نخبگان

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون ارشد ۹۶ دانشگاه شاهرود

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه صنعتی شاهرود

اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه صنعتی شاهرود با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان ۱۳۹۶ از طریق لینک زیر قابل دریافت است:

دریافت نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه صنعتی شاهرود

  • بدیهی است پذیرش افراد حاضر در لیست قطعی نبوده و پذیرش نهایی منوط به تایید مدارک ارسالی داوطلب، تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان به تشخیص هیات مرکزی گزینش دانشجو می باشد. همچنین پذیرفته شدگان مرد نبایستی متع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی داشته باشند.
  • پذیرفته شدگان می بایست حداکشر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند در غیر اینصورت پذیرش آنها لغو خواهد شد.
  • برای انصراف لازم است فرم انصراف از پذیرش را تکمیل، امضاء و اسکن آن را همراه با گواهی ثبت نام اینترنتی به آدرس ایمیل talent 60Shahroodiut.ac.ir ارسال نمایند. ارسال فرم انصراف به منزله انصراف قطعی بوده و قابل بررسی مجدد نمی باشد. در صورتیکه افراد حاضر در لیست پیوست در دانشگاه دیگری پذیرفته شده باشند و دانشگاه مذکور نام ایشان را در پرتال سنجش ثبت کرده باشد، دانشگاه صنعتی شاهرود امکان پذیرش ایشان را نخواهد داشت. در این شرایط و در صورتیکه متقاضی تمایل به ثبت نام در دانشگاه صنعتی شاهرود را داشته باشد بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۴/۲۴ انصراف خود را به دانشگاهی که نام ایشان را در پرتال سنجش وارد کرده اعلام کرده و این مسئله را از طریق ایمیل talent OshahrOOdut.ac.ir به دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام نماید در غیر اینصورت دانشگاه صنعتی شاهرود فرد دیگری را جایگزین ایشان خواهد نمود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات