نخبگان

تغییر زمان برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه آزاد

برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۹۵ ویژه واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌مرزی دانشگاه آزاد اسلامی یک هفته به تعویق افتاد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فرهاد حسین زاده لطفی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد واحدهای بین المللی و برون مرزی گفت: مهلت ثبت نام این آزمون ها که قرار بود تا ساعت ۲۴ روز گذشته پایان یابد، تمدید شد.
وی با اشاره به مهلت تمدید شده، افزود: دانشجویانی که تمایل به شرکت در رشته‌هایی مانند علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی دارند می‌توانند از طریق سامانه‌های مربوط تا ۲۳ مرداد ۹۵ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
حسین زاده لطفی اظهار داشت: زمان برگزاری این آزمون که قرار بود در بیست و دوم همین ماه باشد با تاخیر چند روزه در ۲۹ مردادماه انجام می شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون آموزشی دانشگاه آزاد پیش از این اعلام کرده بود، واحدهای بین‌الملل و برون مرزی که در مهر و بهمن ماه سال ۹۴ پذیرش خود را تکمیل نکردند موظف به برگزاری آزمون اختصاصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند.
به گفته حسین زاده لطفی دانشجویان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید سه الی چهار روز قبل از برگزاری آزمون به سامانه www.azmoon.org مراجعه و نسبت به تهیه آن اقدام کنند همچنین اسامی تمامی پذیرفته شدگان، هفته اول مهر ماه در همین سامانه درج می‌شود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات