احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با تأکید بر قانونی بودن ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و برگزاری مستقل آزمون‌ کارشناسی ارشد در سال ۹۶، از تمدید احتمالی مهلت ثبت‌نام خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فرهاد حسین‌‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با آغاز ثبت‌نام داوطلبان تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه آزاد گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری ثبت‌نام‌ آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از سوی دانشگاه‌ آزاد کاملا قانونی است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها از روز چهارشنبه آغاز شده و تا ۲۷ آذرماه ادامه دارد، گفت: با توجه به تعداد زیاد ثبت‌نام‌ها احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

به گفته وی آزمون دکترای دانشگاه آزاد هشتم بهمن ماه امسال و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای سوم، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

حسین‌زاده لطفی اظهار داشت: برگزاری آزمون از سوی دانشگاه آزاد کاملا قانونی است و مشکلی در اجرا نداریم، قطعا آزمون‌ها از سوی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و با توجه به مصوبه‌های موجود جای هیچ نگرانی نیست.

وی در رابطه با جلسه امروز بعدازظهر اعضای کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این جلسه در رابطه با پذیرش‌های سال‌های گذشته است که در این زمینه نیز همه مسائل قانونی بوده و وزارت علوم هم به صورت رسمی اعلام کرد که پذیرش‌های سال ۹۵ دانشگاه آزاد قانونی بوده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نورا
اسفند ۵, ۱۳۹۶ ۷:۱۶ ب٫ظ

سلام …من نتونستم ثبتنام کنم …عکسم تایید شد ولی اطلاعاتم تایید نشد وب مرحله ی بعد نتونستم برم…مهلت م تموم شد و من موندم ….خواستم بدونم دوباره سایت باز میشه برای ثبتنام؟؟؟؟؟؟و اینکه سریالی ک من خریدم و نتونستم ثبتنام کنم باطل میشههههه؟؟؟؟؟؟؟لطفا سرسع تر جواااب بدین مرسی

مریم زارعی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید… لطفا مهلت ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد را تمدید کنید …با تشکر

مهسا
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم زارعی

سلام
برای ثبت نام ازمون ارشد سراسری و ازاد، اول تا سوم اسفند ماه فرصت دارید نسبت به ثبت نام در سایت سازمان سنجش اقدام کنید.

قربان قره قاشلو
دی ۷, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

با سلام :لطفا مهات ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تمدید گردد