نخبگان

ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی (کد ۱۵۰۹)

پذیرش کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی در دانشگاه‌های سراسری صورت می‌گیرد. ظرفیت پذیرش در این رشته در قالب دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌گردد اطلاع‌رسانی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گرایش های کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، در رشته بیوشیمی بالینی دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود.

داوطلبان این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه بیوشیمی بالینی شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کد ضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص گرایش های کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی در دانشگاه های سراسری

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی ارائه شده است:

ظرفیت کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

چطور انتخاب رشته کنم که شانس قبولی داشته باشم؟

داشتن یک مشاور خوب در هنگام انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را بالا ببرد. با سرچ عبارت مشاوره انتخاب رشته ارشد مسترتست، به صفحه مربوطه مراجعه کرده و به رایگان سوالات خود را بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید.

گرایش های کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی چیست؟

با مراجعه به این مطلب می‌ توانید اطلاعات کاملی در خصوص گرایش های دارای پذیرش رشته مدنظر خود به دست آورید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهره
تیر ۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام بازار کار و ادامه تحصیل رشته بیوشیمی بالینی دامپزشکی چطوره ؟؟

موسوی
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۶:۳۷ ب٫ظ

با سلام من ارشد بیوشیمی بالینی دامپزشکی علوم شرکت کردم و رتبه ام در سهمیه ۹ شد و تمام دانشگاه های تهران و مشهد و شیراز و ارومیه روزانه رو انتخاب کردم منتها الان برام اومده که هیچکدوم رو قبول نشدم!! میشه بگید باید چه کنم؟ و واقعا چطور این اتفاق افتاده؟!