نخبگان

انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ در نیمه‌دوم خرداد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۶ به صورت کارنامه در نیمه دوم خرداد منتشر می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در ۱۳۲ کدرشته امتحانی در ۶ گروه آزمایشی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه این آزمون گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم خردادماه همزمان با کلید نهایی به صورت کارنامه منتشر می شود.

توکلی افزود: برای شرکت در این آزمون تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۳۰ هزار و ۴۹۱ نفر زن و ۴۴۷ هزار و ۸۶۲ نفر مرد بودند که این آمار نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان سال ۹۵، تعداد ۱۱۶ هزار و ۹۸۰ نفر افزایش نشان داد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب این آزمون تعداد ۷۱ هزار و ۷۲۵ داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در آزمون کدرشته امتحانی دوم اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به تعداد داوطلبان ثبت نام کننده و آمار علاقمندان به رشته امتحانی دوم، تعداد ۹۴۹ هزار و ۹۷۸ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد که از این تعداد ۴۶۳ هزار و ۴۰ کارت برای زنان و ۴۸۶ هزار و ۹۳۸ کارت برای مردان صادر شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
عماد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
اصلاحیه کلید اولیه سوالات چه تاریخی اعلام میشه؟

مهسا
خرداد ۲, ۱۳۹۶ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  عماد

سلام
اصلاحیه در هنگام انتشار نتایج اولیه اعمال میشه و به صورت مجزا اعلام نمیشه. در حقیقت موقع انتشار نتایج، شما هم میتونید کارنامه خودتون و هم پاسخنامه کلیدی نهایی رو بینید.