ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت (کد ۱۲۹۰)

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷، دانشگاه‌های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت دانشجو می‌پذیرند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

داوطلبان این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، رتبه داوطلب اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت در دانشگاه های سراسری

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت ارائه شده است:

ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات