نخبگان

ثبت‌نام بیش از ۳۶ هزار داوطلب در کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۹۵

مشاور عالی سازمان سنجش  از ثبت‌نام ۳۶ هزار و ۲۹۴ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد بهمن ماه ۱۳۹۵ دانشگاه فراگیر پیام نور خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاریمهر گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تا ۸ صبح امروز تعداد ۳۶ هزار و ۲۹۴ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تایید مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر است.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار می شود و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
روزبه
بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ق٫ظ

باسلام وخسته نباشد
درصورت امکان ؛ میشود محبت فرمایید و سوالات دوره های گذشته ارشدفراگیر پیام نور حقوق خصوصی +پاسخنامه هایش را داخل سایت جهت بهره برداری بگذراید.قبلا ؛ ازبذل توجه ومحبت آن مدیرت محترم سایت کمال تشکر را دارم.