نخبگان

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ دانشگاه تربیت مدرس

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 97 - 98

دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوب جلسه مورخ ۹۳/۴/۱۱ شورای هدایت استعدادهای درخشان “آیین شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری” و بند ۲ مصوبه جلسه ۶۲ مورخ ۱۳۹۵/۳/۱۰ شورای هدایت استعدادهای درخشان براساس آیین نامه و مصوبه فوق و وفق شیوه نامه پذیرش برگزیدگان علمی مصوب شورای دانشگاه، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد به شرح زیر اقدام می کند:

فهرست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه تربیت مدرس

 

الف- شرایط اختصاصی برای بررسی درخواست پذیرش داوطلبان

۱- پذیرش داوطلبان به دو صورت (گروه الف و گروه ب) انجام می شود:

گروه الف: برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

گروه ب: داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی و رتبه اول الی هشتم با حداقل معدل ۱۵ ، جز ۱۰٪ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

تبصره ۱: داوطلبان گروه “ب” در صورت پذیرش بایستی در زمان دانش آموختگی نیز جزء ۱۰٪ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۲- دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه های دولتی معتبر (به تشخیص دانشگاه) و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه.

تبصره ۲: دانشجویان و دانش آموختگان دوره های شبانه، نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس دانشگاهی دانشگاه های دولتی و همچنین کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده های فنی و حرفه ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه های غیردولتی و غیر انتفاعی مجاز به ثبت نام نمی باشند.

۳- داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل انها از یک مهر ماه سال ۱۳۹۵ (۱۳۹۵/۷/۱) لغایت ۳۱ شهریور ماه سال اتی (۱۳۹۶/۶/۳۱) باشد میتوانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.

۴- داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند.

ب- نحوه ارائه درخواست و ارسال مدارک لازم

داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه مطابق با بند ز این اطلاعیه اقدام نموده و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل های مناسب بارگذاری نمایند. (تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد.)

۱- یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی تمام رخ

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه

۴- تصویر ریزنمرات کارشناسی به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک صفحه با درج تحصیلی

۵- تصویر مدرک تحصیلی (یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته برای دانش آموختگان داوطلب گروه الف که در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی ذکر شده باشد یا فرم تکمیل شده الف.

۶- تصویر فرم تکمیل شده الف ویژه دانشجویان نیمسال آخر داوطلب گروه الف.

۷- تصویر فرم تکمیل شده ب مربوط به گواهی تایید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان هم رشته و هم ورودی و …. ویژه داوطلبان گروه ب.

۸- تصویر گواهی رسمی از سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به رتبه نهایی آزمون سراسری کشوری برای ورود به دوره کارشناسی پیوسته در خصوصی داوطلبانی که دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ می باشند یا تصویر کارنامه نهایی رتبه آزمون سراسری کشوری مربوطه ممهور به مهر سازمان سنجش آموزش کشور

۹- مدارک و مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی به شرح زیر (توجه: ارائه این مدارک اختیاری است. ولی صرفا در صورت ارائه و تایید مستندات مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت)

۹-۱- مستندات مربوط به رتبه های برتر کشوری جشنواره های جوان خوارزمی و رازی یا هنری طراز اول مرتبط با رشته (در دوران تحصیل) (گواهی صادره از دبیرخانه یا مراجع ذی ربط)

 ۹-۲- مستندات اختراع به ثبت رسیده (گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران) یا اثر هنری چشمگیر و موثر در جامعه (به تشخیص دانشگاه)

۹-۳- مستندات مربوط به طرح های تحقیقاتی پایان یافته با ارائه تاییدیه از شورای پژوهشی دانشگاه محل تحصیل یا سایر مراجع ذی صلاح (به تشخیص دانشگاه)

۹-۴- تصویر صفحه اول و خلاصه کامل مقاله یا مقاله های مستخرج از پروژه یا طرح تحقیقاتی دانشجو در مجلات علمی پژوهشی معتبر چاپ شده یا دارای نامه پذیرش چاپ قطعی در مجلات علمی پژوهشی معتبر (مورد تایید دانشگاه)

توجه: در خصوصی مقالاتی که صرفا پذیرش شده اند ضروری است تصویر صفحه اول و خلاصه نسخه تایید شده قبل از چاپ نهایی آن (Proof) صادره از مجله مربوط بارگذاری شود.

۹-۵- نامه پذیرش چاپ قطعی مقاله یا مقاله هایی تاکنون چاپ نشده باشند (تذکر: نامه وصول مقاله قابل قبول نیست)

۹-۶- مستندات مربوط به ترجمه کتاب (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

۹-۷- مستندات مربوط به ارائه خلاصه مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی در کنگره ها

۹-۸- مستندات مربوط به کسب مدال در المپیادهای علمی دانش آموزی با تایید مراجع ذی صلاح

۹-۹- مستندات مربوط به کسب رتبه در المپیادهای علمی دانشجویی نهایی کشوری با تایید مراجع ذی صلاح

۱۰- تصویر گواهی مربوط به داوطلبان واجد شرایط شاهد و ایثارگر صادره از مراجع صاحب صلاحیت (در صورتی که داوطلب در فرم درخواست اعلام کرده باشد حائز شرایط ایثارگری مورد تایید دانشگاه می باشد)

تبصره ۳: شرایط ایثارگری مورد تایید دانشگاه شامل موارد زیر می باشد:

  •  جانبازان ۲۵٪ و بالاتر ه آزادگان
  • همسر و فرزند (شهید، جاویدالاثر، آزاده، جانباز ۲۵٪ و بالاتر)
  • جانباز با حداقل ۱۵٪ جانبازی و سه ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه
  • داوطلبانی که از تاریخ ۵۹/۶/۳۱ لغایت ۶۷/۶/۳۱ حداقل شش ماه داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند با ارائه اصل گواهی مربوط از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تاریخ سال جاری، قابل دریافت از نواحی نگهداری پرونده سابقه جبهه یا ارائه اصل فرم مخصوص استفاده از سهمیه ایثارگران قابل دریافت از اداره کل امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی

۱۱- پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک به مبلغ ۶۵۰/۰۰۰ (ششصد و پنجاه هزار) ریال که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام شود. باتوجه به اینکه وجه پرداختی قابل استرداد نیست ضروری است داوطلبان پس از اطمینان از احراز شرایط اختصاصی پذیرش نسبت به پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایند.

ج- نحوه بررسی پذیرش درخواست داوطلبان و اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان در نیمه اول خردادماه سال ۱۳۹۶ از طریق سامانه جامع دانشگاهی دانشگاه (گلستان) اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می کنند از وضعیت خود مطلع شوند. نتیجه نهایی بررسی پذیرش نیز حداکثر تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۶ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) به نشانی WWW. Imodares.ac.ir یا سامانه جامع دانشگاهی دانشگاه (گلستان) اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند.

شایان ذکر است دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج اخبار مربوط را از وبگاه دانشگاه، بخش آموزش پیگیری نمایند و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

د- سایر نکات مهم

۱- داوطلبان با مدارک تحصیلی معادل کارشناسی مجاز به ثبت نام نمی باشند.

۲- پذیرش برگزیدگان علمی در رشته های گروه علوم پزشکی صرفا از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذکور انجام می شود و داوطلبان این رشته ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت مذکور مراجعه نمایند.

۳- موافقت گروه آموزشی و دانشگاه با پذیرش از شرایط اصلی پذیرش است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده از بین برگزیدگان علمی نمی باشد و در صورت تایید نهایی مراجع ذی ربط پذیرش انجام خواهد شد.

۴- پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به پذیرش دانشجو در رشته مورد نظر از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور و تشکیل دوره، تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صلاح مربوط و تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

۵- پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاههای دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

۶- ادامه تحصیل قبول شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته یا انتقال افراد پذیرفته شده از طریق این آیین نامه به سایر دانشگاه ها مجاز نیست.

۷- پذیرفته شدگان در مهلت مقرری که توسط دانشگاه مشخصی و اعلام خواهد شد ملزم به مراجعه حضوری و ارائه اصل سوابق تحصیلی خود به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون هستند.

۸- به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط الزامی نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نیست؛ لذا مجددا توصیه می شود داوطلبان قبل از ثبت نام، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط الزامی، ثبت نام نمایند.

۹- شرایط پذیرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت نام از وضوح کافی برخوردار است؛ لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی به منظور پرسش مجدد موارد خودداری فرمایید. در صورت ضرورت صرفا شماره تلفن ۸۲۸۸۴۱۵۳ در ایام ثبت نام، در روزهای اداری و غیر از تعطیلات رسمی (شنبه الی چهارشنبه) از ساعات ۱۰ الی ۱۲ پاسخگوی داوطلبان خواهد بود و پس از اتمام مهلت ثبت نام و خارج از ساعات و روزهای اعلام شده امکان پاسخگویی به داوطلبان وجود نخواهد داشت.

۱۰- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب واجد شرایط الزامی پذیرش از طریق این اطلاعیه نبوده یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
۱۲۳
دی ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام. خواهش میکنم هر کس پیامم رو خوند جوابمو بده. من ترم هفت هستم ترم ۶ شاگرد اول نبودم جزو ده درصد نمیشدم. ترم هفت شاگرد اول شدم. یعنی من نمیتونم ثبت نام کنم؟

حکیمه
آبان ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

سلام من دانشجوی ترم ۷زیست شناسی هستم می خواستم بدونم ثبت نام استعداد درخشان زمانش کی هست ممنون میشم جواب بدین

نازنین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام من شماره کاربریم رو میزنم میگه بر اساس تاریخ غیرفعال شده چیکار باید بکنم؟

zeinab
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

منظور از تشکیل دوره ک دانشگاه تربیت مدرس گفته چیه؟ همون مصاحبس؟یا مصاحبه نداره

zeinab
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام منم هم از دانشگاه شهیدبهشتی و هم از تربیت مدرس پذیرش گرفتم الان اینکه ب کدومش برم شنجش میگه یا در اختیار خودمه؟

zeinab
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  zeinab

خواهش میکنم هرکی میدونه جواب بده اگه لازمه ازیکیش انصراف بدم..

zeinab
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  zeinab

خواهش میکنم هرکی میدونه جواب بده اگه لازمه ازیکیش انصراف بدم..نمدونم باید چیکارکنم

محدثه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۰۳ ق٫ظ

سلام من هم زمان از دانشگاه های شهید بهشتی و تربیت مدرس و زنجان پذیرش گرفتم ایا انتخاب این که با استعداد درخشان کدوم دانشگاه رو برم بر عهده منه یا سازمان سنجش خودش به صورت رندوم بررسی میکنه و گزینش رو انجام میده

نازنین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محدثه

سلام شما نتایج رو کجا دیدین میشه لطف کنین بگین

نگار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام.چنین پیامکی به من داده شده: ” داوطلب برگزیده علمی ارشد برای اطلاع از نتیجه درخواست خود به بخش آموزش سایت دانشگاه تربیت مدرس مراجعه کنید. ” ولی الان که رفتم تو سایت اطلاعیه نیست. کسی میدونه نتایج رو کما میشه دید؟

زهرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

این پیام واسه منم اومد اما چیزی نبود توی سایت

علی
تیر ۶, ۱۳۹۶ ۲:۵۷ ق٫ظ

سلام،،،ببخشید،،منظور از اینکه،،جز ۱۰ برتر ورودی باشید،،،از لحاظ معدل هستش یا،رتبه کنکور،،،،ممنونم اگه راهنمایی کنید

nf
تیر ۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام. از لحاظ معدل باید جز ۱۰ درصد برتر دانشجو‌های هم رشته و هم ورودی دانشگاهتان باشید.

نگار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام. منظور از تایید شده چی هست؟ یعنی ما رو قبول کردند یا فقط مدارکمون رو درست فرستادیم تازه میخواهند بین تایید شده ها تصمیم بگیرند؟

یلدا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

شما قبول شدید

Mohsen
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام برا منم تایید شده اما مقالاتم رو بررسی نکردن . پس نه فکر نکنم اینطوری باشه که قبول شده باشیم.
بررسی اولیه هست. نه نتیجه نهایی.

سوال بعد اینکه شما کنکور ارشد هم دادین؟ اگه مدرس رو قبول بشین چیکار میکنین؟! چون نتیجه کنکور شهریور میاد تا ببینیم کجا قبول شدیم.
یعنی اگه مدرس رو قطعی کنیم مشکلی بوجود نمیاد؟ ( و کنکور هر جا بهتر قبول شده باشیم، اونجا بریم و مدرس رو دیگه نریم؟)

نگار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

من هم کنکور ارشد دادم. تا اون جایی که شنیدم اگه کنکور رو قبول بشیم و بخواهیم با کنکور بریم دانشگاه بعد از اعلام نتایج کنکور یه فرصت زمانی باید دانشگاه تربیت مدرس بده تا اگر بخواهیم انصراف بدیم. البته این ها رو از کسی شنیدم و خودم هم هنوز مطمئن نیستم.

Mohsen
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

من سوالمو از سنجش پرسیدم:
اینو جواب داد:
اختیار انتخاب بین قبولی با آزمون و بدون آزمون با شخص داوطلب است

لیلا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام اطلاع داریذ مدارک تایید نشده چه نشکلی دارند ؟ خوانا نیستند و باید دوباره لود بشن یا مشکل چیه ؟

سامان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۳:۳۳ ب٫ظ

سلام ، چطوری هست که برخی مدارک اصلا تایید نشدند ؟ مثلا صفحه اول شناسنامه چطوری دیگه باید باشه که تایید نشده !!!

هانیه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام اعلام.نتایج پذیرفته شدگان استعداددرخشان چه زمانیه؟تاریخ مصاحبه چی؟کسی اطلاعی داره کانال تلگرامی چیزی نداره این دانشگاه بتونیم عضو بشیم باخبربشیم خسته شدم ازبس به سایتشون سرزدم

pezhvak
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  هانیه

نتایج اولیه منتشر شده

فرین
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۴:۵۵ ب٫ظ

سلام. نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون اومده؟؟؟لطفا جواب بدییین

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرین

نه هنوز :|

بهار
خرداد ۷, ۱۳۹۶ ۲:۲۴ ب٫ظ

منظورش از رتبه یک الی هشتم چیه تو بند ب؟؟؟؟

شادی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

من پول روپرداخت کردم حالافرماروبرام بازنمیکنه.مشکل ازکجاس؟

شادی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

سلام من معدلم ۱۷.جزده درصدهستم.بنظرتون اگه برای تربیت مدرس ثبت نام کنم میگیرنم یاردمیشم؟

مهرناز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

هیچکس نمیدونه؟؟؟
چند روز بیشتر وقت ندارم.لطفا راهنمایی

مهرناز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶ ۶:۰۹ ب٫ظ

لطفا راهنماییم کنید…ممنون

مهرناز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام.من ترم هفتم و رتبه اول دانشگاه دولتی هستم.رشتم زیست گیاهی هستش.
میتونم برای ارشد دانشگاه تربیت مدرس رشته ژنتیک و به نژادی گیاهی رو که جزو رشته های دانشکده کشاورزی هستش رو درخواست بدم
آیا اصلا میتونم این رشته رو انتخاب کنم و امکان داره قبول بشم یا نه اولویت با بچه های کشاورزی هستش و
ریسک میشه؟

سعید
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶ ۵:۱۹ ب٫ظ

سلام
ببخشید من این فرم ها رو دانلود کردم حالا نمیدونم تایپی پر کنم
یا پرینت بگیرم و دستی پر کنم ؟

محمد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام..خداقوت
من همزمان برای ۲ دانشگاه اقدام کردم قضیه اینکه باید با دانشگاه ها
هماهنگ کنم که همزمان اسمم رو نفرستن سنجش چیه؟
یعنی اگه همزمان بفرستن هر ۲ باطل میشه؟
به عنوان مثال اگه دانشگاهی که اسمم رو اول میفرسته گرایشی قبول شده
باشم که نخوام برم دانشگاه دوم چی میشه؟

محمدرضا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ ۲:۱۸ ق٫ظ

سلام.من امروز از ثبت نام خبر دار شدم.رفتم سیستم گلستان دیدم ثبت نام هنوز هست.به نظرتون ثبت نام بکنم؟؟اگه ثبت نام کنم ترتیب اثر میدن ؟؟چون نمیخوام الکی هزیته کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنین.خیلی ضروریه

محمدرضا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

انگار تا دهم تمدید شده

لیلا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام بله تا دهم فروردین تمدید شده.

پریسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۶ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام
میشه توضیح بدین بند ۳ در بخش د یعنی چی ؟ یعنی اگر ظرفیت داشتن استعداد درخشان جذب می کنن یا مثل اکثر دانشگاه ها برای استعداد درخشان یک یا دو نفر ظرفیت جدا دارند؟

مهسا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

سلام
منظورش اینه که اگر کسی واجد شرایط نباشه، میتونن پذیرش نکنن و ملزم نیستن که حتما ظرفیت پذیرش بدون ازمونشون رو پر کنن و دانشجو بگیرن.

محمد
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام
بنظرتون ریسک نیست وقتی از چنددانشگاه پذیرش میگیری از بقیه انصراف بدی؟چون اون دانشگاه که اسمتو میفرسته سنجش اگه سازمان سنجش قبول نکنه یک سال میمونی

مهسا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۶ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
معمولا سازمان سنجش اسامی رو تایید میکنه، چون فقط صلاحیت عمومی رو بررسی میکنه و اگه مشکل خاص اخلاقی و سیاسی ند اشته باشید جای نگرانی نیست.

محمد
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۲۲ ب٫ظ

سلام
بنظرتون ریسک نیست وقتی از چنددانشگاه پذیرش میگیری از بقیه انصراف بدی؟چون اون دانشگاه که اسمتو میفرسته سنجش اگه سازمان سنجش قبول نکنه یک سال میمونی

عاطفه
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام ببخشید .
چرا دانشگاه تربیت مدرس توی دفترچه انتخاب رشته برای رشته اب و هواشناسی انتخاب نداره ولی برای جغرافیای شهری نداره؟؟؟؟
متوجه نمیشم.
میشه بگید ممکنه امسال تغییر کنه؟؟؟

سارا
فروردین ۲۰, ۱۳۹۶ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام، من فایل هایی که فومت jpg داره رو تونستم بارگذاری کنم، ولی ٢روزه اون یک pdf رو اصلا نمیتونم

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

سلام من در هنگام بارگذاری مدارک دچار مشکل شدم.هزینه رو پرداخت کردم اما میگه ارسال فایل با خطا روبرو شد حالا چیکار کنم؟

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

سلام ببخشید من هزینه رو پرداخت کردم ولی هر چقد میخوام فایل ها رو بارگذاری کنم و بفرستم پیام میده که ارسال فایل با خطا روبرو شد چیکار کنم؟

فاطمه
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۶ ق٫ظ

سلام
من هر کاری میکنم مدارکم بارگذاری نمیشه،اگه میشه راهنماییم کنین
در ضمن منظور از تصیر مستندات مقاله چیه،یعنی فرمتش باید JPG باشه ؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

سامان
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام ، حجم فایل ها باید بین ۸۰ تا ۲۰۰ باشد و فرمت آن ها jpg اپلود کردنش سخت هست و باید بارها تکرار کنین سعی کنین حجم عکس ها کم باشه

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله منظور jpg هست.
تا حد امکان حجم تصاویر رو کم کم کنید تا بتونید اپلودشون کنید.

یوسف
فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام,اگه از چند دانشگاه پذیرش گرفتی ولی انصراف ندی و چندتا دانشگاه اسمت رو بفرستن سازمان سنجش چه اتفاقی میوفته؟سوال بعدهم اینکه ایا اگه یک دانشگاه اسمتو بفرست سازمان احتمالش هست که قبولت نکنن؟

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

سلام
شما باید یک دانشگاه رو نهایی کنید تا اسمتون رو وارد پورتال سنجش کنه. چون اگه یه دانشگاه اسمتون رو وارد پورتال کنه، دانشگاه های دیگه نمیتونن اسمتون رو وارد کنن.

یوسف
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی
وقتی میگن پذیرش قطعی منوط به تایید نهایی سازمان سنجش هست ایا احتمال تایید نشدن توسط سازمان وجود داره؟یا با اعلام اسامی توسط دانشگاه قطعی شده است؟

سامان
فروردین ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

با سلام
با اینکه فرمت عکس های من JPG هستند اما نمیتونم اپلود کنم حجم ان ها هم ۷۰ کیلوبایت هست ولی بارگذاری نمی شوند مشکلش از چیه ؟

Mohsen
فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

سلام. آقا خیلی گیر میده! من همه عکس هارو آپلود کردم. فقط باید حوصله کنی چند بار بفرستی تا بره!!
نکته بعدی اینه که حداقلی رو رعایت کنی یعنی هشتاد حداقله برای بعضی مدارک. و اینو بهت نمیگه ( بعضی مواقع میگه) و خودش صفحه ارور کانکشن میاره.
تنها راه حلشم بهت گفتم دیگه : فقط باید حوصله کنی چند بار بفرستی تا بره!!

سامان
فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

اها درسته خیلی ممنون اره همینطوره با اینکه سقفش ۲۰۰ هست اما بالای ۱۵۰ کیلوبایت رو واقعا نمیتونه اپ لود کنه یا باید خیلی تلاش کنی بازم ممنون بابت راهنماییتون

هستی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۲۳ ب٫ظ

سلام ببخشید تو فرم ب باید معدل تا پایان ترم ۶ رو بنویسیم
یا پایان ترم ۷؟؟؟

مهسا
فروردین ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

سلام
معدل پس از شش ترم هست که بر اساس اون شما جزو ده درصد برتر ورودی خودتون محسوب شده‌اید.

مرجان؟
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام، من هر کاری میکنم نمیتونم تصویر فرم ب رو داخل سایت بارگذاری کنم. حجمش رو هم پایین آوردم.
سوال دیگه این هستش که منظور از تصویر فرم تکمیل شده ثبت اطلاعات داوطلب چیه؟

نیلوفر
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرجان؟

عزیزم بعد از پر کردن فرم باید اسکنش کنی. تصویر منظورش اسکن فرم بصورت فرمت jpgهست.

نیلوفر
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۲۴ ب٫ظ

ضمنا” هنوز نمره ی ۲ واحد کارآموزی ثبت نشده. درواقع از ۱۴۱ واحد ۱۰۶ واحد پاس کردم. نمیدونم برای محاسبه ی سه چهارم واحدها کارآموزی حساب هست یا خیر!؟ یعنی سه چهارم از ۱۴۳ واحد یا ۱۴۱!واحد؟

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

سلام
همه واحدهایی که در معدل کلتون محاسبه میشه، در این سه چهارم واحدها هم حساب میشه. میتونید از دانشگاه خودتون این موضوع رو پیگیری کنید.

نیلوفر
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام خسته نباشید. خیلی به پاسختون نیاز دارم. کل واحدهای من با کارآموزی ۱۴۳ واحد هست و من تا ترم ششم ۱۰۶ واحد پاس کردم. درحالیکه سه چهارم واحدها تقریبا ۱۰۷ واحد میشه. بنظرتون با وجود کمبود این یک واحد شانس قبولی دارم؟ رتبه ۲ هستم. ممنون میشم از پاسختون.

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

سلام
اگه تعداد واحدهاتون بشه ۱۴۳تا، و سه چهارم بشه ۱۰۷تا، احتمالا شانسی ندارید. چون شرایط اولیه توسط دفتر استعداد درخشان بررسی میشه و عموما در این زمینه سختگیری میشه. ضمن این که با این شرایط احتمالش هست اصلا دانشگاه خودتون هم بهتون گواهی رتبه ندن.

raziye
فروردین ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

در کل مصاحبه دارد؟؟
یا با استفاده از ثبت نام مجازی پذیرش رو اعلام میکنید؟؟

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  raziye

سلام
در متن اطلاعیه به مصاحبه اشاره نشده و بعیده که وقتی اعلام نکردن مصاحبه بگیرن. با این حال به نظرم از واحد استعداد درخشان دانشگاه سؤال کنید.

raziye
فروردین ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام.. وقت بخیر..ببخشید زمان مصاحبه تقریبا چه تاریخی هست؟؟؟

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  raziye

سلام
پاسخم به سؤال بالا رو مطالعه بفرمایید لطفا.

رضا
فروردین ۹, ۱۳۹۶ ۹:۵۲ ب٫ظ

جزو ده درصد برتر دانشگاه سراسری تیپ یک هستم.
رتبه ششم مرحله نهایی المپیاد دانشجویی رو دارم.
یک مقاله کنفرانسی هم دارم.
بنظرتون شانس قبولیم هست؟:(((

مهسا
فروردین ۱۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
بستگی به شرایط رقباتون و نظر اساتید داره. قابل پیش‌بینی دقیق نیست. اما با توجه به رتبه المپیادتون به نظر من شانس قبولی دارید.

هانیه
فروردین ۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام فرم ب رو کجا میتونم پیداکنم؟منظورشون از رتبه زیر هزار ماکه هنوز کنکور ارشد رو ندادیم متوجه نمیشم

مهسا
فروردین ۱۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام
برای فرم ب به سایت دانشگاه تربیت مدرس مراجعه کنید.
درمورد رتبه هم، منظور رتبه کنکور سراسری مربوط به مقطع کارشناسی هست.

معین
فروردین ۶, ۱۳۹۶ ۷:۱۲ ب٫ظ

سلام خسته نباشید!
من دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه شاهرود هستم و شاگرد اول ورودیه خودمون هستم و معدلم ۸۱/۱۷و یک کتاب ترجمه کردم و در المپیادهای ورزشی کشوری شرکت کردمو مقام دومی هم داشتم ولی از بخت بد من سالی که من کنکور سراسری دادم ظرفیت رشتمون برا پسرا ۵ نفر بودو برای دخترا ۳۵ نفر (به خاطر اشتباه سازمان سنجش)به همین خاطر من شبانه شدم. و توی شرایط ثبت نام اینه که نباید دانشجوی شبانه باشی!! ولی چه فرقی داره من با دانشجوی روزانه باهم در یک جا درس خوندیمو ی استاد داشتیم برا امتحان گرفتن! بنظرتون من چه کار کنم!!؟؟؟ من به این که بیام تهران خیلی نیاز دارم!! ی جورایی آیندم به این بستگی داره!! لطفا پاسخ بدین!! با تشکر

مهسا
فروردین ۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  معین

سلام
محدودیت پذیرش بدون ازمون دانشجویان شبانه برای همه دانشگاه ها نیست و شما میتونید شانستون رو برای دانشگاه های دیگه امتحان کنید. اما دانشگاه هایی که جزو شرایطشون، خیلی خیلی بعیده که قبول کنن، چون توی همون دفتر استعداد درخشان ردتون میکنن.
ضمن این که با کنکور که کلا محدودیتی ندارید و با کسب رتبه خوب، میتونید هر دانشگاهی پذیرش بشید.

معین
فروردین ۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

بله ممنون

پریسا
فروردین ۴, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ب٫ظ

ما که بند ب هستیم هم باید کارنامه کنکور ارئه بدیم ؟ کنکور سراسری برای ورود به کارشناسی

مهسا
فروردین ۴, ۱۳۹۶ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

سلام
کارنامه فقط برای کسانی هست که رتبه کنکور سراسری شون زیر ۱۰۰۰ بوده و الان میتونن از امتیازی که بابتش بهشون میدن استفاده کنن تا شانس بیشتری برای قبولی داشته باشن.

پریسا
فروردین ۴, ۱۳۹۶ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام در بخش سایر نکات مهم شماره ی ۴ رو میشه توضیح بدید ؟ اگر ثبت نام بدون کنکوره پس چرا میگن پذیرش در کنکور ؟

مهسا
فروردین ۴, ۱۳۹۶ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

سلام
این بندی هست که هر سال دانشگاه تربیت مدرس داره و پاسخگوی دقیق هم نیستن. اونچه که مسلمه پذیرش بدون کنکور ربطی به کنکور ارشد نداره.
البته برخی دوستان میگن چون از شرایط پذیرش بدون کنکور این هست که حتما مقطع لیسانس رو با کنکور قبول شده باشید، این بند دلالت بر اون داره.

زهره
اسفند ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۳۲ ب٫ظ

با سلام من میخوام ثبت نام کنم واسه استعداد درخشان تربیت مدرس ولی نمیتونم وارد سایت بشم میشه لطفا راهنماییم کنین؟

مهسا
فروردین ۱, ۱۳۹۶ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام
باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید تا بتونید وارد سامانه گلستان شوید و ثبت نام کنید.

فرزان
اسفند ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام.
من ورودی نیمسال دوم ۹۱-۹۲ بودم و در هفت ترم یعنی ۳۱شهریور۹۵ فارغ التحصیل شدم. در حالی که در آیین نامه تاکید شده تاریخ فراغت دانشجو باید در بازه ی ۱مهر ۹۵ تا ۳۱ شهریور ۹۶ باشد. در واقع حداکثر ترم مشخص شده اما حداقلی وجود ندارد!
آیا راه حلی برای رفع این مسئله و استفاده از این فرصت وجود دارد؟؟

مهسا
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرزان

سلام
معمولا دانشگاه ها برای پذیرش بدون ازمون سال ورودی داوطلبان واجد شرایط رو اعلام میکنن و کمتر چنین موردی پیش میاد. میتونید به دفتر استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تماس بگیرید و مشکلتون رو درمیون بگذارید. احتمالش هست کمکتون کنن.

علی
فروردین ۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

با explore نسخه ی windows وارد شوید

محمد
اسفند ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۲۱ ق٫ظ

سلام من تو پذیرش بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر قبول شدم ولی میخوام برای تربیت مدرس هم درخواست بدم برای گرایش بهتر آیا اگر قبول بشم تو پذیرش تربیت مدرس دیگه نمیتونم امیرکبیر برم؟

مهسا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
مشکلی نداره. شما میتونید دانشگاه های مختلف شرکت کنید و هر کدوم رو که پذیرش شدید انتخاب کنید. فقط باید با دانشگاه ها هماهنگ کنید که همزمان چند دانشگاه اسمتون رو نفرسته سنجش و دانشگاهی که میخواید بفرسته فقط. بنابراین توصیه میکنم ااول با دانشگاه امیرکبیر هماهنگ کنید.

سید وحید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام ببخشید من جزوه ۱۰ درصد دانشگاه کاشان هستم چقدر احتمال داره پذیرش کنند ؟معدلم حدودا ۱۸ هسست .

مهسا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سید وحید

سلام
بستگی داره که رقباتون چه وضعیتی داشته باشند و دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه کاشان رو در چه رتبه ای بدونه. نمیشه خیلی دقیق چیزی گفت.

سامان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ق٫ظ

با سلام ، منظور از این عبارت چیه ؟
پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به پذیرش دانشجو در رشته مورد نظر از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور
خب اگه با ازمون پذیرفته بشیم چه نیازی به پذیرش بدون آزمون هست ؟

علی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

منظورش اینه که چهار سال پیش داوطلب از طریق کنکور سراسری وارد کارشناسی شده باشه وشامل کسایی که از طریق المپیاد و…پذیرش گرفتن نمیشه

علی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۰۶ ب٫ظ

سلام من دانشجوی دانشگاه علوم قضایی تهران در رشته حقوق هستم معدلم ۱۸.۷۵ هست و در بین ۲۵۰ نفر ورودی رتبه ۸ هستم شانس قبولی دارم ؟

مهسا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
اگر جز ۱۰٪ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خودتون هستید، میتونید درخواست بدید. درمورد پذیرش نهایی هم که بستگی به رقباتون داره.

آرمین
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام
وقتی نوشته معدل تا پایان ششمین نیمسال، تابستان اخیر هم محاسبه میشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

مهسا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرمین

سلام
این موارد که در ایین نامه تصریح نشده رو عموما باید از خود دانشگاه سؤال کنید. چون تفسیر دانشگاه ها ممکنه متفاوت باشه.

Mohsen
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ب٫ظ

سلام. (اگه کسی میدونه خواهشا بگه بهم! ممنون) من شاگرد اول روزانه هستم. کسایی که شاگرد اول هستن دو راه دارن. یکی از طریق کنکور شرکت کنن و اونجا تاثیرش رو بذاره.. اینم اطلاعیه خود سنجش :: ….دانش اموختگان رتبه اول دوره کارشناسی – به شرط کسب حدنصاب علمی برابر ۹۰ % نمره اخرین فرد پذیرفته شده. سازمان سنجش حداکثر تا سقف ۳ نفر در هر رشته محل از ظرفیت دور ههای بالاتر را به افراد واجد شرایط اختصاص خواهد داد \ حالا با این تفاسیر منی که امیدم به خود دانشگاه تهران هست ( رتبه زیر ۷ میخواد رشته من) خیلی سخته که بخوام قبول شم. از طرفی تربیت مدرس هم تا رتبه ۲۵-۳۰ هم میشه رفت. ضمن اینکه خودمم دارم میخونم و امید زیر ۵۰ دارم. ( که اگه زیر ۵۰ بشم شاید بتونم با تاثیر شاکرد اولی برم) اما خب بالاخره فقط یدونه شانس دارم و امسالم نخوام برم چون هفت ترمه تموم کردم داستان سربازیم مشکل میشه برای سال بعد. و سال بعدم نمیشه ازینا استفاده کرد. راه بعدی درخواست برای دانشگاه های دیگس. یکیش مدرس هست. ( سه تا مقاله دارم و معدلمم هم ۱۹ هست یعنی شانس دارم). حالا سوال؟! اگه من مدرس و… ادامه نظر»

مهسا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

سلام
مشکلی نیستش. شما میتونید هم کنکور شرکت کنید و هم برای پذیرش های بدون ازمون درخواست بدید. توی هیچ ایین نامه ای منعی برای استفاده همزمان از این دو سهمیه نیست.

Mohsen
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

۱- از کجا مطمینین؟
۲- الان من بفرستم اینو برای دانشگاه مدرس ، پذیرش بگیرم و بعدش کنکور بدم و اونجا هم قبول بشم، چجوری میشه؟
یعنی من کنکورمو بدم که نتیجه نهایی شهریور میاد. ( یعنی بعد انتخاب رشته که دانشگاه اسممو برای شاگرد اولی رد میکنه) اما تیر ماه نتیجه دانشگاه تربیت مدرس میاد…
چجوری میشه قضیه این؟!

مهسا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

سلام
علاوه بر این که در صورت ممنوعیت حتما باید ایین نامه ای موجود باشه، دوستانی داشته ام که همزمان از هر دو سهمیه استفاده کرده اند.
شما میتونید هم به صورت بدون ازمون و هم با ازمون شرکت کنید، و حتی میتونید هر دو رو قبول بشید، بعد مختارید که یکی رو انتخاب کنید و مشکلی پیش نمیاد. چون اصولا روند پذیرش بدون ازمون و باازمون از هم متفاوته.

مشاور
اسفند ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

سلام محسن
شما میتونید همزمان هم برای پذیرش های بدون ازمون اقدام کنید و هم از تاثیر سهمیه شاگرد اولی در کنکور ارشدتون استفاده کنید.
بعد از قبولی میتونید یکی از اونها رو قطعی و نهایی کنید. مشکلی وجود نداره.
حتی شما میتونی شانست رو برای پذیرش بدون ازمون چندین دانشگاه هم در صورت تمایل امتحان کنی.
موفق و شاد باشی.

Mohsen
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

سلام ممنون.
ولی نتیجه دانشگاه تربیت مدرس تیر ماه میاد و نتیجه کنکور شهریور ماه!
با این تفاسیر که دانشگاه مدرس ( یعنی همه دانشگاه ها ) یه مهلت خاصی بهت میدن برای اینکه قبول کنی یا رد کنی، خب باید جواب اینو بدی که می خوای بمونی یا نه.
ولی نتیجه ارشد هم شهریور میاد.
به هر حال، به نظرم باید به رتبه کنکورم نگاه کنم که اگه زیر صد باشه ( امیدوارم!) درخواست پذیرش رو لغو کنم تا نتیجه اصلی کنکور بیاد.
با این راهی وجود نداره این پذیرش رو نگه داشت تا زمانی که نتیجه کنکور میاد؟!
بازم بخاطر پاسحگویی شما و سایر مشاورین این سایت سپاسگزارم.

مهسا
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

سلام
شما اگه بدون ازمون تربیت مدرس قبول شدید، قطعی‌ش کنید. بعد که نتایج کنکور اومد، اگه جای بهتر قبول شدید، برید تربیت مدرس رو انصراف بدید. مشکلی پیش نمیاد.

Mohsen
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام دوباره. من رتبم زیر ۵۰ شد. الان اگه همینکاری که کردین رو بکنم داستان چی میشه؟! یعنی اگه جای بهتر قبول شدم چی؟
مدرس رو برام لغو میکنه؟

البته بگم هنوز نتیجه مدرس نیومده. اصلا بهم اجازه ورود نمیده برم ببینم؟!!! چرا؟؟!!

محمد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام
خیلی عجیب و ناعادلانست که دوره ی شبانه نمیتونه در پذیرش بدون ازمون دانشگاه شرکت کنه . چون اگر ملاک علمی باشه دوره ی شبانه و روزانه ی دانشگاه ها هیچ فرقی با هم ندارن چون استاداشون و حتی کلاساشونم یکی هست . فقط دوره شبانه پول تحصیلشونو میدن . ابتدای تبصره ی ۲ خیلی عجیب بود برام!!!!

جواد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ

سلام
اگه سال ۹۰ فارغ التحصیل شده باشی. و نفر اول گروه باشی. نمیشه برای پذیرش بدون کنکور اقدام کنی؟

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام
خیر متأسفانه مطابق ایین نامه پذیرش ارشد بدون ازمون برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی امکان پذیر است..

لیلا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۱ ب٫ظ

باسلام
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که امسال اولین فارغ
التحصیلان را دارد و دانشگاه دولتی و روزانه است ، امکان شرکت در فراخوان را دارند یا خیر . باتشکر

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
کسانی که از طریق ازمون سراسری وارد مقطع کارشناسی شدن، میتونن بدون ازمون در مقطع ارشد پذیرش بشن.

فاطمه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ

سلام
این فرم های الف و ب رو از کجا باید دانلود کنیم؟تو سایت خو دانشگاه که چیزی نزده!

سمیه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام ،افرادی که در حوزه های علمیه تحصیل کرده اند،شامل این برنامه میشوند?

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
فرم ها در لینک زیر در سایت خود دانشگاه موجوده:
http://modares.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=17&pageid=13104&newsview=4045

مجید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام
مدرک لیسانس حتما باید از دانشگاه سراسری باشد ؟از دانشگاه ازاد باشد نمیشود؟

ستاره
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
توی تبصره ۲ نوشته شده که فارغ التحصیلای دانشگاه ازاد مجاز به ثبت نام نیستن

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
بله در اطلاعیه قید شده که فارغ التحصیلان ازاد واحد شرایط نیستند.

مقدم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ

سلام. رشته مکانیزاسیون کشاورزی میتونه رشته مکانیک بیوسیستم ثبت نام کنه؟ برای بدون کنکور تربیت مدرس

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مقدم

سلام
این رو باید از خود دانشگاه سؤال کنید که ایا این دو رشته رو مرتبط میدونه یا نه. دست خودشونه.

محمد جواد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام
تبصره ۲ که میگه دوره شبانه نمیتونه ثبت نام کنه راه نداره باهاش کنار اومد؟
یعنی اگه کسی شبانه باشه ولی رزومش قوی باشه تاثیری نداره؟

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جواد

سلام
خیر متأسفانه بعیده. چون شرط لازم هست این موضوع و شروط لازم در دفتر استعداد درخشان بررسی میشه و هر کس واجد شرایط نباشه حذف میشه و دیگه کار به بررسی رزومه در دانشکده نمیرسه.

ستاره
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ب٫ظ

من خیلی به پاسختون نیاز دارم، لطفا راهنماییم کنید

ستاره
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام
من میتونم استعداد درخشان دوتا دانشگاهو به طور همزمان شرکت کنم؟ چون من میخوام دانشگاه خودم بمونم ولی اگه تربیت مدرس پذیرفته شم ترجیح میدم که بیام تربیت مدرس ولی میترسم اگه نشه هردوتا رو ثبت نام کنم از هردو تاش بمونم. به نظرتون چیکارکنم

مقدم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

سلام. اره میشه. بعد اعلام نتایج میتونی هر کدومو دوست داشتید قبول کنید و اون یکی رو انصراف بدید. مشکلی نداره

فاطمه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

سلام
هر چند تا دانشگاه که بخوای میتونی درخواست بدی

علی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

بله میشه شما همزمان میتونی به هر تعداد دانشگاه که بخوای درخواست بدی هیچ آیین نامه ای برای ممنوعیت این کار تصویب نشده

فاطمه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

ازکجا باید بفهمیم جزو ده درصد ورودیای رشته ی خودمونیم؟؟؟اگه ازمابالاترها نخوان ازسهمیه شون استفاده کنن اون سهمیه به مامنتقل میشه؟؟

محمد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از آموزش دانشکده ویا دفتر استعداددرخشان.
بعید میدونم .چون شرط لازم برای ثبت نام جزو ده درصد بودن هست چه بالایی ها استفاده بکنن یا نه.

مهسا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
از آموزش دانشکده یا دانشگاه باید سؤال کرد که حائز شرایط هستید یا خیر.
مطابق آیین نامه، چنانچه ده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت ده درصد دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نشد، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفا ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه، با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد. بنابراین سهمیه به شما میتونه منتقل شه.