نخبگان

برگزاری مصاحبه داوطلبان ارشد ۹۶ دانشگاه ادیان و مذاهب در دهه سوم تیرماه

دانشگاه ادیان و مذاهب طی اطلاعیه‌ای زمان برگزاری و نحوه ثبت‌نام جهت حضور در مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۶ این دانشگاه را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب طی اطلاعیه‌ای زمان و نحوه مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری کارشناسی‌ارشد را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ادیان و مذاهب بر اساس نتایج اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق آزمون سراسری کارشناسی‌ارشد برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدام به برگزاری مصاحبه از میان داوطلبان رشته‌های دارای شرایط خاص این آزمون می‌نماید.

کلیه داوطلبانی که پس از انتخاب رشته محل یکی از رشته‌های دارای شرایط خاص دانشگاه ادیان و مذاهب، برای مصاحبه به دانشگاه ادیان و مذاهب معرفی شده‌اند، برای شرکت در ارزیابی مصاحبه علمی و عمومی باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای مصاحبه آمون کارشناسی‌ارشد سراسری ۹۶ نسبت به ثبت‌نام در سامانه پذیرش دانشجو دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام نمایند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در دانشگاه ادیان و مذاهب، تاریخ‌های مصاحبه در دهه سوم تیرماه (۲۷ و ۲۸ تیرماه) قرار داده‌شده است. همچنین پذیرفته‌شدگان محترم لازم است فرم شماره ۱ را دریافت و تکمیل نموده و در زمان حضور برای مصاحبه همراه داشته باشند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات