اعتراض رئیس کمیسیون آموزش مجلس به رأی دیوان عدالت اداری درخصوص ارشد آزاد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دیوان عدالت اداری حکمی را داده که در صلاحیت او نبوده و داوطلبان فقط باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنند و ثبت‌نام‌ها بر اساس قانون سنجش و پذیرش انجام می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با چگونگی تعیین تکلیف ثبت‌نام‌ آزمون‌های تحصیلات تکمیلی گفت: قانون سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی همه مسائل را مشخص کرده است و ثبت‌نام‌ها براساس این قانون انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف داوطلبان سرگردان چیست، اظهار داشت: داوطلبان فقط باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنند.

به گفته زاهدی، شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی فردا در جلسه‌ای این مسئله را بررسی می‌کند، قانون مشخص است و این شورا هم در چارچوب قانون عمل می‌کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتراض خود نسبت به رای دیوان عدالت اداری، گفت: دیوان عدالت اداری حکمی را داده که در صلاحیت دیوان نبوده است، مصوبات شورای انقلاب فرهنگی تصریح دارد در جاهایی که مسائل آموزشی مرتبط با وزارت بهداشت و علوم است، دیوان حق دخالت ندارد زیرا در تخصص آن نیست.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات