پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۶ دانشگاه قرآن و حدیث

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن و حدیث برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از طریق بررسی سوابق تحصیلی و برگزاری مصاحبه علمی، دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، به استناد بخشنامۀ شمارۀ ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۹۴/۵/۲۴ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ به اطلاع دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دورۀ کارشناسی دانشگاه غیردولتی قرآن و حدیث و دیگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالیِ دارای شرایط آیین نامۀ پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دورۀ تحصیلی کارشناسی ارشد به شمارۀ ۱۲/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ میرساند، دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مندرج در جدول زیر بدون آزمون و صرفاً با بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبۀ علمی، دانشجو می پذیرد.

رشته گروهعنوان رشتهمحل تحصیلجنسیت پذیرشتوضیحات و مدرک کارشناسی قابل پذیرش

قرآن

علوم قرآن و حدیثمرکز قمزن و مرد

علوم قرآن و حدیثشعبه تهرانزن و مرد
علوم قرآنی گرایش مستشرقانشعبه تهرانزن و مرددر صورت صدور مجوز اجرا
علوم قرآنی گرایش ادبیشعبه تهرانزن و مرددر صورت صدور مجوز اجرا

نهج البلاغه

علوم حدیث گرایش نهج البلاغهمرکز قمزن و مرد 

علوم حدیث گرایش نهج البلاغهشعبه اصفهانزن
علوم حدیث گرایش نهج البلاغهشعبه مشهدزن
نهج البلاغه گرایش اجتماعی ، سیاسی و حقوق عمومیشعبه تهرانزن و مرددر صورت صدور مجوز اجرا
نهج البلاغه گرایش اصول دین و معارف علویشعبه تهرانزن و مرددر صورت صدور مجوز اجرا
 

کلام

علوم حدیث گرایش کلام و عقایدشعبه تهرانزن و مرد 

علوم حدیث گرایش کلام و عقایدشعبه اصفهانمرد
علوم حدیث گرایش کلام و عقایدشعبه مشهدمرد
کلام امامیهمرکز قممرد
فقه و حقوقفقه و مبانی حقوق اسلامیمرکز قمزن و مرد

فقه و مبانی حقوق اسلامیشعبه تهرانزن و مرد
ارتباطاتارتباطات گرایش حج و زیارتمرکز قممردعلوم ارتباطات
روان شناسیروان شناسی اسلامی گرایش روان شناسی مثبت گرامرکز قمزن و مردروان شناسی

دارندگان شرایط زیر می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ مدارک خود را به دانشگاه قرآن و حدیث ارسال نمایند.

شرایط متقاضیان پذیرش بدون آزمون:

۱. آیین نامه پذیرش بدون آزمون به دانشجویان دورۀ کارشناسی پیوسته با تحصیلات دانشگاهی اختصاص دارد.

۲. پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی، به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

۳. پس از هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی، به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

۴. رتبه های اول تا پانزدهم المپیاد علمی دانشجویی برای ورود به رشته های مرتبط با ارائۀ معرفی نامه از دبیرخانۀ المپیاد؛

۵. حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی (چهار سال) دانش آموخته شود.

۶. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً یک بار امکانپذیر است. (حداکثر یک سال از دانش آموختگی سپری شده باشد.)

مدارک مورد نیاز:

۱. تکمیل گواهی احراز رتبۀ ده درصد برتر و تأیید آن از محل تحصیل مقطع کارشناسی

تذکر مهم: ارسال این گواهی با امضا و مهر معتبر (مدیر آموزشی دانشگاه) برای بررسی درخواست متقاضی الزامی است. در غیر این صورت به درخواست واصله ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 ۲. تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی؛

۳. یک قطعه عکس ۳×۴ همانند و جدید( پشت نویسی شده)؛

۴. اصل فیش واریزی به مبلغ ۴۵۰/۰۰۰ ریال به شمارۀ حساب (۵۰۲۵۵۰۶۷۴۵) نزد بانک ملت به شمارۀ شناسۀ (۹۵۲۲۰۶) به نام دانشگاه قرآن و حدیث بابت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد.(درج خوانا و صحیح شمارۀ شناسه بر روی فیش واریزی الزامی است)

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان باید مدارک مذکور را حداکثر تا پایان وقت اداری ۹۶/۰۲/۳۰ صرفاً از طریق پست پیشتاز به نشانی: قم، بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، کد پستی۱۱۳۹ ـ ۳۷۱۹۵، مدیریت سنجش، گزینش و توسعۀ آموزشی دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت ( مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد) و نام رشتۀ مورد تقاضا بر روی پاکت الزامی است.

توضیحات مهم:

– مدارک ارسـالی و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسـترد نمی گردد. بنابراین داوطلبان گرامی با دقت و در صورت دارا بودن شرایط نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

– مدارک ناقص و مدارکی که بعد از مهلت مقرر به دانشگاه رسیده باشند، بررسی نخواهند شد.

– متقاضـیان صـرفاً می توانند در یک رشته گروه داوطلب شـوند، تشخیص صلاحیت برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مدارک ارسالی متقاضی و نتیجۀ مصاحبۀ علمی وی، بر عهدۀ گروه آموزشی مربوط و تأیید معاونت آموزشی دانشگاه است.

– زمان و مکان برگزاری مصـاحبه در موقع مقتضـی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. خواهشمند است از هر گونه تماس و یا مراجعۀ غیرضروری به دانشگاه خودداری شود.

– ادامۀ تحصیل قبول شدگان نهایی، همراه با پرداخت شهریۀ تحصیلی است و تغییر رشته و یا انتقال افراد پذیرفته شده به سایر دانشگاهها ممنوع است.

– پذیرش نهایی متقاضـیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشـناسی ارشد، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشــجو صــورت خواهد گرفت. بدیهی اســت تشــکیل پرونده و دعوت به مصــاحبه، هیچگونه حقی را برای متقاضــی ایجاد نخواهد کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات