نخبگان

ضرورت ارائه پایان‌نامه در دوره کارشناسی ارشد

معاون آموزشی وزارت علوم تأکید کرد: تمامی دانشجویانی که در دوره آموزشی – پژوهشی کارشناسی ارشد ورود پیدا کنند، موظف به گذراندن پایان‌نامه هستند و وزارت علوم هیچ برنامه‌ای برای حذف پایان‌نامه از این مقطع ندارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، تصریح کرد:  ماده ۲۵ آیین‌نامه آموزشی وزارت علوم تاکید می‌کند تنها در شرایط خاص و استثنایی دانشجویان می‌توانند با موافقت و تایید دانشگاه و مراجع قانونی به جای ارائه پایان‌نامه واحد درسی بگذارنند. بنابراین اینکه پایان‌نامه به طور کلی از دوره کارشناسی ارشد حذف شود به هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نیست.

معاون آموزشی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: نظام آموزش عالی در مقطع آموزشی پژوهشی کارشناسی ارشد براساس پایان‌نامه تعریف شده است و به هیچ‌عنوان در آینده نیز دنبال حذف آن در دانشگاه‌ها نیستیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
صدر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

تنها در شرایط خاص و استثنایی دانشجویان می‌توانند با موافقت و تایید دانشگاه و مراجع قانونی به جای ارائه پایان‌نامه واحد درسی بگذارنند.
منظور از شرایط خاص چیست؟ آیا شامل دانشجویان ممتاز میشود؟

مهسا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  صدر

سلام
این رو باید از دانشگاه پیگیری کنید. احتمالا یا ایین نامه خاصی باید در این زمینه باشه و یا به دانشگاه واگذار شده که در هر دو حالت دانشگاه در جریان خواهد بود.