نخبگان

انتشار نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه شیراز

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه شیراز

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان سال ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اسامی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از لینک ذیل قابل دریافت می باشد:

دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز

نکات قابل توجه:

  1. پذیرش قطعی دانشجو منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.
  2. در صورت مشاهده هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به عمل خواهدآمد.
  3. افرادی که نام آنها در دو رشته – گرایش به عنوان پذیرفته شده اعلام گردیده، لازم است تا یک هفته بعد از اعلام اسامی، در یکی از رشته ها انصراف خود را اعلام نمایند. در غیر این صورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یکی از رشته ها نام آن ها را حذف کند.
  4. دانشجویانی که قصد انصراف از پذیرش خود را دارند لازم است مراتب انصراف خود را به صورت کتبی به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.
  5. هرگونه اطلاع رسانی درخصوص چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان صرفا از طریق سایت دانشگاه شیراز اعلام خواهد بود. لذا خواهشمند است از هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری جهت اطلاع از این موضوع به واحدهای مختلف دانشگاه خودداری فرمایید.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات