نخبگان

ورود کمیسیون آموزش مجلس به موضوع برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۶

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد در همه دانشگاه‌ها باید متمرکز انجام شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در ثبت نام مستقل دانشجویان برای کنکور دکتری علی‌رغم مصوبه مجلس، اظهار داشت: آزمون‌های دکتری در همه دانشگاه‌ها باید به صورت متمرکز صورت گیرد؛ چراکه در این صورت نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این موضوع باید در کمیسیون آموزش بررسی شود، افزود: دیروز هم رئیس دانشگاه ازاد به کمیسیون آمد و در این جلسه درباره موضوعات مختلف از جمله این مسئله صحبت شد.

عباسی تصریح کرد: نباید به دانشگاه آزاد امری تحمیل شود. تعداد دانشجویان دانشگاه ازاد  با دانشگاه دولتی برابری می کند. باید برای این دانشگاه نیز حقی قائل شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان با بیان اینکه کمیسیون حتما به منظور اقدام دانشگاه آزاد ورود خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کمیسیون تلاش می کند تا در جهت تحقق اهداف مسائل علوم در بعد فناوری به ویژه تحصیلات تکمیلی اقدام کند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات