نخبگان

راه‌اندازی دوره مشترک دانشگاه خواجه نصیر با هلند

رئیس دانشکده نقشه‌برداری دانشگاه خواجه نصیر گفت: دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در این دانشگاه و کشور هلند راه‌اندازی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حمید عبادی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: این دوره مشترک میان دانشگاه های خواجه نصیر و توئنته هلند برگزار می شود که منجر به اخذ دو مدرک خواهد شد.

وی افزود: دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور حدود ۱۸ ماه به طول می انجامد که دانشجویان ۱۲ ماه از تحصیل خود را در دانشگاه خواجه نصیر و ۶ ماه از تحصیل خود را در دانشگاه توئنته هلند می گذرانند.

رئیس دانشکده نقشه برداری دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: در این دوره دانشجویان هر واحد درسی را طی یک ماه می گذرانند و در ماه بعدی واحد درسی جدیدی اخذ خواهند کرد.

عبادی اظهار داشت: این دوره به زبان انگلیسی خواهد بود و دانشجویان باید دارای مدارک معتبر زبان انگلیسی باشند.

وی عنوان کرد: پذیرش در این دوره از طریق سازمان سنجش و آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ خواهد بود.

رئیس دانشکده نقشه برداری دانشگاه خواجه نصیر گفت: این دوره مشترک از مهرماه سال ۹۶ در دو گرایش مهندسی سیستم های جغرافیایی و مهندسی سنجش از دور برگزار خواهد شد.

عبادی تاکید کرد: دانشجویان پذیرفته شده در این دوره باید شهریه پرداخت کنند که در مجموع هزینه تحصیل در این دوره حدود ۵۰ میلیون تومان است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات