نخبگان

ثبت نام ۶ هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۳۹۵

ثبت نام کنکور ارشد 98

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۶ هزار و ۹۴۰ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور(نوبت ۱۷) از روز چهارشنبه سوم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش  آغاز شده و تا روز شنبه ۱۳ آذرماه ۹۵ ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تاییده مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت این سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: داوطلبان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: سوالات آزمون مطابق مندرجات جدول شماره ۲ مندرج در دفترچه راهنما طراحی می شود.

توکلی با بیان اینکه سوالات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت چند گزینی است، گفت: سوالات این آزمون نمره منفی ندارد.

وی تاکید کرد: در مجموع تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر در این دوره پذیرش می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار می شود.

توکلی گفت: نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات