصورتی که مصاحبه مالک اشتر قبول بشید و نرید، دواطلب انصراف از تحصیل خواهید بود و اگر روزانه باشید از کنکور سال بعدم محروم میشید!

پیشنهاد میکنم این صفحه رو بخونید:
https://mastertest.ir/1395/04/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-95-96/

موفق باشید
یاعلی