تاریخ اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد آزاد در دهه ۹۰

در چهار سال اخیر نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد آزاد در اواسط شهریور ماه منتشر شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر در بازه ۱۴ تا ۲۱ شهریور بوده است که اعلام نتایج در ۱۴ شهریور مربوط به سال ۹۲ است و در سال ۹۱ هم انتشار نتایج در روز ۲۱ شهریور انجام شده است.

زمان اعلام نتایج نهاییزمان برگزاری آزمون
آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۴۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۴ ۷ تا ۹ خرداد ماه ۹۴
آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۳۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۳ ۸ تا ۱۰ خرداد ماه ۹۳
آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۲۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۲ ۹ تا ۱۱ خرداد ماه ۹۲
آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۱۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۱۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۱

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الهام
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام.خانم مشاور ،سایت سنجش نوشته شده که (آن دسته ازداوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه(اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و همچنین تاریخ ، زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کد رشته‌های امتحانی ۱۱۳۱، ۱۱۳۹، ۱۱۴۸، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) ) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته اند. بدیهی است این داوطلبان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه نمایند.) منظورشون از کد رشته های موضوع این اطلاعیه فقط کد رشته های امتحانی۱۱۳۱ و ، ۱۱۳۹، ۱۱۴۸، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ هست ؟ پس یعنی از اولویت های قبل مالک اشتر(کد رشته: ۱۷۵۸۱… ادامه نظر»

سحر
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

اگه مالک اشترو قبول نشین اولویت های بعدیتون بررسی میشه نگران نباشین:)
اگه مالک اشتر قبول شین اولویت های بعدی بررسی نمیشه

m
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اگه نرم مصاحبه محروم میشم؟آخه دانشگاهی که قبول شدم ی شرطی رو گذاشته که معلوم رد میشم اگه بدم مصاحبه

سحر
تیر ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  m

اولویت های بعدیتون بررسی میشه، انگار اون دانشگاه مصاحبه دار از لیست انتخابیتون حذف میشه همین

m
تیر ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

مرسی

الهام
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اولویت های قبل از مالک اشتر چطور؟بررسی میشن؟

سحر
تیر ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

” آن دسته ازداوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته اند.”
این متنو سازمان سنجش زده ولی قبل انتخاب رشته من از یه مشاوری پرسیده بودم میگفتن اولویت های قبلیتونم بررسی میشه…. دقیقشو مطلع نیستم

الهام
تیر ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

این اطلاعیه دیدم.ولی نوشته شده که کد رشته های موضوع این اطلاعیه..منظورشون از کد رشته های موضوع این اطلاعیه فقط کد رشته های امتحانی۱۱۳۱ و ، ۱۱۳۹، ۱۱۴۸، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ هست ؟