نخبگان

نحوه پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر پیام نور ارشد بهمن ۹۵

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور 96 - 97

نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ و نیز نحوه تبدیل وضعیت دانش پذیری به دانشجویی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هر داوطلب واجد شرایط می تواند تنها یک کد رشته امتحانی مطابق جدول شماره (۱) دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون را حداکثر در ۲۰ مرکز از مراکز مجری در صورت وجود رشته انتخاب نموده و پس از ثبت نام و انتخاب واحد دردوره دانش پذیری برای ۶ تا ۱۰ واحد درسی اعلام شده حسب مورد برای هر رشته تحصیلی مطابق جدول شماره (۴) دفترچه ثبت نام در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری شرکت نماید.

نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر پیام نور ارشد بهمن ۹۵ به شرح زیر است:

۱- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر ۸۰ درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر ۲۰ درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.

۲- میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که دانش‌آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد.

۳- دانشجویان سال آخر می بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ ۱۳۹۵/۶/۳۱ در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اعلام نمایند.

۴- تغییر وضعیت دانش پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:

۱-۴- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر ۶ تا ۱۰ واحد درسی.

۲-۴- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته‌محل‌های انتخابی.

گفتنی است داوطلب در صورت موفقیت در آزمون پایان دوره دانش پذیری و احراز شرایط مندرج در دفترچه به دانشجو تبدیل وضعیت داده و برای ادامه تحصیل به مرکز پذیرفته شده معرفی می شود. همچنین پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های الکترونیکی از میان خواهران و برادران (بصورت رقابتی) صورت خواهد گرفت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
atrina
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام.بنده کارشناسی حقوق دارم وتصمیم دارم برای مهر ۹۶ ارشد فراگیر شرکت کنم و تغییر رشته بدم در ارشد ایا امکان پذیرهست؟؟و ظرفیت ها ب چ نحواست؟؟

مهسا
بهمن ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  atrina

سلام
فعلا که خبری مبنی بر پذیرش فراگیر در مهر ماه منتشر نشده و باید منتظر اطلاعیه باشیم. تغییر رشته مشکلی نداره و میتونید رشته دلخواه شرکت کنید.
ظرفیت هر رشته محل هم در دفترچه درج میشه. برای این که یه نگاه کلی به دست بیارید، میتونید دفترچه پذیرش بهمن ۹۵ رو چک کنید:
https://mastertest.ir/1395/09/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D8%B1-95/

سعید
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام
من تا ۹۶/۶/۳۱
فارغ التحصیل میشم.
آیا میتونم شرکت کنم در فراگیر پیام نور؟

سید امیر
آذر ۱۰, ۱۳۹۵ ۰:۱۲ ق٫ظ

سلام بعضی از منابعی که اعلام کردن پیدا نمیشه جالب اینکه همونایی که برا انتشارات پیام نور هست پیدا نمیشه به نظرتون کجا میشه کتابهای پیام نور رو پیدا کرد

مهسا
آذر ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سید امیر

سلام
این فهرست نمایندگی های فروش کتابهای پیام نوره. باهاشون تماس گرفتید؟
https://mastertest.ir/wp-content/uploads/ketab-payam-noor.pdf

سید امیر
آذر ۱۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

این فهرست برا ۱۰ سال پیشه همه نمایندگی های شهر خودم رو رفتم اصلا اونجایی که آدرس دادن نیست هر جا هم تماس می گیری میگن اینجا نیستن یا رفتن

مهسا
آذر ۱۱, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سید امیر

سلام
اینترنتی هم جست و جو کردین؟ ممکنه کتابفروشی های انلاین هم داشته باشن. ضمن این که اگه اسم کتاب های مدنظرتون رو بگید، منم براتون جست و جو میکنم.