نخبگان

افزایش ظرفیت پذیرش دوره کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان در سال ۹۵

رئیس دانشگاه اصفهان از افزایش ۱۰درصدی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ نسبت به سال های گذشته خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

هوشنگ طالبی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: در سال تحصیلی جاری ظرفیت پذیرش دانشجویان کارشناسی این دانشگاه ۲۰ درصد و ظرفیت پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۰ درصد نسبت به سال های گذشته رشد داشته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در سال های گذشته شاهد درخواست های زیادی برای انتقال و مهمانی در این دانشگاه بودیم بنابراین با ایجاد افزایش ظرفیت پذیرش بستری را فراهم کردیم تا دانشجویان اصفهانی بتوانند از ابتدای تحصیل در نزدیکی محل زندگی خود مشغول به تحصیل شوند.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شود در سال های آینده از متقاضیان انتقالی و مهمانی به این دانشگاه کاهش یابد.

طالبی تاکید کرد: امسال حدود ۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو جدید در تمامی مقاطع در این دانشگاه پذیرش شد که از این تعداد ۴۵ درصد دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی و ۵۵ درصد دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی هستند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات