نخبگان

ادامه مذاکرات وزارتین علوم و بهداشت بر سر کارشناسی ارشد رشته های مشترک

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: هنوز در خصوص هیچ یک از رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت به تفاهم نرسیده ایم. اختلاف‌نظرها همچنان وجود دارد و رسیدن به نتیجه نهایی در این خصوص امری زمان‌بر است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب به تشریح آخرین وضعیت رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت اشاره کرد و افزود: وضعیت رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه در دست بررسی است. تاکنون نیز پیرامون موضوع بحث‌های زیادی صورت گرفته اما هنوز در مورد هیچ رشته‌ای به نتیجه‌ای مشخص نرسیده‌ایم و اختلاف‌نظرها همچنان وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: اختلاف‌نظر در مورد مباحث مختلف بخصوص در مورد رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت در بین جامعه دانشگاهی امری کاملا طبیعی است و ما باید در قالب قانون و دستورالعملی که تدوین کرده‌ایم و به امضای هر دو وزیر (علوم و بهداشت) نیز رسیده‌است عمل کنیم. در این میان رشته‌هایی که روی آنها اختلاف‌نظر وجود دارد عمدتاً بین‌رشته‌ای هستند.

معاون آموزشی وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: موضوع تعیین‌تکلیف رشته‌های مشترک بین دو وزارت علوم و بهداشت کاملا جدی پیگیری می‌شود و کمیته‌ای نیز در این زمینه تشکیل شده است اما به نتیجه رسیدن آن امری زمان‌بر می‌باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امین
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ

با عرض خسته نباشید…آیا مهندسی پزشکی از وزارت بهداشت حذف شده یا نه؟؟؟اگه منبع خاصی دارید در این زمینه به من خبر بدید با تشکر