نخبگان

موافقت کره جنوبی با اعطای بورس کارشناسی ارشد به دانشجویان ایرانی

دولت کشور کره جنوبی با اعطای تعدادی بورس در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان ایرانی برای سال ۲۰۱۸ موافقت کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به مذاکرات صورت گرفته اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، دولت کشور کره، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی ۲۰۱۸ موافقت کرد.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌ های اعطایی بورس دولت های خارجی علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه  grad.saorg.ir اقدام کنند.

 پس از ثبت نام در سامانه فوق الذکر، ضروریست متقاضیان فرم شماره۱ اطلاعات متقاضیان بورس دولت های خارجی را پس از تکمیل، تا پایان وقت اداری، ۹ (نهم) شهریور ۹۶ برابر با ۳۱ آگوست ۲۰۱۷، به دبیرخانه بورس دولت های خارجی اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir  ارسال کنند.

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه بوده و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات