نخبگان

لزوم صدور مدرک فارغ‌التحصیلان واحدهای دانشگاه آزاد با عنوان همان واحد

رئیس دانشگاه آزاد در رابطه با موضوع صدور مدارک فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به نام واحدهای دیگر، گفت: این موضوع حل شد و هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد که مجوز داشته باشد می‌تواند با عنوان همان واحد دانشگاهی مدرک دانشجو را صادر کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چرا برخی واحدهای دانشگاه آزاد به فارغ‌التحصیلان خود مدارک واحدهای دیگر را ارائه می‌کنند، گفت: این مسئله حل شده است و هر واحد دانشگاهی که مجوز داشته باشد می‌تواند با عنوان همان واحد دانشگاهی مدرک دانشجو را صادر کند.

وی افزود: ما این مسئله را به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کردیم و از همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر واحد دانشگاهی که دانشجو گرفته چون مجوز قانونی داشته می‌تواند مدرک دانشجو را صادر کند.

وی در رابطه با این سوال که به چه دلیل چنین مسئله‌ای رخ داده است، گفت: این یک اشتباهی بود که یکی از واحدهای دانشگاه آزاد انجام داد و این مسئله رفع شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
م
تیر ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۰ ب٫ظ

آیا برای ارشد دانشگاه آزاد الکترونیکی در مدرک قید میشود الکترونیکی یا خیر؟

مهسا
تیر ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام
خیر مدرک ارشد واحد الکترونیکی مثل مدرک دوره های حضوری دانشگاه آزاده

احمد
شهریور ۱۴, ۱۳۹۶ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام، با توجه به گذشت زمان زیادی از بحث های بالا لطفا دو سوال زیر را بررسی فرمایید:
۱- واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در حال حاضر مجوز دارد یا خیر؟
۲- در مدارک این واحد، نام مجازی یا واحد الکترونیکی درج می شود یا مدارک به نام تهران مرکز صادر می شود؟

خبر خوش
آذر ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۹ ب٫ظ

دوستان این مطلب رو ببینید در ۱۱ ابان ۹۵ اعلام کردند یعنی ما میتونیم امید داشته باشیم که تکمیل ظرفیت بهمن ماه هست…. منبع خبر سایت آنا ————————————— امکان جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن واحدهای استان مازندران سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ – ۰۹:۰۵ شورای استان مازندران رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با ارائه گزارشی از وضعیت جذب دانشجو در واحدهای استان گفت: «در رشته محل هایی که بعد از مهر ۹۵ به تصویب رسیده است در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن دانشجو جذب خواهد شد.» به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در هفدهمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در مرکز محمودآباد برگزار شد با بیان اینکه بیش از نیمی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان مازندران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: «تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت علمی واحدهای استان موفق به کسب درجه علمی استادیاری، دانشیاری و استادی شده‌اند که با توجه به ارتقای اعضای هیأت علمی و نیز امکان جابه‌جایی اعضای هیأت علمی در واحدهای استان شرایط برای اخذ مجوز رشته محل‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به وجود آمد.» وی افزود: «با پیگیری‌های به عمل آمده مجوز چندین رشته محل جدید… ادامه نظر»

الهام
آذر ۱۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبر خوش

دوست عزیز ممنون از خبری که گذاشتی میخواستم بدونم این خبر فقط برای واحدهای استان مازندران است یا استان تهران هم شامل میشه؟

گلی
آذر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی.
ببخشید زمان دقیق ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمه دوم امسال کی هست؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مهسا
آذر ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

سلام
معمولا دانشگاه ازاد هر سال همزمان با ثبت نام کنکور، ثبت نام بدون کنکورش رو هم داشت. امسال با توجه به ادغام ازمون ازاد و سراسری، باید منتظر باشیم ببینیم چی پیش میاد.

الهام
آذر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام به همه دوستان . میخواستم بدونم مدرک فارغ التحصیلان واحد الکترونیک با همین نام صادر میشه یا تهران مرکزی نوشته میشه؟ آیا مدرک واحد الکترونیک مثل بقیه واحدها معتبره؟ یعنی جاهایی مثل سازمان نظام مهندسی و…. قبول دارن؟

مشاور
آذر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام الهام
با توجه به اینکه فقط واحد الکترونیک تهران مرکز هست که مجوز داره بنا به گفته تعدادی از دوستانتون دانشگاه ازاد مدارک واحدهای الکترونیک دیگه رو به اسم تهران مرکز صادر میکرده تا در این موردمشکلی نباشه که متاسفانه گویا این کار هم نتیجه ای نداده طبق خبر بالا.
معمولا در مورد دانشگاه های ازاد واحدهایی که مجوز داشته باشن مشکلی نیست
موفق باشی.

الهام
آذر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور

تشکر از اطلاعات خوبتون…سپاس

مهسا
آذر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
خبرهای غیررسمی حاکی از اینه که مدارک به اسم تهران مرکز صادر میشه. اگر این اتفاق بیفته که خب بله، مورد تایید وزارت علوم خواهد بود و مدرک رسمی و مورد پذیرش بقیه ارگان های دولتی هم هست.
فکر نمیکنم این خبر اثری در این قضیه داشته باشه. چون به هر حال واحد الکترونیک بدون مجوز هست، و نمیتونه مدرک معتبر صادر کنه.

الهام
آذر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی مهسا جون