نخبگان

اعلام زمان انتشار کارت آزمون عملی کارشناسی ارشد ۹۵

مشاور عالی سازمان سنجش از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کارشناسی ارشد سال ۹۵ از ۲۰ الی ۳۰ تیر خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پذیرش در رشته های تحصیلی هنر  در کنکور سراسری سال ۹۵ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می پذیرد، لذا داوطلبان باید از طریق لینک ویرایش کارت یک و یا حداکثر دو مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی را انتخاب کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان رشته های هنر با ورود به سایت سازمان سنجش از ۲۰  الی ۳۰ تیر نسبت به انتخاب حداکثر دو مورد از رشته های دارای آزمون عملی و پروژه اقدام کنند. 
وی افزود: داوطلبان برای شرکت در آزمون عملی هر یک از مجموعه رشته‌های اعلام شده باید با توجه به اعلام علاقمندی و تقاضا نسبت به پرداخت مبلغ ۲۳۰ هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های اعلام شده به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند.
توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که در دو مجموعه شرکت کرده‌اند باید مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (معادل ۴۶ هزار تومان) را به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: همچنین داوطلبانی که علاقمندی به دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیرانتفاعی را اعلام نکرده اند می توانند ۲۰ تا ۲۳ تیرماه همزمان با توزیع کارت آزمون، این علاقمندی را در کارت آزمون اعمال کنند. 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شاهدخت بانو
مرداد ۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ

با سلام
اطلاع رسانی چرا ایقد متغییره…من مرتب چک کردم اما از کجا باید ۲۳ هزار پرداخت کنم..هیچ شماره حسابی داده نشده،،،و امروز یکی از اطلاعیه ها اعلام کرده که کسایی که پول پرداخت کردن میتونن ازمون عملی بدن…من باید چیکار کنم؟؟؟؟ چطور باید پول پرداخت کنم؟ لطفا پاسخ بدید

اسی
تیر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام میخواستم بدونم تاریخ امتحانم که در اطلاعیه
قبلی بود عوض شده یا نه…ممنون