نخبگان

پذیرش بدون کنکور دانشجویان ایرانی مقیم خارج در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم شدن امکان ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از مهر ماه ۹۵ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ابراهیمی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش زبان های خارجی، در حال حاضر زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و روسی در مقاطع ارشد و دکتری این دانشگاه ‌آزاد اسلامی تدریس می شود.

وی افزود: دو دفتر جدید و یک مرکز بین المللی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در آلمان و میلان با همکاری دانشگاه پلی تکنیک میلان راه اندازی شده است.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: برای هریک از دفاتر این دانشگاه یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلندمدت تدوین شده که برنامه کوتاه مدت شامل مطالعه و شناسایی میزان جذب دانشجو در کشورهای هدف در یک فرجه یکساله است.

ابراهیمی عنوان کرد: ایرانیان در تمام دنیا می توانند در سامانه ثبت نام و پذیرش دانشجویان ایرانیان مقیم خارج از کشور دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و پذیرش این دسته از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد بدون برگزاری کنکور است.

وی تاکید کرد: پذیرش این داوطلبان برای مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که آموزش دانشجویان ایرانی مقیم خاجر از کشور در این دانشگاه به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: تمامی کلاس ها و فعالیت های آموزشی دانشجویان دفاتر دانشگاه‌ آزاد اسلامی با همکاری واحد الکترونیک به صورت الکترونیکی (مجازی) برگزار می شود و دفاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنها وظیفه برنامه ریزی و برگزاری آزمون های پایان ترم را دارند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات