نخبگان

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ممتاز آزمون و پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه آزاد از امروز

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ممتاز رتبه‌های اول و دوم و نیز کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۵ از سوی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و مکان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی دوره های مذکور به شرح ذیل اعلام گردید:

پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشته ها لازم است شخصا در  روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد ها به شرح ذیل مراجعه نمایند.

۱- پرونده کلیه پذیرفته شدگان برای احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل های دانشگاهی خواهد رسید.

۲- سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین ۳ سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نمی باشد.

۳- مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام گردیده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آن که از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد به موقع به
خدمت اعزام شده باشند.

۴- با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صور ت موقت می باشد.

اراک به آدرس: www.iau.arak.ac.ir

علوم و تحقیقات به آدرس: www.srbiau.ac.ir

تهران مرکزی به آدرس: www.iauctb.ac.ir

تهران جنوب به آدرس: www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرس: www.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس: www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس: www.iauec.ac.ir

نجف آباد به آدرس: http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس: www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس: www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس: www.kiau.ac.ir

قم به آدرس: www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس: www.qiau.ac.ir

پرند به آدرس: www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس: www.iaub.ac.ir

شیراز به آدرس: www.iaushiraz.ac.ir

مدارک مورد نیاز:

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریزنمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

تذکر: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام می نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده اند ارائه نمایند.

۲- اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق می باشد).

۳- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی (ارائه اصل کارت جهت برابر با اصل بودن تصویر کارت می باشد).

۴- شش قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نمی باشند.

پذیرفته شدگان (اعم از مشمول وظیفه عمومی و غیر مشمول) لازم است در زمان ثبت نام مدارک لازم را مطابق مندرجات جدول پیوست شماره ۲ صفحه ۱۶۱ دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ به طور کامل ارایه نمایند در غیر این صورت دانشگاه از ثبت نام آنان معذور است.

۶- تکمیل و ارائه سایر فرم های ثبت نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته شدگان قرار داده می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
اسماعیل
بهمن ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

سلام ببخشید من معدل کارشناسیم بالای ۱۷ هستش در رشته روانشناسی و بهمن ۹۵ فارغ شدم ایا میشه بدون ازمون همین بهمن وارد مقطع ارشد بشم
شانسی هست واسه ما یا باید تا کنکور ۹۶ صبر کنیم
البته کنکور۹۵ شرکت نکردم??

مهسا
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

سلام
منظورتون پذیرش بدون ازمون دانشگاه ازاد هست؟
فراخوانی برای بهمن ماه منتشر نشده و این ثبت نام مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان در فراخوان سال گذشته هست.
شما میتونید خرداد ماه که شرایط بدون ازمون اعلام شد، اگه حائز شرایط بودید، ثبت نام کنید و در صورت پذیرش، از مهر وارد دانشگاه بشید.

مرضیه
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

من فارغ التحصیل خرداد۹۵ ام همه شرایط بدون آزمون ازاد هم دارم..از دانشگاه آزاد هم فارع التحصیل شدم..سوال من اینه که دفترچه بدون آزمون کی میاد؟؟ من چجوری اقدام کنم برای ثبت نام ؟؟ میترسم مهلتش تموم بشه و من متوجه نشده باشم.

مهسا
بهمن ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

سلام
طبق اعلام دانشگاه ازاد، شرایط و نحوه پذیرش بدون ازمون در دفترچه شماره ۲ (انتخاب رشته) منتشر میشه.
پیگیر اخبار همین سایت و کانالش باشید، در موعد مقرر اطلاع رسانی میشه.

فرشته
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام ، من دانشجوى ترم آخر کارشناسى ناپیوسته آموزش زبان انگلیسى هستم با معدل ۱۸/۳۰ ، آزمون ارشد ثبت نام کردم ولى اقدامى براى بدون آزمون انجام ندادم چون اطلاع نداشتم، ترم بهمن فارغ التحصیل میشم. کاردانیم هم مترجمى بوده با همین معدل. با این شرایط میتونم ثبت نام کنم؟ زمانش گذشته یا میتونم براى مهر آینده ثبت نام کنم؟

مهسا
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فرشته

سلام
شرایط و نحوه درخواست پذیرش ارشد بدون ازمون ۹۶ دانشگاه ازاد در دفترچه انتخاب رشته اعلام میشه که دهه دوم خرداد ماه منتشر میشه. اون موقع میتونید چک کنید ببینید حائز شرایط هستین یا نه.
البته این شرایطی هس که قبلا اعلام شده:
https://mastertest.ir/1395/09/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af-96-97/

فاطمه
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۳۸ ب٫ظ

با سلام
میشه درمورد ارشد دانشگاه فرهنگیان توضیح بدید؛من لیسانسم رو پیام نور خوندم میتونم شرکت کنم؟ثبت نامش کی هست؟