نخبگان

ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری (کد ۱۱۴۸)

پذیرش کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد. ظرفیت پذیرش در این رشته به صورت جداگانه در دو دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری و دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گرایش های کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، در رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری در گرایش‌های زیر دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود:

۱) مدیریت کسب‌وکار (استراتژی، بازاریابی، رفتار سازمانی و منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تأمین، فناوری، مالی، انرژی)

۲) مدیریت امور شهری

داوطلبان این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کد ضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری در دانشگاه های سراسری

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری ارائه شده است:

ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری

ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری دانشگاه آزاد

چطور انتخاب رشته کنم که شانس قبولی داشته باشم؟

داشتن یک مشاور خوب در هنگام انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را بالا ببرد. با سرچ عبارت مشاوره انتخاب رشته ارشد مسترتست، به صفحه مربوطه مراجعه کرده و به رایگان سوالات خود را بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید.

گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری چیست؟

با مراجعه به این مطلب می‌ توانید اطلاعات کاملی در خصوص گرایش های دارای پذیرش رشته مدنظر خود به دست آورید.

بهترین گرایش ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری چیست؟

این که کدام گرایش رشته مدیریت کسب و کار و امور شهری برای شما بهترین است، کاملا به علاقه شما بستگی دارد. امروزه کسانی در رشته تحصیلی خود موفق خواهند شد که به رشته خود علاقه داشته و به واسطه آن بتوانند دانش و مهارت کافی کسب کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لیلا
مهر ۲۱, ۱۴۰۰ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام رتبه سه هزار دانشگاه علوم تحقیقات چقدر شانس قبولی داره؟

علی نیکبخت
شهریور ۱۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر
بنده در ارشد مدیریت کسب و کار شرکت کردم و رتبه ۴۷۱۰ را اوردم میخام در دانشگاه مجازی انتخاب رشته کنم و ترجیحم گرایش استراتژی است . چطور باید انتخاب رشته کنم ؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی نیکبخت

سلام

شانس اصلی تون برای دوره های پیام نور، پردیس، غیرانتفاعی و مجازی بخصوص در شهرستان هاست. بر اساس علاقه میتونید اینها رو وارد فرم انتخاب رشته تون کنید.

محمد
شهریور ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام به نظرتون پیام نور کرج و ورامین تا چه رتبه ای پذیرش دارن؟