نخبگان

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه اصفهان

شهریه پردیس و شبانه ارشد 97 - 98 دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان از میان واجدین شرایط پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان، برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه اصفهان به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد از بین دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های اعلام شده و با رعایت شرایط زیر اقدام میکند:

رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۶ دانشگاه اصفهان

شرایط ثبت نام:

  1. دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته (ورودی های بهمن ۹۱ و مهر ۹۲) که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشتد و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیل دانش آموخته شوند.
  2. رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه اجرایی المپیاد دانشجویی کشور

تبصره ۱: ظرفیت اول پذیرش بدون آزمون هر کد رشته محل رشته های کارشناسی ارشد ویژه دانشجویان و دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه اصفهان خواهد بود که توسط گروه های آموزشی مربوطه به واجدین شرایط اطلاع رسانی خواهد شد، لذا دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه اصفهان لازم نیست در این فراخوان شرکت نمایند. (شماره تماس گروه های آموزشی در انتهای لیست رشته های فراخوان ذکر شده است) دانشجویان رتبه دوم به بعد از دانشگاه اصفهان همراه با متقاضیان خارج از دانشگاه در مصاحبه شرکت خواهند نمود؛ اطلاع رسانی به این دسته از متقاضیان نیز به عهده گروه آموزشی خواهد بود.

تبصره ۲: دانشجوبان و دانش آموختگان واحدهای پردیس دانشگاتهای دولتیں۔ دورههای مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، حوزه های علمیه، فرهنگیان و دانشگاه های وابسته به ددستگاه های اجرایی مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه اصفهان نمی باشند.

تبصره ۳: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکان پذیر است.

تبصره ۴: این آیین نامه شامل دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی پیوسته (با رعایت شرط بند ۱ فراخوان) می شود و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی سالهای قبل و کارشناسی ناپیوسته مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.

تبصره ۵: چنانچه طول دوره تحصیل به دلایلی خارج از اختیار دانشجو (بیماری، مأموریت والدین یا همسر و یا بدلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت زمان مذکور در این آیین نامه شود، درخواست دانشجو پس از تأیید کمیسیون موارد خاصی دانشگاه محل تحصیلی، برای استفاده از تسهیلات آیین نامه در دانشگاه اصفهان قابل بررسی خواهد بود.

زمان ثبت نام:

  • زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در فراخوان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان تا ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ و از طریق مراجعه به آدرس:

http://ui.ac.ir/Index.aspx?tempname=tempestedad&lang=1&sub=16

نکات مهم جهت ثبت نام در سامانه پذیرش بدون آزمون:

  • برای ثبت نام حتماً از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید.
  • توصیه می شود برای اطلاع از نحوه ساماندهی رشته های تحصیلی برحسب دانشکده و گروه آموزشی، فهرست رشته های مورد پذیرش این دانشگاه که در فراخوان ارائه شده مطالعه نمایید (برای انتخاب دانشکده و گروه آموزشی)
  • اطلاع رسانی به داوطلبان صرفاً از طریق ارسال پیامک و یا پست الکترونیکی خواهد بود لذا در ثبت شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی خود دقت نمایید. ضمناً در صورتی که پیامک های تبلیغاتی تلفن خود را مسدود نموده اید نسبت به فعال نمودن آن اقدام فرمایید.
  • هزینه ثبت نام ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۰۰ هزار تومان بوده ، پرداخت به صورت اینترنتی و با اتصال به درگاه بانک ملت انجام خواهد شد؛ لذا متقاضیان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد اقدام فرمایند.
  • توجه داشته باشید به هیچ عنوان قبل از بارگذاری مدارک اقدام به پرداخت وجه ننمایید زیرا در این صورت سامانه از دسترس شما خارج خواهد شد لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت هزینه، ثبت نام دانشجو نهایی نخواهد شد.
  • دقت داشته باشید کد رهگیری که در پایان ثبت نام سیستم به شما نمایش می دهد را برای پیگیری های بعدی یادداشت نمایید.
  • پذیرش متقاضیان برمبنای امتیاز مصاحبه خواهد بود؛ داوطلبانی که به مصاحبه دعوت خواهند شد موظفند رأس ساعت مقرر در گروه آموزشی حضور داشته باشند. به همراه داشتن مدارک آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه الزامی است.
  • زمان مصاحبه از طریق گروه های آموزشی اعلام خواهد شد. (شماره تماس گروه های آموزشی در انتهای رشته های مورد پذیرش ذکر شده است.)

مدارک لازم برای ثبت نام:

  1. یک قطعه عکس پرسنلی ۳*۴
  2. تصویر صفحه اول شناسنامه
  3. تصویر روی کارت ملی
  4. تصویر گواهی معافیت تحصیلی / کارت پایان خدمت / کارت معافیت دائم
  5. موافقت نامه بی قید و شرط محل خدمت ویژه شاغلین رسمی و پیمانی دستگاههای دولتی
  6. گواهی رتبه اول تا سوم مورد تایید دانشگاه مبدا با مهر و امضای مدیر آموزش یا معاون آموزشی دانشگاه مطابق با بند اول فراخوان
  7. تصویر گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان نیمسال آخر و یا تصویر مدرک فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی ویژه دانش آموختگان
  8. تصویر کارنامه تحصیلی مقطع کارشناسی به صورت فایل pdf و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت
  9. C.V / رزومه (مجموعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجو) به صورت فایل pdf و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت

تبصره: مدارک مربوط به ردیف های ۱ تا ۷ باید به فرمت JPG اسکن شده و حجم هر یک از فایل های اسکن شده نباید بیش از ۲۵۰ کیلوبایت باشد.

سایر مدارک:

متقاضیانی که دارای یکی از گواهی های زیر می باشند می توانند گواهی مربوطه را به صورت فایل آpd و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت، آماده نموده و در جای مناسب بارگذاری نمایند:

  • گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
  • گواهی کسب عنوان دانشجوی نمونه با تایید معاونت دانشجویی وزارت علوم
  • گواهی کسب رتبه ۱ تا ۳ در جشنواره های معتبر علمی مورد تایید وزارت علوم
  • گواهی کسب رتبه ۱ تا ۱۵ مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی

تذکر مهم: در پایان یادآور می شود فرایند گردش کار به صورت سیستمی انجام می گیرد لذا از ارسال مدارک خود به صورت پستی آکیدا خودداری فرمایید. مدارکی که به صورت پستی به دفتر استعداد درخشان دانشگاه یا گروه های آموزشی ارسال شوند مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امیر
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷ ۲:۰۹ ب٫ظ

فرم های ده درصد برتر و گواهی های استعداد درخشان ک نیازه واسه دانشگاه اصفهان بفرستیم رو از کجا باید گرفت؟! داخل سایتش ک نیست !!!

زهرا
فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب٫ظ

سلام
هزینه ثبت نام۱۰۰هزار تومن هست؟
دانشگاه چند نفر دانشجو از بیرون پذیرش داره؟
منظورم دانشجویانی به غیر از دانشجویان اصفهانه

farnaz
فروردین ۳, ۱۳۹۷ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام.تو قسمت ثبت اطلاعات اسم دانشگاه رو نپرسیده.ایا بعد از پرداخت هزینه اطلاعات دانشگاه رو میخواد و ممکنه قبول نکنه یا کلا اسم دانشگاه رو کاری ندارن و فقط صرف اینکه دولتی هیت کافیه؟

فرناز
فروردین ۳, ۱۳۹۷ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام.این اطلاعیه برای سال ۹۷.۹۸ هم هست؟؟؟چون در کانالی که این فراخوان رو امروز قرار داده سال ۹۸ ذکر شده.

مهسا
آبان ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۴۹ ق٫ظ

سلام امکانش هست دانشگاه نیمه دوم سال هم با این شرایط ورودی بگیرد

امیر
مهر ۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام
۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۰۰ هزار تومان نیس داداش…

دانشجو ی بیخبر
شهریور ۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

چرا هنوز برای مصاحبه رشته کامپیوتر خبری ندادن بهمون؟
یا من بی اطلاعم ؟