امکان ثبت‎نام در یک دوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت یا علوم

پذیرفته‎شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ وزارت بهداشت و نیز وزارت علوم ملزم به ثبت‎نام در یکی از دو رشته‎محل هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش پزشکی، داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.

کلیه پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان با آزمون از طریق وارد کردن کد رهگیری نتیجـه را مشاهده خواهنـد کرد.

یکی از شرایط پذیرش در سهمیه های رزمندگان و ایثارگران و استعدادهای درخشان با آزمون کسـب حدنصـاب لازم است، لذا در صورتیکه داوطلبان این سهمیه ها حد نصاب لازم را کسب نکرده، حائز شرایط پذیرش در این سـهمیه نبوده است.

البته ممکن است به دلیل اینکه نفرات بالاتر این سهمیه حائز نمرات بالاتر بوده و ظرفیت تکمیل شده است، تعدادی از متقاضیان این سهمیه ها علی رغم کسب حدنصاب، جزء پذیرفته شدگان قرار نگرفته باشند.

افرادی که مجاز به انتخاب محل شده و انتخاب محل خود را انجام داده اند، مجددا کارنامه ای در رابطه بـا رشـته محل هایی که انتخاب کرده اند دریافت می کنند که جایگاه داوطلب را در کلیه دانشگاه های انتخابی اش در مقایسه با سایر افرادی که این دانشگاه را انتخاب کرده اند نشان می دهد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات