نخبگان

زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰ اعلام شد!

زمان کنکور ارشد 99

زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰ در مرداد ماه خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

زمان کنکور ارشد 1400

تاریخ کنکور ارشد ۱۴۰۰

در ابتدا زمان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ۵ تا ۷ خرداد اعلام شد. اما با توجه به شیوع کرونا؛ زمان آزمون به ۶ تا ۸ مرداد تغییر کرد. زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز از ۱۶ آذر ۹۹ شروع خواهد شد.

وزارتخانه

آزمون

تاریخ برگزاری آزمون

وزارت علوم

کارشناسی ارشد

۶ تا ۸ مرداد ۱۴۰۰

دکتری

۱۵ اسفند ۱۳۹۹

 

زمان کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰

با توجه به این که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۶ به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز لازم است در زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حاضر شوند.

همچنین داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰ نیز لازم است همانند داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری نسبت به ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰  در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

با توجه به تصویب قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، از سال ۹۶ کنکور ارشد دانشگاه‎های سراسری و آزاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار می‎شود.

بدین ترتیب، افرادی که هم داوطلب کنکور ارشد سراسری و هم آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستند، بدون پرداخت هزینه جداگانه، تنها با یک بار ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، داوطلب هر دو آزمون محسوب می‌شوند و می‌توانند در زمان کنکور ارشد در جلسه آزمونی که مربوط به هر دو دانشگاه است حضور یابند.

جهت رفاه حال داوطلبان عزیز، کلیه اطلاعیه‌های ثبت‌نام، برگزاری، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد مسترتست منتشر می‌شود. به داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم جهت اطلاع به‌موقع و لحظه‌ای از اخبار آزمون کارشناسی ارشد به عضویت در  کانال مسترتست دربیایند.

زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰ پردیس‎های خودگردان و بین‎الملل

در ابتدا پذیرش کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی به صورت مستقل و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گرفت.

اما از سال‌ ۱۳۹۴ بنا بر تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی نیز همانند سایر دوره‌ها به صورت نیمه‌متمرکز و از طریق آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد، صورت می‌گیرد.

بنابراین داوطلبان کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه‌ها نیز لازم است همانند داوطلبان سایر دوره‌ها در زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰ در جلسه آزمون حاضر شوند.

با این حال پذیرش کارشناسی ارشد پردیس‎های بین‎الملل دانشگاه‌ها در حال حاضر به صورت محدود و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بدون شرکت در کنکور سراسری نیز در برخی دانشگاه‎ها صورت می‎گیرد که از آن جمله پردیس کیش و ارس دانشگاه تهران است. جهت اطلاع از پذیرش‎ کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه‌ها کلیک کنید.

کارت کنکور کارشناسی ارشد

کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود. کارت آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان کنکور ارشد سراسری و آزاد یکسان است و تنها برای داوطلبانی که در دو رشته امتحانی شرکت کرده‌اند، دو کارت صادر خواهد شد.

تعداد رشته های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد

هر داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد حداکثر مجاز به شرکت در آزمون دو رشته است که لزوماً باید یک رشته از بین رشته‎های اصلی و یک رشته از بین رشته‌ های شناور کنکور ارشد انتخاب شود.

درحقیقت داوطلب می‌تواند در آزمون کارشناسی ارشد یک رشته اصلی یا یک رشته شناور یا یک رشته اصلی و یک رشته شناور را نماید.

زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰ رشته‌های اصلی و شناور از سوی سازمان سنجش به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که داوطلبان دو رشته در این آزمون، بتوانند در جلسه آزمون ارشد هر دو رشته حضور یابند.

نکته مهم این است که رشته‌های امتحانی انتخاب‌شده از سوی داوطلب برای هر دو دانشگاه آزاد و سراسری یکسان است و امکان شرکت در یک رشته در آزمون سراسری و شرکت در رشته دیگر در دانشگاه آزاد (در صورتی که هر دو رشته اصلی یا هر دو رشته شناور باشند) وجود ندارد.

قابل توجه است که شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بدون توجه به شرط تجانس رشته مقطع کارشناسی و رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد (بجز موارد خاصی که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اعلام می‌شود) امکان‌پذیر است. بنابراین داوطلبان می‌توانند آزادانه و بدون توجه به رشته تحصیلی مقطع کارشناسی نسبت به انتخاب رشته امتحانی کنکور ارشد اقدام نمایند.

رشته‌ها و سرفصل‎های آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار خواهد شد.

لازم است داوطلبان با بررسی دفترچه و اطلاع از سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد نسبت به شناسایی منابع کنکور ارشد و کسب آمادگی جهت آزمون اقدام نمایند. قابل توجه است که سرفصل‌های امتحانی برای گرایش‌های مختلف یک رشته ممکن است یکسان نباشد و ضروری است داوطلبان با توجه به ضریب هر درس برای گرایش/رشته مدنظرشان نسبت به مطالعه اقدام کنند.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف روزانه، شبانه، سایر دوره‌ها و نیز دانشگاه آزاد)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سنجش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سایت مرکز و سنجش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد. هر داوطلب که مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد شده، مختار است برای هر یک از دانشگاه‌ها انتخاب رشته نماید و اجباری برای انتخاب رشته در هر دو دانشگاه وجود ندارد.

برای آن دسته از کدرشته‌های امتحانی که دارای آزمون تشریحی و یا دارای آزمون عملی نیز در برخی از دروس می‎باشند، آزمون در دو مرحله برگزار می‌شود. در این گونه از رشته ها منحصراً داوطلبانی که در آزمون تستی رشته مربوط شرکت و با توجه به حدنصاب نمره علمی مربوط مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، حق شرکت در جلسه آزمون مرحله دوم دروس مربوط به رشته امتحانی را خواهند داشت.

وضعیت برگزاری و یا عدم برگزاری آزمون عملی در برخی از رشته‌های دارای آزمون عملی، با توجه به ظرفیت پذیرش و نوع مؤسسات پذیرنده دانشجو در این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ تا پایان مهر خواهد بود.

 

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد

مطالعه و بررسی سوالات کنکور سالیان گذشته، علاوه بر این که موجب می‌شود تا داوطلبان با نحوه طرح سوالات از مباحث مختلف آزمون کارشناسی ارشد مطلع شوند، داوطلبان را در شناساندن منابع مختلف آزمون یاری می‌دهد. همچنین در سال‌های گذشته دیده شده که برخی سؤالات تکراری در کنکور مطرح شده است. بنابراین بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد را به شما داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم. برای دانلود سوالات کنکور ارشد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد

همچنین جهت مشاهده منابع کنکور کارشناسی ارشد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

منابع کنکور کارشناسی ارشد

 

مطالب مفید:

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

 

سؤالات متداول داوطلبان کنکور ارشد

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰ چه زمانی است؟

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. بنابراین زمان کنکور ارشد آزاد همان زمان کنکور ارشد سراسری است.

زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ رشته من کی است؟

زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص می‌شود.

کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰ کی منتشر می‌شود؟

کارت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ چند روز پیش از آزمون منتشر می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۵۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
هادی
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۱ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان، من امروز ارشد بان انگلیسی داشتم سوالات ایرادات فراوان گرامری داشت
سوالات اختصاصی آموزش زبان هم فاجعه بود یک متن که باید میخوندن و به سوالاتش جواب میدادن کلا متنه نبود. فقط سوالا بود 🤣

hesaneh
شهریور ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام.وقتتون بخیر. برای آزمون مرحله دوم ارشد شهرسازی باید بریم تهران یا توی شهرها خودمون آزمون برگذار میشه؟؟؟!!!

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۰ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  hesaneh

سلام
معمولا این ازمون در تهران برگزار میشه. هر اطلاعاتی در این خصوص منتشر بشه حتما در همین سایت و شبکه های اجتماعی ش اطلاع رسانی میشه.

فاطمه قبادی فروزان
مرداد ۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۸ ب٫ظ

سلام و عرض ادب .سوالات ارشد مددکاری ۱۴۰۰ چه زمانی روی سایت قرارمی گیره ؟

مریم
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۳:۰۵ ب٫ظ

سلام برای علوم انسانی کدام از این ۳ روز آزمون برگزار میشه؟

فرهاد میر
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام تاریخ دقیق و کارت ورود به جلسه ارشد کی منتشر میشه؟

سعید
تیر ۲۷, ۱۴۰۰ ۶:۴۱ ب٫ظ

با سلام لطفا من میخوام مکان آزمون دادنم رو عوض کنم کی میتونه راهنمایی کنه . با تشکر

تنها
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام بنظرتون موقع رفع نقص که ۴و۵ مرداد هست در خواست بدم حوزه ام تغییر میدن ؟و اینکه باید تو چه سامانه برم واسه رفع نقص ؟

مهسا
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  تنها

سلام
سال گذشته این کارو کردن. فقط باید شهری که میخواید تغییر حوزه بدید بهش، حوزه امتحانی ارشد رشته شما رو داشته باشه

بهار
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۵ ق٫ظ

سلام من خیلی دوست داشتم شرکت کنم توروخدا هیچ راهکاری براثبت نام نیست واقعا

مهسا
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
بعد از انتشار کارت کنکور، به باجه های رفع نقص مراجعه کنید امکان ثبت نام هستش

دنیز ابراهیمی
تیر ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام ببخشید امکان ثبت نام موقع دریافت کارت ورود هست؟

نیل
خرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۶ ب٫ظ

با سلام
ایا قانونی در خصوص اینکه باید حتما ازمون ارشد قبل سراسری برگزار شه وجود داره؟
داوطلبای مشترک این دو ازمون برای انتخاب رشته با توجه به جابه جایی زمانی در اعلام نتایج به مشکل برمیخورن.چاره چیه؟

فاطمه
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ق٫ظ

سلام وقت بخیر . ببخشید احتمالش هست باز ثبت نام آزمون ارشد را تمدید کنند ؟ من از کنکور جا موندم! توروخدا اگر چیزی میدونید کمکم کنید 😔

مهسا
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
تا فردا شب ساعت ۲۴ مهلت دارید نسبت به ثبت نام در کنکور ارشد ۱۴۰۰ اقدام کنید.

محسن
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

سلام سایت سنجش که چیزی اعلام نکرده

فرید
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر . من تا مهر ۱۴۰۰ معافیت تحصیلی دارم – و متوجه شدم که کنکور ارشد تا مرداد ماه به تاخیر افتاد – حالا سوال من اینه که خب قطعا تا بخواد جواب کنکور بیاد و جواب انتخاب رشته بیاد از مهر میگذره و من معافیتم تموم شده – خواستم ببینم ایا وقتی کنکور اینجوری به تاخیر میوفته معافیت تحصیلی ها هم تمدید میشن یا باید دفترچه پست بکنیم و به خدمت بریم ؟؟؟ اصلا برای این وضعیت فکری شده ؟ ممنون میشم پاسخ بدید خیلی برام مهمه .

مهسا
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

سلام
بعید هست که نتایج نهایی بعد از شهریورماه اعلام بشه
اگه این اتفاق بیفته احتمالا یه فرصتی بهتون میدن. سال گذشته این کارو کرده بودن.

محسن
تیر ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

کلا پست کن برو سربازی بری مهمتره الکی علاف نکن خودت رو

سمیه
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام بنظرتون کارشناسی ارشد به تعویق می‌تواند بیفتد

زهرا
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۶:۵۷ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم آیا میشه همزمان دوتا رشته اصلی شرکت کرد ؟
برای مثال مجموعه مدیریت و علوم قرآن حدیث
در واقع المپیاد علوم قرآن و حدبث به همراه ارشد مدیریت ؟
ممنون از پاسخ گویی

اطلس
فروردین ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

ثبت نام کنکور ارشد۱۴۰۰ کی شد؟

مهسا
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  اطلس

سلام
مهلت ثبت ناام کنکور ارشد ۱۴۰۰ به پایان رسیده اما ممکنه در زمان انتشار کارت ورود به جلسه، از طریق حوزه های رفع نقص بتونید ثبت نام کنید. بهتره از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش این مورد رو پیگیری کنید.

عامر
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

با سلام الان ۱۸ بهمن ۹۹ هست آیا فرصت ثبت نام هنوز هست برای کارشناسی ارشد؟

ساغر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ق٫ظ

سلام
امکانش هست انتخاب رشته ارشد مجددا تمدید بشه؟؟

محمد حسین
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ساغر

کد رهگیری و کد شناسایی برام پیامک نیامده است.

Mahi
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام ساعت کنکور گروه یک دانشگاه علوم پزشکی هفت و سی صبح هست اما در توضحیات نوشته ساعت نه کنکور شروع میشه دوستان من باید حدودا سه ساعت توی راه باشم که به حوزه امتحانی برسم کسی میدونه درب حوزه چه ساعتی بسته میشه؟

Negin
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

سلام ببخشید تاریخ کنکور ارشد علوم کامپیوتر کی ه؟ ممنون

جمال
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

باسلام کلید سوالات ودفترچه ازمون امروز کی میاد

afsoon
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

سلام کلید اولیه و دفترچه های رشته های امروز کی میاد

Sara
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشید تاریخ و روز کنکور گروه فیزیک کی ه؟ ممنون

بهار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

پنج شنبه ۱۶ مرداد

faeze
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی میدونه آزمون ارشد فردا پنج شنبه در چه رشته های برگزار میشه

Sami
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

سلام ازمون ارشد روانشناسی کیه ۱۸ ام؟

F
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

سلام خب معلوم نیست که کی وضعیت درست میشه وگرنه مینداختن اون موقع

زهرا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

تو رو خدا بندازین برای یکم و دوم شهریور ماه
ما هنوز تو قرنطینه هستیم و نمیتونیم بخاطر کرونا تو مکان عمومی بیایم من یکساله که دارم درس میخونم.

Fm
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام من یک سال دارم برای کنکور ارشد می خونم و الان آماده ام و خیلی دوست دارم کنکور بدم ولی تو رو خدا بندازین عقب وضعیت شهر ما قرمز شده همه تهرانیا پاشدن اومدن شمال مسافرت تا کی این مردم و مسئولین میخوان ادامه بدن ؟تو رو خدا عقب بندازین کنکور رو واقعا سخت با ماسک و دستکش کنکور دادن

Mohadese
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

سلام ببخشید راسته که میگن کنکور ارشد حذف میکنن؟؟

فاطمه
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام
لطفا کنکور رو سر موعدش برگزار کنید، از بس بخاطر کنکور و بعد کرونا از خانواده دور بودم خسته‌شدم یه ساله ازشون دورم،
واقعا سازمان سنجش نمیتونه یه محیط امن برای کنکور فراهم کنه بابا ما تو صحرا هم بشه کنکور میدیم

Mahi
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

این همه فشارروانی تعویق کنکور از کرونا هم بدتره اینقدر بهم فشاراومده ک مبخوام برگه روسفیدبدم وبیام الانم فقط ب اصراراطرافیان دارم شرکت میکنم
توسرشون بخوره کنکور گرفتنشون وسوال طرح کردن وهمه چیشون الان دوساله باروح و روان مادارن بازی میکنن فوقش کرونامیگیریم خلاص میشیم بهتراز اینهمه فشارروانیه هی میخونیم هی میندازن عقب یادمون میره من ک کلا ازخیرش گذشتم باشه واس بقیه عه

F
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mahi

درسته…ولی خب نباید نا امید شد برا همه سخته ولی باید تحمل کرد

F
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

سلام فقط امیدوارم همه مون رعایت کنیم پروتکل هارو که این بیماری کمتر پیش بره نه این که فقط راجب زمان کنکور بحث کنیم.
لااقل بخاطره عذاب وجدان نداشتن رعایت کنیم که باعث زحمت بیشتر کادر درمان و موجب ابتلای چن نفر دیگه نشیم.

زهرا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

آخه تو این گرما چه طور میشه با ماسک بشینیم سر جلسه کاشکی حداقل بعد از مرداد برگزار بشه

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

تو این شرایط بد واقعن نمیشه کنکور داد خواهشن ی تصمیم اساسی بگیرین برا تعویق ارشد و دکتری

ش ر
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

واقعا تو این. اوضاع و شرایط برگزاری کنکور ارشد ویا…لازمه ..چرا به تعویق نمی افته ؟! گرما و ماسک. و …و استرس باعث می شه نتونیم تمرکز کنیم و ِ..عجیبه. که اعلام می کنن از خونه خارج نشید و رعایت کنید ولی خودشون …
کاش بیوفته ی زمانی که هوا لااقل خنکتر باشه ..

محمد
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ش ر

همین امثال شماهاباعث شدید کنکورچندماه عقب بیفته تواوح کرونا کنکوربدیم موقع مسافرت وچیزای دیگ وتفریح وشمال کرونانیس ولی موق موقع درس ودانشگاه وکنکورجای همه نظرمیدین وکروناروبهونه میکنین

کنکوری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

از مسئولین محترم سازمان سنجش خواهشمندیم لطفا تاریخ کنکور رو عوض کنن در این شرایط کنکور دادن واجب نیست واقعا سلامتی و روحیه برای دانشجویان خیلی مهم تر هست.

مخالف تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

کنکور اختیاری است

امیرحسین
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

تویی که دلت میخواد کرونا بگیری هم حق نداری کنکور بدی چون سلامت بقیه افراد جامعه رو به خطر میندازی

موسوی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ

من اصلا با تعویق موافق نبودم اما شرایط الان اصلا مناسب نیست تازه بماند ک تو این اوضاع بیمار شدن مردم شرایط اقتصادی سخت تر میکند

موسوی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام با این اوضاع کرونا ک تو این چند روز اخیر شدید شده بهتره ک کنکور دکتری و ارشد ب تعویق بیافته ..امسال با سالهای پیش خیلی فرق داره …تعویق کنکور و دیر رفتن دانشجو ها ب دانشگاه ها خیلی خطرش کم تره ازینک بیمار شیم

Raha
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ق٫ظ

با سلام. ما همه داوطلبان آزمونهای سراسری در همه مقاطع از ستاد مبارزه با کرونا و وزارت علوم و سازمان سنجش خواستاریم تا آزمونها رو به اواخر شهریور یا اوایل مهر به تعویق بندازن نه اینکه لغو کنن تا حق هیچ کس هم ضایع نشه. نهایتش از آبان ماه کلاسها شروع بشه. چون در گرمای تیر و مرداد ماه نشستن با ماسک و دستکش واقعا طاقت فرسا هست. بازم اون موقه هوا خنک تر شده و بهتر میشه با پروتکلهای بهداشتی کنار اومد. لطفا مسوولان کشور صدای ما رو بشنوید. با تشکر

ela
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Raha

شما از جانب خودت حرف بزن یه جوری میگه از طرف همه که انگار مستقیم از همه امضا گرفته که مخالف برگزاری کنکور هستن!!
در ضمن همه ی پزشکا معتقدن که در پاییز و سرما اوضاع خیلی خیلی بدتر از الان میشه و حداقل ۳ ۴ ماه بعد از ژانویه واکسن میاد اونم در خوش بینانه ترین حالت ..اینطوری یک سال تحصیلی و زحمات من و امثال من از بین میره …شماام اگر میخواین و یا نگرانین میتونین سال دیگه که واکسن اومد شرکت کنین …منو خیلیای دیگه ام سعی میکنیم با رعایت نکات ایمنی کنکورو به امید خدا به سلامت بگزرونیم …

دانشجو..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

سلام.دوستان کنکور ارشد معمولا چ ساعتی برگزار میشه؟خواهش میکنم کسی اینو بگه.

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
خواستم بدونم سال های قبل کنکور ارشد گروه روانشناسی چه ساعتی برگزار شده است؟

فینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

به فرض کنور دادیم و دانشگاه ها باز شد..چه جوری دانشگاه بریم؟
مجازی خیلی مسخره ست..زمین تا آسمون با حضوری فرق داره..
نگرانم شدیدا..

حسین
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فینا

مجازی خوندم خیلی از حضوری بهتره نصف زمان تمرین هم سر کلاسی

فینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

استرس کرونا از یه طرف و استرس کنکور از یه طرف دیگه!
تازه مرور هم نکردم..ذهنم غاتی شده نگرانم..اگه قبول نشم چی؟
توروخدا یه فکر کنین..به قول بچه ها اگه یه ترم عقب بیوفتیم مهم نیست
جون آدم ها در اولویت قرار داره.

فینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

خیلی مسخره ست توی این گرما کنکور دادن
چه وضعشه آخه..خطرناکه!به خدا طرناکه!
این چه وضعشه آخه..؟ب نظرم بهره باز عقب بیوفته..این جوری ممکنه جون بقیه درخ طر باشه..
خواهش میکنم یک مقدار منطقی باشید

آرزو ق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

تو رو خدا چرا میخواین با جون مردم بازی کنید مثلا اگه دو ماه بیفته عقب چی میشه کی میتونه سه ساعت تو این گرما با ماسک بشینه امتحان بده از اونور استرس داشته باشته کرونا نگیره یا کسی و مبتلا کنه جدیدا هم که خبر اومده افرادی که کرونا دارند هم میتونن کنکور بدن اخه چه وضعشه 😔😑

بهار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ

چرا باید آزمون ارشد باشه؟ وقتی ما ارشدا حق دانشگاه رفتن نداریم؟ اینطوری فقط ورودی داریم و خروجی نداریم و دانشگاه ها فقط شلوغ میشه و مشکل خوابگاه پیدا میکنن

فرزانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ

اگه کنکور عقب بیفته یعنی دانشگاه نیمسال دوم شروع میشه، من خودم ارشدم رو نیمسال دوم خوندم، وقتی نیمسال دوم شروع می‌کنید تحصیلات شما عملا سه سال تحصیلی طول می‌کشه (چون شما شهریور فارغ‌التحصیل نمیشید که مثلا بخواهید اپلای کنید یا کنکور دکتری شرکت کنید پس اون سال نصفه‌ای که آخرش می‌خونید یک سال کامل فرصت رو از شما میگیره) …. اینو توضیح دادم که بگم اگه واقعا خیلی نگران هستین و دوست دارید کنکور عقب بیفته می‌تونید شرکت نکنید و سال بعد شرکت کنید چون نیمسال دوم امسال با نیمسال اول سال آینده فرق خاصی نداره برای شما … کنکور امسال هم سر جاش بمونه برای اون بنده خدایی که به هر حال دوست داره یا براش ضروریه که شرکت کنه و ریسکشو قبول می‌کنه.

ناشناس
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

خود کولر در فضاهای سر بسته باعث پخش ویروس میشه، واقعا چه اهمیتی داره برگزاری کنکور با این همه استرس و خطر ابتلا به کرونا، مسئولین عزیز لطفا یه فکر اساسی کنید، به خدا اگر یه ترم دیرتر دانشگاه شروع شه ولی با سلامتی خیلی بهتره، تا جون خیلی از آدمها در خطر باشه

حسن
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

موافقم کاملا صحیح

فرزانه
تیر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

امسال شرایط با هر سال فرق داره و بجز استرس کنکور که همیشه بوده و هست استرس و نگرانی کرونا هم اضافه شده
با اینکه امسال تاریخ تغییر کرد اما با این تغییر باز شرایط تغییر نکرده
درسته عده زیادی از مردم با بی توجهی بیرون هستند اما باز خیلی ها به خاطر سلامتی خودشون و خانوادشون ماهها هستند بیرون نرفتند( مثل خود من ) بجز مرد خانه
ارشد برامون هم مهم هست هم سرنوشت ساز حالا با این شرایط و بعد از کلی تلاش و زحمت باز دچار سردر گمی هستیم
چگونه سر جلسه باشیم با اون حجم شلوغی و ….
هر چقدر هم فاصله گذاری رعایت شه اما تعداد شرکت کنندگان و اون حجم و…..
وقتی شروع دانشگاه ها از ۱۵ شهریور هست با این شرایط امسال ترم باید از بهمن شروع می شد چون شرایط کرونا و اتفاقاتش برای همه قابل درک هست
و هر چقدر زمان بیشتر بگذره هم مسئولین هم مردم راهکارهای بهتری پیدا خواهند کرد و در شرایط بهتری کنکور برگزار خواهد شد
باشد که مسئولین بدون هیچ گونه عجله ای اول به فکر سلامتی ما ها باشند

نَفَس
خرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

تو شمال شیوع ویروس کرونا زیاد شده ما امتحان دانشگاه هم داریم،هوا به شدت گرمِ با ماسک و عینک امتحان دادن فاجعه هست،کاش مهر یا آبان باشه که هوا خنک تر هست

حسن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ق٫ظ

سلام…اوضاع خوزستان خیلی خرابه ویروس کرونا روز به روز شیوع بیشتری داره خواهش میکنم امتحان به تعویق بندازید امتحان دادن با ماسک و هوای گرم واقعا سخته

Romina
خرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

واقعا تو مرداد هوا گرم با ماسک و امتحان دادن خیلی سخت و کرونا تو شمال خیلی زیادِ ما حتی می ترسیم بیرون بریم….:((( کاش مسئولین پیگری کنن….😭

ساسان
خرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ق٫ظ

سلام. اگر کنکور ارشد ۹۹ به شهریور بعد از ایام دهه محرم بیفته خیلی عالیه. چون واقعا تو مرداد ماه گرمه. لطفا مسوولان پیگیری کنن

Romina
خرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

ممکن بیوفته آبان؟! آخه ما که ورودی ترم بهمن میشیم..

سید علی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

همینطوریشم خیلی عقب افتاده بیشتر بخونید جایی که گدایی تایم بکنید

صدف
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ

سلام
امیدوارم کنکور ارشد بیوفتد تو شهریور
واقعا زدن ماسک توهوای گرم مردادسخته

مریم
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ

سلام
می دونید تو این چند سال ارشد علوم زیست شناسی(۱۲۰۶) پنجشنبه برگزار شده یا جمعه؟
اخه با یه ازمون دیگه یکی شده واسم مهمه

مهسا
تیر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
زمانش ثابت نیست. اگه منظورتون کنکور ارشد رشته دیگه هست که زمان رشته های شناور و اصلی متفاوته

علی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

کاش امکان ویرایش دوباره هم بزارن میخوام محل آزمون رو هم عوض کنم چون تیر میرم خونه‌‌امون شهرم عوض میشه.

Razi
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام .
الان زمان دقیق برگزاری ارشد کی هس اخه
همون۲۲ام ۲۳ ام هس یاامکان تغییر هس

زهرا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹
**********************
پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۳ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح زیر تغییر پیدا کرد.

دکتری (Ph.D)

صبح جمعه ۱۳۹۹/۳/۹

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه ۹۹/۰۳/۲۲ و جمعه ۹۹/۰۳/۲۳

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

منبع سایت سازمان سنجش
این خبر یعنی اینکه تاریخ های جدید اعلام خواهد شد.

حمیدرضا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام،نه من داییم تو سازمان سنجش گفت حتما خرداد برگزار میشه

زهرا
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حمیدرضا

به داییت سلام برسون حتما

زهرا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹
**********************
پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۳ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح زیر تغییر پیدا کرد.

دکتری (Ph.D)

صبح جمعه ۱۳۹۹/۳/۹

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه ۹۹/۰۳/۲۲ و جمعه ۹۹/۰۳/۲۳

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

منبع سایت سازمان سنجش
این خبر یعنی اینکه تاریخ های جدید اعلام خواهد شد.

س
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

واقعاتغیرمیکنه؟

الی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام وقت بخیر من دانشجوی خلیج فارس بوشهر هستم ولی هرمزگانی هستم به نظر شما حوزه امتحانی خود را تغییر دهم یا نه؟ قصد داشتم بندرلنگه رو برای حوزه امتحانی بزنم

Rooholla
فروردین ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

آیا میتونم تا قبل از آزمون ارشد محل آزمون را تغییر داد؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Rooholla

سلام. بله از امروز تا سوم اردیبهشت میتونید حوزه آزمون رو تغییر بدید

ملیکا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. چطور باید تغییر بدیم؟ چون گزینه ای به اسم محل آزمون وجود نداره.

sara
فروردین ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ق٫ظ

امکانش هست زمان برگزاری آزمون ارشد بازهم به تعویق بیفته?

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  sara

سلام
بله ممکنه. بابد منتظر مهار کرونا باشیم. هر خبر منتشر بشه در همین سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نگار
فروردین ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

سلام من میتونم برای کنکور تو دو رشته ی اصلی شرکت کنم مثلا زیست و زبان انگلیسی؟
یا باید رشته ی دوم حتما شناور باشه

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام
خیر شما فقط وقتی میتونید دو رشته شرکت کنید که یکی اصلی و یکی شناور باشه

مریم
فروردین ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام.من میخوام حوزه امتحانی تغییر بدم چیکار کنم ایا امکان تغییر وجود داره؟لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

عرفان
فروردین ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام وقتتون بخیر!
تاجایی که خبر دارم خیلی وقته از زمان ثبت نام گذشته فک نکنم بشه

الی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

خب ماک محل امتحان زدیم شهری ک توش دانشجو بودیم الانم ک تعطیلن تکلیف چیه

شاهین
فروردین ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

اگه عجله کنید سازمان سنجش دوباره شروع به ثبت نام ارشد کرده و امکان ویرایش هست

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام چطور میشه رشته شناور انتخاب کرد

دانشجو
فروردین ۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ

آخ جوووووووووون تغییر کرد فقط تا کی دانشگاه تعطیله؟؟؟چون من کتاب هامو دانشگاه جا گذاشتم(صنعتی اصفهان)

الی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

منک کتابام مونده خابگاه????

نهال موگوئی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۵ ق٫ظ

کاش تاریخ کنکور کارشناسی ارشد تغییر کنه بخدا با این وضع اصلا نمیشه درس خوند همش استرس و نگرانی همش ترس بیماری گرفتن و مردن. ما چجوری میخوایم آزمون بدیم آخه . البته اگ زنده باشیم اون موقع .

محمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نهال موگوئی

مگه تغییر نکرده ؟

محمدبر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

خواهشا کنکور رو بندازین عقب تر.با این کرونا و از دست دادن عزیزامون واقعا درس خوندن خیلی سخته.لطفا درک کنید.ممنون

Zahra
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ

لطفن تاریخ کنکور ارشدو تغییر بدین بندازین برا بعد رمضان واقعن تو این شرایط بد کرونا نمیشه درس خوند و بدتر از اون شاهد از دست دادن عزیزامون هستیم?

عارزو
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۴:۲۵ ب٫ظ

کاش رشته های شناور روهم میگفتید کدوم رشته هان???

سمانه
فروردین ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  عارزو

تو دفترچه نوشته

kimia
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۳۷ ق٫ظ

تو روخدااااا کنکورو بندازید برا بعد از ماه مبارک رمضان..آخه تو این وضعیت عیدو کرونا و …نمیشه درس خووووند

مهسا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  kimia

سلام
اعلام شده که ممکنه تاریخ کنکور ارشد تغییر کنه. هر خبری منتشر بشه اطلاع رسانی میکنیم

حسام
اسفند ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام ببخشید من کد ایثارگری رو اشتباه وارد کردم میشه ویرایش کرد

مهسا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید.

لادن
اسفند ۷, ۱۳۹۸ ۹:۲۹ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه کنکور هنر کارشناسی ارشد کیه من میخوام شرکت کنم البته تازه هنوز هم ثبت نام نکردم

مهسا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

سلام
با توجه به امکان تغییر تاریخ کنکور ارشد هنوز مشخص نیست.

دانشجو
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۷:۱۸ ب٫ظ

من واقعا ناراحتم چون صنعتی اصفهان درس میخونم و شنبه همه رو از دانشگاه بیرون کردن منم عجله ای کتاب کنکوریامو جاگذاشتم و اگه دانشگاه ها تابعد عید تعطیل باشن واقعا نمیتونم درس بخونم…کاش تغییر کنه زمانش

رضا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

دانشگاه یک زمان تنها جهت برداشتن وسایل خوابگاه در ساعت اداری قرار دادن به روابط عمومی دانشگاهت مراجعه کن

دانشجو
فروردین ۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بله ولی من دیگه دانشگاه نمیرم

احمدی
اسفند ۲, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب٫ظ

درود لطفا همه پیگیری بفرمایید تا کنکور به تعویق یک ماه بیاندازند.چون اکنون شرایط کشور مناسب نیست با توجه به شرایط بیماری کرونا درداخل کشور شرایط نامناسبی است.ضمن در تاریخ ۳ و۴ اردیبهشت داخل امتحانات و ضمنا روز تعطیلی نیست.تازه داخل اساسنامه سازمان سنجش ذکرشده است که تاریخ آزمون باید یک سال قبل تر اعلام شود نه انیکه تازه داخل آبان تاریخ آزمون را فروردین اعلام کنند.این خلاف قانون خودشان است.

شجریان
اسفند ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۰ ب٫ظ

این اصلا منصفانه نیست، پارسال کنکور یه ماه عقب افتاد. امسال هنوز تو حال و هوای عیدیم باید بریم سر جلسه کنکور. چ وضعیه. واقعا حق مون ضایع میشه اینجوری??

زهرا امامی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  شجریان

وای چه دل خوشی دارید بخداا مگه عید کرونا هست چیکار میکنید

زهرا امامی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  شجریان

انسانهای تنبل و بی هدف فقط دنبال بهانه هستن. حقتون ضایع میشه؟بخون حقتو بگیر کسی جلوتو نگرفته حالا میخای خوش بگذرونی به بقیه چه

پوریا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۸ ۶:۱۲ ب٫ظ

سلام لطفا بگید آیا امکان تغییر کنکور ارشد وجود داره؟

صداقت پناه
بهمن ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۴۶ ب٫ظ

اصلا زمان ارشد۹۹خوب نیست.خواهشا پیگیری کنید بره بعده ماه رمضان.چیه بلافاصله بعده عید.مگه میشه عید درس خوند؟

سعید
بهمن ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام،با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در روز ۲۹ فروردین ، امکان تغییر تاریخ برگزاری کنور هست ؟

متین
بهمن ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من فک نمی کنم سنجش روز انتخابات کنکور برگزار کنه چون ۲۶ بهمن ینی دوروز پیش روز دقیق مرحله دوم انتخابات مشخص شد.من که فک می کنم و البته امیدوارم که تغییرکنه.

متین
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸ ۶:۲۷ ب٫ظ

آیاامکان تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد به هیچ وجه وجود نداره؟؟؟
این زمان واقعا منطقی نیست.به خصوص برای افرادی که سال آخر فارغ التحصیلیشون هست.

مهسا
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  متین

سلام
بعید هست تغییر کنه مگر این که اتفاق خاصی بیفته. سال گذشته هم قرار بود در اردیبهشت برگزار بشه و به خاطر رخداد سیل به خرداد موکول شد.

آتنا
دی ۶, ۱۳۹۸ ۴:۴۲ ب٫ظ

من میخوام آزمون ارشد ثبت نام کنم ولی گویا مهلتش تا ۲۸ اذر بوده! سوالم اینه که نوبت بعدی که بتونم ثبت نام کنم کی هست؟! فقط سالی یبار ازمون برگزار میشه؟!

سعید ستارزاده
دی ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

سلام ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه هم میتئانید ثبت نام کنید

مهسا
بهمن ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

Marzi
بهمن ۱۶, ۱۳۹۸ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

تمدید شده تا ۱۶بهمن

ملیحه
دی ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر ببخشید زمان ثبت نام کنکور ارشد۹۹دکی هستش؟

مهسا
دی ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ملیحه

سلام
مهلتش در آذر ماه بود و تموم شده اما
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

محمد
فروردین ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام تاریخ آزمون ارشد قطعی شد؟

سوری
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام آزمون ارشد رشته انسانی چه روزی منظور جمعه یا پنجشنبه هستش متشکر

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوری

سلام
زمان دقیق برگزاری ازمون ارشد هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه. زمان کنکور ارشد رشته های مختلف یک گروه آزمایشی لزوما با هم نیست.

فاطمه
آذر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

سلام
ببخشید میخواستم بدونم اگر ارشد قبول بشیم ولی نه ترمه بشیم میتونیم ورودی بهمن بریم یانه؟ منظورم اینه که ورودی های مهر و بهمن هردو حتما باید درسشون تا آخر شهریور ۹۹ تموم بشه؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
اگر برای رشته شما در دفترچه انتخاب رشته، دانشگاهی برای ترم بهمن پذیرش کنه بله میتونید. در غیر این صورت خیر. البته دانشگاه ازاد معمولا در این زمینه همکاری میکنه.

اشکان
آذر ۲۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ق٫ظ

سلام من امروز ثبت نام ارشد کردم ولی جای نه جداگانه برگه سریال ازاد نبود بخرم چطوری اونوقت نه من فرمی ازاد نه تیک نه برگه سریال ازادنبود که بگیریم چطوری اونوقت میتونم در هردو ازمون هم سراسری و ازا شرکت کنم ؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

سلام
با شرکت در کنکور ارشد همزمان داوطلب دانشگاه سراسری و ازاد هستید و نیازی نیست کار خاصی انجام بدید. تنها بعد از اعلام نتایج، با توجه به این که مجاز هستید یا نه، میتونید برای هر دانشگاه جداگانه انتخاب رشته کنید.

محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام،موقع ویرایش،سهمیه ایثارگری هم میشه ویرایش کرد؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
اگر اسفند ماه مجدد سایت باز بشه همانند سالهای گذشته بله میشه. اما در زمان انتشار کارت ورود به جلسه معمولا نمیشه.
میتونید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیگیری کنید.

نازنین
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام من سال ۹۸ دوره ی روزانه قبول شدم ولی ثبت نام نکردم. میخواستم بدونم امسال کلا نمیتونم ثبت نام کنم اعم از روزانه/شبانه/پیام و اینا یا فقط از رشته های روزانه محروم هستم؟

مهسا
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام
بله متأسفانه سازمان سنجش اعلام کرده همه کسانی که در سال ۹۸ روزانه قبول شدن در مقطع ارشد، در شرکت در کنکور ارشد ۹۹ محروم هستن.

امیر م.
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ق٫ظ

سلام مستر جان…

من الان سرباز هستم…فکر میکنم میتونم کنکور ارشد هنر بدم!ولی سوالم اینه…
**آیا -به فرض قبولی در دانشگاه-اگر تا ۳۱شهریور۹۹ سربازیم تمام نشه،نمیتونم برم دانشگاه؟؟؟
برای مثال: ینی حتی اگر یک روز یا یک ماه سربازیم بیشتر طول بکشه-مثلا آخر مهر۹۹ سربازیم تموم بشه!-نمیتونم برم دانشگاه و باید صبر کنم تا سال دیگه دوباره کنکور بدم؟

**و اگر این اتفاق افتاد و من قبول شدم و به “دلیل سرباز” بودنم ثبت نام نکردم!آیا دو۲سال از کنکور دادن محروم میشم؟؟؟؟؟؟!!!!

پیشاپیش سپاس از سایتتون و پاسخ دهی تون…

مهسا
آبان ۱۷, ۱۳۹۸ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر م.

سلام
در صورت قبولی شما از سربازی ترخیص میشید و ادامه خدمتتون به بعد از اتمام درستون موکول میشه. بنابراین مشکلی نخواهدی داشت.

مجتبی
آبان ۵, ۱۳۹۸ ۳:۲۹ ق٫ظ

میخواستم بگم که من میخوام تو المپیاد علمی دانشجویی۹۹ ثبت نام کنم و شرایط ثبت نامش اینجوریه که دانشجو باید حداقل به حدنصاب ۷۰ واحد پاس کرده برسه تا بتونه تو تایم ثبت نام ارشد (اوسط آذر ماه)ثبت نام بکنه و منم تا آذر ماه تنها ۶۰ واحد پاس کردم و نمیشه اون موقع ثبت نام کنم
الان سوالم اینه که آیا تو بهمن ماه فرجه ای برای اونایی که از ثبت نام ارشد جا موندن میدن که ثبت نام کنن؟ ک من تا بهمن ماه با احتساب ترم پیش رو به حد نصاب تعیین شده میرسم و کارنامم صادر میشه و اینکه میتونم تو اون فرجه ثبت نام کنم

مجتبی
آبان ۵, ۱۳۹۸ ۳:۱۹ ق٫ظ

سلام

نهال رستمی
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ

من لیسانس روان شناسی هستم،میتونم آزمون ارشد باستان شناسی شرکت کنم،مجاز هستم؟؟؟

مهسا
آبان ۸, ۱۳۹۸ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نهال رستمی

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد رشته های وزارت علوم شما میتونید هر رشته ای که مدنظرتون هست شرکت کنید.

Sara
مهر ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

یه سوال. نمره آزمون منفی شه و فرد غیر مجاز میشه یعنی منظور از نمره آزمون همون نمره کل یا همون تراز هس؟ یا منظور اینه که یه درسو حتی منفی بزنه مثلا زبان منفی و سه درسه دیگه رو بالا بزنه اون زبان باعث میشه غیر مجاز شه و حتی رتبش در اون سه درس خوب شده باشه اون درصد منفیه زبانه باعثه عدم قبولی و غیر مجاز بودنش میشه؟؟؟؟؟؟
دوستان میشه لطفا جواب بدین☺☄?
البته واسه کنکور ارشد ۹۹ هس سوالم…

مهسا
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام
نمره کل اگه منفی بشه، غیرمجاز میشید. این طور نیست که فقط یک درس منفی بشه کلا قبول نشید.

Sara
مهر ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام .طرح آ ت ت واسه کنکور ارشد سال ۹۹ یعنی اجرا میشه؟

مهسا
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام
خیر فعلا مشخص نیست اصلا این طرح اجرا بشه و کی اجرا بشه.

مصطفی
آذر ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

میگم کارشناسی ارشد رشته تاریخ باستان خوزستان داره یا نه.

ela
مهر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

دوستان پیگیری کنید کنکور ارشد بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود

حسینی
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ela

یعنی چی چرا میارن جلو تر. واسه سیل عقب انداختن ما رو اون تاریخا حساب وا کرده بودیم. اخه مگه اینجوری میشه!

فاطمه
دی ۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ela

منم موافقم ?

محمدرضا
مهر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

ببخشید یعنی دانشگاه های وزارت بهداشت ورودی بهمن ندارن

مهسا
مهر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام
خیر در ترم بهمن ورودی مقطع ارشد نداریم و کنکور یک بار در سال برگزار میشه

hun
مهر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

سلام من خرداد ۹۹ مدرک کارشناسیمو میگیرم و الان فهمیدم کنکور ارشد اردیبهشت ۹۹ برگزار میشه این ینی من نمیتونم تو کنکور ارشد ۹۹ شرکت کنم؟

ریحانه
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  hun

سلام .میتونی

مهسا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  hun

سلام
کافیه تا پایان شهریور ۹۹ درستون تموم بشه تا بتونید از مهر دانشجوی ارشد بشید. نیازی نیست موقع کنکور درستون تموم شده باشه

دانشجو
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام..من ارشد آی تی از دانشگاه غیر انتفاعی هستم
دکتری اگه دولتی قبول بشم،با توجه به اینکه
ارشد غیر انتفاعی هستم آیا میتونم دکتری بخونم؟؟
تاثیری داره؟؟ یکی از اساتید من گفتن که
اگر ارشد غیرانتفاعی باشه دکتری نمیتونم دولتی بخونم..
این حرف مصداق داره؟

مرتضی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

با توجه به این که اردیبهشت ماه سال ۹۹ در ماه رمضان قرار دارد، به نظرتان کنکور ارشد در ۲۸ فروردین برگزار می شود یا ۹ خرداد؟

علیرضا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

افرین به دقت شما دوست عزیز…منم همچین سوالی برام پیش اومده …به نظرم چون تا ۳ سال ماه رمضان تداخل داره با اردیبهشت کنکور بندازن هفته بعد از ماه رمضون …البته یه احتمال کمم هست بندازن ۴شنبه و پنج شنبه کنکور ۹۹ رو …چون جمعه روز اول ماه رمضون هسش

زهرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام کنکور حقوق امروز بود؟یا فردا؟

فرید
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

کسی میدونه کد رشته های مدیریت امتحانشون چه روزیه؟

مهسا
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص شده.

امیرعلی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام.من پارسال کنکور دادم و در انتخاب رشته واحد علوم تحقیقات قبول شدم.
امسال هم میخوام کنکور بدم ولی فکر نمیکنم رتبه م بهتر بشه. میخواستم بدونم
اگه امسال نتونم علوم تحقیقات قبول شم با همون انتخاب رشته پارسال میتونم برم ثبت نام کنم؟

مصی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

اگه اینجور باشه منم ده سال قبل دانشگاه تهران قبول شدم الان میرم ثبت نام میکنم بجاش.

مهسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

سلام
در گذشته میشد این کار رو کرد و دانشگاه ازاد همکاری میکرد با داوطلبان. ولی یه کم شرایط طی سالهای اخیر عوض شده. بازم میتونید برای اطمینان از خود واحد علوم تحقیقات سوال کنید این مورد رو.

سحر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

سلام اره میشه من خودم قبول شدم نرفتم سال بعد رفتم ثبت نام کردم الانم درسم تموم شده

امیرعلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

ببخشید این جریان ماله چه سالیه؟ و اینکه آیا پول بیشتری پرداخت کردید؟

علی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۸:۰۱ ق٫ظ

سلام
۱-من شماره ثبت نامم مفقود شده و به همین دلیل حتی نتونستم در زمان مقرر ثبت نامم‌و ویرایش کنم.
آیا برای دریافت کارت آزمون بدون در دست داشتن این شماره قادر کارت دریافت کنم
۲-چه موقع محل‌های آزمون اعلام میشن

مهسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش میتونید برای گرفتن شماره پیگیری و گفتن کارت اقدام کنید.
مکان برگزاری آزمون در کارتتون مشخص شده است.

مهناز
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ب٫ظ

زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته کی هست؟ ۲۳ یا ۲۴؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه.

مهدی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

در کارت ورود به جلسه مشخص میشه

zahra
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۸ ۲:۳۳ ق٫ظ

سایتتون عالیه ، خدا قوت;)

فاطمه
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام . ببخشید از بین ۲۳ و ۲۴ کدومش روز کنکور علوم تربیتی هست ؟
من ۲۳ خرداد یه ازمون دیگه دارم استرس گرفتم . اگه میشه زودتر بگید.

مهسا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد ۹۸ در کارت شرکت در جلسه کنکور اطلاع رسانی میشه و الا ن چیزی مشخص نیست.

محمد
خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

منم ۲۴جایی ازمون دارمبرا برق چه روزیه اوی منم استرس گرفتم چی کار کنم

فاطمه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۸ ۴:۱۹ ق٫ظ

سلام لطفا تاریخ کنکور سراسری هم ب تعویغ بیاندازید

پگاه
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۳ ب٫ظ

با سلام خواستم بپرسم زمان آزمون عملی بعد از به تعویق افتادن کنکور ارشد در چه تاریخی برگزار میشه ممنون از پاسخگوییتون

مهسا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

سلام
زمان دقیق آزمون عملی مشخص نیستش متأسفانه. باید منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش باشیم.

جعفر
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  پگاه

فردا برگزار میشه

Alfa
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۱۲ ب٫ظ

سلام من دارم کارشناسی میخونم ۲۳ خرداد امتحان ترم دارم و ۲۳ ام انگار کنکور ارشده گروه چه روزی میشه کنکورش؟

Alfa
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Alfa

گروه مدیریت

مهسا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Alfa

سلام
بله زمان کنکور ارشد ۹۸ به ۲۳ و ۲۴ خرداد تغییر پیدا کرده. تاریخ دقیق کنکور هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه و جزئیاتی در این خصوص اعلام نمیشه تا اون موقع.

ساناز
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

سلام یعنی امتحان کنکور ارشد مهندسی آی تی که هفته بعدی بود هم عقب افتاد؟؟

مهسا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام
بله کنکور ارشد ۹۸ همه رشته های وزارت علوم به تعویق افتاده.

فاطمه
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام. کسی اطلاع داره ازمون ارشد با تاخیر برگذار میشه یانه

هوشنگ
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بله ۷ هفته عقب افتاد ۲۳ الی ۲۴ خرداد برگزار میشه

مجید
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

سلام
آیا امکان اطلاع از روز آزمون علوم انسانی هست که پنجم خواهدبود یا ششم

مهسا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
زمان کنکور ارشد ۹۸ به دلیل سیل در برخی مناطق کشور تغییر کرده و در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار میشه.

مهدی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ

دوستان یه سوال من میتونم الان که ۲ هفته مونده به آزمون ارشد محل برگزاری آزمونم عوض کنم کسی اطلاع داره ؟

مهسا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
معمولا خیر، نزدیک کنکور ارشد امکان تغییر مکان برگزاری کنکور وجود نداره. با این وجود میتونید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدید، ممکنه راهکاری بدن بهتون.

سحر
فروردین ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۳۲ ق٫ظ

سلام
با توجه به وضعیت سیلاب های اخیر امکان تغییر زمان کنکور هست ؟

مهسا
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
بله امکانش هست. لطفا صفحه زیر رو ملاحظه کنید:
تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

Mahsaa
فروردین ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۲۹ ب٫ظ

سلام
چه رشته هایی ۵ اردیبهشت کنکور دارن چه رشته هایی ۶م؟

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mahsaa

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد هر یک از رشته های امتحانی در کارت کنکور ارشد مشخص میشه.

هوشنگ
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  Mahsaa

کلا افتاده عقب فعلا کنکور

نسیم
فروردین ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۱ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب،
امتحان ارشد علوم تربیتی دقیقا چه روزیه و کدوم نوبته؟
میخوام بدونم پنج شنبس یا جمعه،؟؟؟

مهسا
فروردین ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

سلام
اگر چه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ مشخص هستش، اما زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد (در روز پنجم یا ششم فروردین) در کارت کنکور ارشد ۹۸ مشخص خواهد شد.

Farnaz
فروردین ۶, ۱۳۹۸ ۳:۴۳ ب٫ظ

سلام ببخشید ساعت شروع و اتمام کنکور ارشد چند است؟

مهسا
فروردین ۷, ۱۳۹۸ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Farnaz

سلام
آزمون ارشد معمولا صبح ها از ساعت ۷.۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴.۳۰ شروع میشه و زمان پایان هم بستگی به رشته ها داره.

عباس
فروردین ۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام. آزمون کارشناسی ارشد علوم سیاسی ۵ یا ۶ اردیبهشت برگزار میشود؟

مهسا
فروردین ۷, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد برای هر رشته در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشخص میشه.

محمدجواد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۷ ۱:۵۳ ب٫ظ

میتونیم بفهمیم دقیقا چه تعدادی داوطلب شرکت کردن؟
مثلا میخوام بدونم توی رشته خودمم که مهندسی شیمی هست چه تعداد داوطلب داریم
راهی هست؟

مهسا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدجواد

سلام
متأسفانه خیر. تعداد داوطلبان هر رشته فقط بعد از برگزاری آزمون در کارنامه اعلام نتایج هر داوطلب درج میشه و به صورت عمومی اعلام نمیشه.

َ///
اسفند ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۱۱ ق٫ظ

از کجا بفهمم رشته زیست گیاهی چند تا شرکت کننده داره تو کنکور ارشد؟

مهسا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  َ///

سلام
تعداد داوطلبان هر رشته فقط بعد از برگزاری آزمون در کارنامه اعلام نتایج هر داوطلب درج میشه و به صورت عمومی اعلام نمیشه.

فرهاد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۷ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم معدل کارشناسی خیلی برای ارشد مهمه یا خیر؟؟؟؟

مهسا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۷ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام
معدل تاثیر ۲۰ درصدی داره اما نمره شما در آزمون کتبی ارشد تاثیر ۸۰درصدی داره، بنابراین تاثیر آزمون کتبی خیلی بیشتره. میتونید لینک زیر رو مطالعه کنید:
https://mastertest.ir/1397/10/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-98-99/

علی برق
اسفند ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

کارت کنکور ارشد کی میاد؟

پونه
اسفند ۲۴, ۱۳۹۷ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی برق

سلام سال آینده یک هفته مونده ب کنکور اعلام میکنن

مرتضی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۷ ۲:۲۵ ق٫ظ

سلام و ارادت من چهارتا درس رو خوندم ولی یک اسفند اعزام خدمتم خواستم ببینم امکانش هست شرکت کنم؟اگه برگه شرکت رو بدم مرخصی میدن؟باتشکر

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام بله میتونی بگیری باید از دانشگاه یه فرم اشتغال ب تحصیل بگیری وقتی ک قبول شدی

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام مرخصی نمیخواد از دانشگاهتون برگه اشتغال ب تحصیل بگیر حل میشه

زهرا
بهمن ۱۶, ۱۳۹۷ ۷:۴۷ ب٫ظ

سلام خسته نباشین من دی ماه ۹۸ درسم تموم میشه یعنی کارشناسی حقوقم امکانش هست که ارشد سال ۹۸ کنکور بدم ؟؟؟

مهسا
بهمن ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
شما باید تا پایان شهریور ماه ۹۸ تحصیلتون در مقطع کارشناسی تموم بشه تا بتونید در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنید و از مهر ماه دانشجوی ارشد بشید.
مگر این که یک رشته برای بهمن ماه پذیرش داشته باشه (که این مورد فقط در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸ مشخص میشه) که در اون صورت میتونید در آزمون شرکت کنید و در انتخاب رشته، رشته محل های ورودی بهمن رو انتخاب کنید.

محمد
اسفند ۱, ۱۳۹۷ ۶:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

از کجا بفهمیم که چه رشته هایی پذیرش بهمن دارن؟

مجید
بهمن ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام آیا میشه من ارشدکنکورپیوسته شرکت کنم فرصت مجددثبت نام الان هست یعنی از۲۸ بهمن؟ خواهشاجواب بدید

مهسا
بهمن ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
متوجه سوالتون نشدم. ارشد کنکور پیوسته منظورتون چیه؟
در حال حاضر فقط کارشناسی ارشد ناپیوسته داریم که مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ هم از ۲۸ بهمن ماه آغاز میشه.

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

کنکور ارشد نا پیوسته هستش و تا ۱۱ اسفند تمدید شده

المیرا
بهمن ۵, ۱۳۹۷ ۳:۵۲ ق٫ظ

لطفا کمک کنید من هیچی از آزمون نمیدونم چون کنکور شرکت نکردم.راهنماییم کنید مرسی

مهسا
بهمن ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

سلام
ثبت نام مرحله اول کنکور ارشد تموم شده، اما خوشبختانه مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۹۸
فراهم شده و میتونید از ۲۸ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
آزمون همون طور که در این صفحه گفته شده، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ میتونید لینک زیر رو بررسی بفرمایید:
ثبت نام کنکور ارشد ۹۸

المیرا
بهمن ۵, ۱۳۹۷ ۳:۵۱ ق٫ظ

سلام خسته نباشین،من لیسانس حقوق هستم ارشد شرکت کردم ولی نمیدونم کارت کی منتشر میشه ممنون میشم جواب بدین

مهسا
بهمن ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  المیرا

سلام
زمان انتشار کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در همین سایت و کانالش اطلاع رسانی میشه. پیگیری اخبار در سایت و کانال باشید تا در موعد مقرر در جریان اخبار قرار بگیرید.

Donya
بهمن ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

من شهر محل برگزاری آزمون رو تهران زدم
ولی الان به دلایلی قراره جابجا بشیم
یعنی تا روز آزمون یه شهر دیگه هستیم
به نظرتون امکانش هست محل آزمون رو اصلاح کنم؟

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Donya

سلام
با توجه به این که در زمان ویرایش حتی احتمال امکان تغییر رشته هم وجود داره، محل آزمون هم به احتمال خیلی زیادی قابل تغییر هست. نگران نباشید.
در مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ که از ۲۸ بهمن شروع میشه اقدام کنید.

سارا صلواتی
بهمن ۳, ۱۳۹۷ ۱:۳۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشید من میخوام رشته امتحانیم رو تغییر بدم
به نظرتون امکانش هست؟

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا صلواتی

سلام
پاسخم رو به سوال دوستتون که بالاتر توضیح دادم مطالعه کنید.
موفق باشید

HOSHMAND
دی ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام
ببخشید سوالی داشتم
در فرصت مجدد ثبت نام ارشد، برای کسانی که ثبت نام کردن تمامی موارد قابل اصلاح است؟

مهسا
بهمن ۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  HOSHMAND

سلام
فعلا جزئیاتی در این خصوص اعلام نشده. اما احتمالش هست که امکان تغییر همه موارد فراهم بشه.

faranak
دی ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام روز بخیر
من سال گذشته ارشد فیزیک شبانه اصفهان پذیرفته شدم و ثبت نام کردم اما بخاطر شرایط مالی انصراف دادم.
امسال میتونم ارشد شرکت کنم؟
ممنون

مهسا
دی ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  faranak

سلام
بله مشکلی نیست. تنها در صورتی که در دوره روزانه پذیرش نهایی بشید یک سال از آزمون محروم میشید. چون شما شبانه قبول شده بودین هیچ مشکلی نیست.

مهربانو
دی ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

سلااام
روز بخیر
ببخشید تاریخ ثبت نام در فرصت مجدد ارشد سال ۹۸ چندم میشه؟
ممنون میشم پاسخ بدین :)

مهسا
دی ۲۸, ۱۳۹۷ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهربانو

سلام
زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد از ۲۸ بهمن تا چهارشنبه اول اسفند ۹۷ هستش. در لینک زیر میتونید جزئیات رو مطالعه بفرمایید:
تمدید ثبت نام ارشد ۹۸

rahil
دی ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام ببخشید شهریه دوره ارشد پیام نور ترمی چقدر میشه تقریبا؟

روژین پرویزی
دی ۲۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۵ ب٫ظ

من سال گذشته دوره روزانه پذیرفته شدم و بعد از یک ترم انصراف دادم
الان دوره ارشد ۹۸ رو نمیتونم شرکت کنم ؟ :(

مهسا
دی ۲۶, ۱۳۹۷ ۰:۲۸ ق٫ظ

سلام
خیر، پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد روزانه یک سال از شرکت در کنکور ارشد محروم هستند.

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام در صورتی ک انصراف داده باشی بله میتونی کنکور ارشد رو شرکت کنی

آیناز
دی ۲۲, ۱۳۹۷ ۱:۴۶ ب٫ظ

من ارشد استعداد درخشان دو دانشگاه رو ثبت نام کردم ولی هنوز نتایج شون اعلام نشده
و بخاطر بدون آزمون کنکور رو شرکت نکردم
به نظر شما در فرصت مجدد ثبت نام کنم؟

مهسا
دی ۲۶, ۱۳۹۷ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  آیناز

سلام
بله به نظرم فرصت رو از دست ندین. چون پذیرش بدون آزمون ریسکش زیاده. هنوز فرصت خوبی تا کنکور ارشد ۹۸ هست و توصیه میکنم همزمان برای کنکور هم اماده بشید.

لیلا
دی ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام من از ثبت نام ارشد جا موندم :( :(
چکاااااار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید

سارا
دی ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

آخر بهمن دوباره اسم مینویسن . جا نموندی

عمران م...
دی ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام.۲۸بهمن لغایت۱اسفندفرصت مجددثبت نام

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

تا ۱۱ اسفند وقت داری تازه بعد اون باز هم تمدید میزنن ثبت نام رو

قادری
دی ۱۸, ۱۳۹۷ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام در خصوص دوره های پردیس در مقطع کارشناسی ارشد لطفا توضیحاتی بفرمایید.
آزمون جداگانه ای داره؟
شهریه ش چطور؟
کلا دوره حضور در کلاس اجباری است؟
ممنون میشم پاسخ بدین

مهسا
دی ۲۶, ۱۳۹۷ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  قادری

سلام
در صفحه زیر اطلاعات خوبی در این خصوص هستش:
https://mastertest.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86/
درمورد حضور در کلاس ها هم باید بگم که تفاوتی با سایر دوره ها نداره. اگه اساتید همکاری نکنن حضور در کلاس ها اجباریه.

سیما
دی ۱۷, ۱۳۹۷ ۸:۴۷ ق٫ظ

سلام روز بخیر
درخصوص مدیریت زمان در جلسه آزمون ارشد میشه راه کارهای مناسبی ارائه بفرمایید.
ممنونم

مهدی قوامی
دی ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۲۷ ب٫ظ

سلام شهریه دوره های ارشد دانشگاه آزاد برای سال ۹۸ چقدر میشه؟

مهسا
دی ۱۴, ۱۳۹۷ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی قوامی

سلام
جزئیات شهریه ارشد ۹۷ آزاد به شرح لینک زیر بوده:
https://mastertest.ir/1397/06/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF/
برای سال ۹۸ قاعدتا درصدی هم افزایش خواهد داشت.

مصطفی
دی ۱۳, ۱۳۹۷ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام روز بخیر
من الان ترم ششم کارشناسی هستم.
میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم و در صورت پذیرش ترم اولم رومرخصی بگیرم؟

مهسا
دی ۱۴, ۱۳۹۷ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام
دانشگاه های سراسری در این مورد همکاری نمیکنند و اگه پذیرش بشید و درستون تموم نشده باشه، قبولی تون لغو میشه، اما ممکنه دانشگاه آزاد همکاری کنه و ترم اول رو مرخصی رد کنه.

سیروس
دی ۱۶, ۱۳۹۷ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
ببخشید شرایط منم همینطوری
و فرمودین که دانشگاه آزاد رو ممکنه قبول کنن که مرخصی بگیرم
در صورت مرخصی کل شهریه ترم رو باید پرداخت کنم؟

سورسوری امین
دی ۱۱, ۱۳۹۷ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام
ببخشید کنکور دانشگاه آزاد هم با سراسری برگزار میشه؟
آخه من فقط میخوام دانشگاه آزاد رو برم

پوریا
دی ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۵۳ ب٫ظ

بله با هم برگزار میشن

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۱ ق٫ظ

سلام
ازمون ارشد سراسری و ازاد به صورت یکپارچه برگزار میشه. بعد از این که رتبه ها اعلام شد، شما میتونید برای دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنید.

فرشته
دی ۱۰, ۱۳۹۷ ۲:۲۵ ب٫ظ

سلام در فرصت مجدد ، میشه معدل کاردانی و کارشناسی رو ادیت کرد؟
ممنون

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  فرشته

سلام
بله میتونید در فرصت مجدد معدلتون رو ویرایش کنید.

علوم آزمایشگاهی
دی ۹, ۱۳۹۷ ۳:۲۷ ب٫ظ

میشه لطفا بفرمایید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کی هست؟

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام
ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت از ۳۰ بهمن شروع میشه.

مهدی محمودی
دی ۹, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام من تا مهر ۹۸ سربازی م ادامه داره
به نظرتون میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم یا بعد از اتمام سربازی آزمون ارشد سال بعدش رو شرکت کنم؟
ممنون

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی محمودی

سلام
بله میتونید. در صورت قبولی از سربازی ترخیص میشید و میتونید به تحصیل بپردازید و پس از پایان ارشدتون مجددا ادامه شو بگذرونید.

AmirAli
دی ۸, ۱۳۹۷ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام
لطفا سوالم رو جواب بدین
از نظر اعتبار علمی دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد یکسان هستند؟
یا کدومشون از نظر شما بهتر هستن؟
سپاسگزارم

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  AmirAli

سلام
درمورد سطح اعتبار دانشگاه ها به طور کلی نمیشه چیزی گفت. در حالت کلی مدرکشون مورد تایید وزارت علوم هستش. اما اگر بخواید ببینید اعتبارش در جوامع علمی و دانشگاهی چطوره باید هر دانشگاه رو به تفکیک بررسی کنید. برخی دانشگاه ها به واسطه حضور استاد خاصی یا امکانات اون دانشگاه کیفیت مناسب تری نسبت به بقیه دارند.

رضاییان
دی ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام من کارشناسی مهندسی شیمی سال۹۴ هستم.میتونم ارشد علوم تربیتی گرایش اموزش وپرورش ابتدایی شرکت کنم؟
این رشته رو دانشگاه دانشگاه آزاد نداره؟
دفترچه دانشگاه آزاد رو کجا میتونم دانلود کنم؟

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضاییان

سلام
در ارشد وزارت علوم بجز رشته های دامپزشکی محدودیتی برای انتخاب رشته امتحانی ندارید.
دفترچه دانشگاه ازاد برای ثبت نام مجزا نیست و دفترچه انتخاب رشته هم بعد از اعلام نتایج اولیه منتشر میشه.
میتونید دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۷ رو از لینک زیر دریافت کنید:
https://mastertest.ir/1397/03/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-97-98/

علیرضا محمدپور
دی ۶, ۱۳۹۷ ۴:۰۴ ب٫ظ

امکانش هست کنکور ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت رو هردو شرکت کنم؟

مهسا
دی ۸, ۱۳۹۷ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام
بله مشکلی نیست میتونید هر دو آزمون ارشد وزارت علوم و بهداشت رو شرکت کنید.

لادن
دی ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام
لطفا سوال منو جواب بدین
شهریه ارشد رشته های فنی دانشگاه های غیرانتفاعی ترمی چقدر میشه تقریبا؟شهریه پایان نامه ش چطوره؟

باران
دی ۵, ۱۳۹۷ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام می بخشید من کدپیگیری وشماره پرونده ثبت نام ارشدگم کردم چه کنم ؟؟

مهسا
دی ۸, ۱۳۹۷ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
نگران نباشید. از منوی سمت چپ سایت سازمان سنجش میتونید نسبت به دریافت اطلاعات مدنظرتون اقدام کنید.

شریفیان
دی ۴, ۱۳۹۷ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام
من دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارشد روزانه هستم
(ورودی بهمن ۹۶)
ولی به دلیل مشکلاتی که برام پیش اومده قادر به ادامه نیستم و هنوز هم انصراف ندادم.
میتونم در کنکور ارشد ۹۸ شرکت کنم ؟

مهسا
دی ۸, ۱۳۹۷ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  شریفیان

سلام
بله مشکلی نیست میتونید شرکت کنید و بعدا انصراف بدید تا مدارکتون رو برای ثبت نام در صورت قبولی در دانشگاه جدید بگیرید.

صلاح
دی ۳, ۱۳۹۷ ۳:۵۱ ب٫ظ

سلام من آزمون ارشد سال ۹۵ دانشگاه شبانه اهواز قبول شدم ثبت نام کردم
اما به دلایلی نشد که برم و هنوز هم برای انصراف نرفتم.
الان میتونم ارشد ۹۸ رو ثبت نام کنم؟
تکلیف اون شهریه این دوسال رو که پرداخت نکردم چی میشه؟
لطفا دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن.

مهسا
دی ۸, ۱۳۹۷ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  صلاح

سلام
بله میتونید. بعدش برید انصراف بدید. معمولا دانشگاه سراسری فقط شهریه ترمهایی که تحصیل کردید رو میگیره.

abasi
دی ۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

سلام ببخشید سوالی از خدمت تون داشتم.
من ارشد استعدادهای درخشان دو تا از دانشگاه ها رو شرکت کردم، کنکور سراسری ارشد هم شرکت کردم.
اگر هر دو رو قبول بشم میتونم یکی رو انتخاب کنم.
مشکلی نداره ؟

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۷ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  abasi

سلام
بله مشکلی نیست. شما هم میتونید کنکور ارشد پذیرش بشید و هم به صورت بدون آزمون ارشد پذیرش بشید و در نهایت یکی رو انتخاب کنید.

marjan
دی ۱, ۱۳۹۷ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر
من سال گذشته دوره ارشد استعداد درخشان پذیرفته شدم اما برای ثبت نام نرفتم.
دوره امسال ارشد سراسری رو میتونم ثبت نام کنم؟
دوستان میگن نمیشه چون دوره ارشد استعداد درخشان هم روزانه هست و محروم میشم :(

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۷ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  marjan

سلام
بله مشکلی نیست. فقط اگر در کنکور پذیرش نهایی روزانه بشید یک سال محروم میشید. پذیرش بدون آزمون مشکلی ایجاد نمیکنه.

MINA 80
آذر ۲۹, ۱۳۹۷ ۱:۱۶ ب٫ظ

من المپیاد علمی شرکت کردم میخواستم در فرصت مجدد ثبت نام کنکور رو شرکت کنم
امکانش هست؟
یا باید اینو حذف کنم ؟
لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم
ممنون

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۷ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  MINA 80

سلام
شما میتونید یا کنکور ارشد یا المپیاد علمی رو شرکت کنید. هر دو رو نمیتونید.

لیلا احمدیان
آذر ۲۸, ۱۳۹۷ ۹:۳۴ ق٫ظ

سلام من سال گذشته دوره ارشد شبانه تهران قبول شدم و ثبت نام کردم و چند روز بعد منصرف شدم و انصراف دادم.
میخوام روزانه قبول بشم.
ارشد ۹۸ رو ثبت نام کردم ولی دوستان میگن حذف میشم امسال و نمیتونم در آزمون شرکت کنم.
آیا واقعیت داره؟
لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام
خیر مشکلی نیست نگران نباشید. تنها در صورتی که در دوره روزانه پذیرش نهایی بشید یه سال از ازمون محروم میشید. دوره های دیگه مشکلی نداره.

reza
آذر ۲۵, ۱۳۹۷ ۹:۱۲ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
مخواستم بدونم تا چند سال پشت سر هم میشه کنکور ارشد داد
من اگه امسال ازمایش کنکور بدم
بعدم کنکور بدم قبول نشم
یه سری ام تا یه سال بشه وقت هست من ۹۸.۱۰لیسانسم میگیرم

مهسا
آذر ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  reza

سلام
مشکلی نیست. محدودیتی در این زمینه وجود نداره. فقط وقتی پذیرش نهایی روزانه بشید یک سال از شرکت در ازمون ارشد محروم میشید.

بهدااد
آذر ۲۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام
آیا میشه در دو رشته اصلی عمران و معماری با دو سریال کارت متفاوت ثبت نام کرد و ارشد داد ؟

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهدااد

سلام
شما تنها وقتی میتونید که در دو رشته در کنکور ارشد ثبت نام کنید که یک رشته اصلی و یکی شناور باشه.
بنابراین نمیتونید دو رشته ای که گفتید رو انتخاب کنید.

پونه
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهدااد

سلام میتونی عمران با زیر شاخه سازه انتخاب کنی و معماری هم مدیریت پروژه و ساخت بزنی ک زیر شاخه ی معماری و هنر های ساخت هستش

رضا
آذر ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

بند ۳۱ ک گفته منحصرا برا المپیاد و بزنم دیگه نمیشه کنکور داد؟

مهسا
آذر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
خیر با انتخاب اون بند میتونید المپیاد شرکت کنید و نمیشه کنکور ارشد شرکت کنید.

فرهان
آذر ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۳۲ ب٫ظ

سلام
میخواستم بدون زمان برگذاری کنکور ارشد علوم شناختی معمولا سال های گذشته در کدوم روز و نوبت برگذار شده ؟
واسه این میخوام که بدونم قبل رشته اصلیم هست یا بعد ؟ اصلی هم مکانیکه

لیدا عبدی
آذر ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

ببخشید برای ثبت نام دوره های غیرانتفاعی و آزاد بایستی هزینه جدا پرداخت کنیم؟
کارت دیگه ای بگیریم؟

mehran
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام به نظرتون امکانش هست دو رشته شناور رو شرکت کنیم؟
یعنی رشته اصلی خودم رو نمیخوام شرکت کنم

سارا
آذر ۱۷, ۱۳۹۷ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام , خسته نباشید
من کارشناسی فیزیک (حالت جامد) دارم
میخواستم ببینم میتونم برای ارشد , رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک
شرکت کنم؟(کِی باید ثبت نام کنم؟کدوم آموزشگاه هارو پیشنهاد میدید)
در مورد فیزیک پزشکی ام اگه میشه راهنمایی کنید
(زمان ثبت نام,سایت ثبت نام
چون مثل اینکه به وزارت علوم مربوط نیست!!!
آموزشگاه های برگزار کننده دوره و آزمون های شبیه سازی شده و….)
تشکر فراوان

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
برای مهندسی پزشکی که الان میتونید برای کنکور ارشد وزارت علوم ثبت نام کنید و تا ۲۵ اذر مهلت هست.
فیزیکی پزشکی مربوط به وزارت بهداشت که ثبت نامش از اواخر بهمن ۹۷ شروع میشه.
درمورد اموزشگاه پیشنهاد خاصی ندارم و بهتره از همرشته ای هاتون سوال کنید.
اما قطعا شناسایی منابع و برنامه ریزی برای مطالعه مهمتر از همه چیز هست.

ایمان
آذر ۱۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

سلام..آزمون ارشد آزاد و سراسری ۹۸ از هم جدا شده یا با هم انجام می شود؟ ممنون

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

سلام
کنکور ارشد سراسری و آزاد ۹۸ به صورت یکپارچه برگزار میشه.

shadi ahmadian
آذر ۱۲, ۱۳۹۷ ۵:۰۹ ب٫ظ

سلام من مممکنه برای تابستون ۹۸ چند واحدم بمونم
میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم؟

کوثر
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  shadi ahmadian

شما نهایتا باید تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل بشید ، اگر تا اون تاریخ فراغت از تحصیل برای شما میسر باشه مانعی نداره شرکت کنید

mehrdad
آذر ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  shadi ahmadian

شرایط منم همینطوری ه
ولی ممکنه دانشگاه با برداشتن واحد در تابستون موافقت نکنه و یا اون درس ارائه نشه
با این شرایط میتونم ارشد ۹۸ رو ثبت نام کنم؟
ممنون میشم پاسخ بدین سوالم رو

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  mehrdad

سلام
اگر ورودی مهر باشید با حتما تا پایان شهریور درستون تموم بشه.
فقط دانشگاه ازاد ممکنه در این زمینه باهاتون همکاری کنه.

saedi
آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۴:۵۲ ب٫ظ

سلام
اگر روز برگزاری آزمون ارشد رشته اصلی و رشته ثبت نامی شناور یکی باشه چه باید کرد؟

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  saedi

سلام
نگران نباشید چنین اتفاقی نمیفته.
زمان ازمون ارشد رشته های اصلی و شناور همیشه متفاوته.

مرجان
آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۳۵ ب٫ظ

سلام من کاردانی به کارشناسی بودم باید معدل هر دو دوره رو در ثبت نام درج کنم؟
چون معدل کاردانی م کمتره نمیشه ثبت نکنم؟

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مرجان

سلام
بله باید ثبت کنید و اگه نکنید و بعدا مواجه بشن، امکان لغو قبولی و اخراج هستش.

صبا
آذر ۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۴ ق٫ظ

ببخشید من گوشیم مشکل پیدا کرد و سوالم تکرار شد لطفا جواب بدید

صبا
آذر ۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۲ ق٫ظ

سلام من دی ماه ۹۸ درسم تموم میشه آیا میتونم کنکور ارشد شرکت کنم

مهسا
آذر ۱۰, ۱۳۹۷ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام
اگر در بهمن ماه ۹۸ پذیرش باشه برای رشته تون، میتونید کنکور ارشد ۹۸ رو شرکت کنید و رشته محل هایی که بهمن پذیرش دارند رو انتخاب کنید. در غیر این صورت امکان پذیرش شما برای ترم مهر نیست.

یاس
آذر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۱۲ ق٫ظ

با سلام و تشکر از اینکه وقت گذاشتید و سوالاتم رو پاسخ دادید.مدرک کارشناسی بنده مهندسی آی تی هست و رشته ای که قرار هست برای آزمون ارشد شرکت کنم روانشناسی هست.اطلاعاتم به صورت تخصصی از روانشناسی کم هست، بیشتر اطلاعات تجربی هست. اما اگر قرار باشه وقت بذارم حتما این کارو انجام میدم چون علاقه و استعدادم خوبه. فقط نکته مهمی که توی سوالم مطرح نکردم اینه که من قصد دارم فقط دانشگاه روزانه قبول بشم… آیا باز هم وقت کافیه؟؟؟؟ اگر فرصت مناسبی در پیش رو دارم ممنون میشم سطح مطالعه هرروز رو بهم بگید. مثلا روزی چندساعت یاروزی حدودا چندصفحه رو باید بخونم که مفید باشه.بازهم تشکر

مهسا
آذر ۳, ۱۳۹۷ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

سلام
بله چرا که نه. شما ۵ ماه زمان دارید. رشته روانشناسی هم علاقه توش خیلی اثرگذاره. اگه این علاقه در شما هست، با شناسایی بهترین منابع میتونید شانس قبولی داشته باشید.
حداکثر زمان رو باید بذارید چون تغییر رشته ای هستید، اما تا جایی که آزار نبینید.

یاس
آذر ۴, ۱۳۹۷ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام، باز هم تشکر از توجهتون. برای قبولی بنده دعا کنید. ممنون میشم. وقت بخیر

یاس
آذر ۲, ۱۳۹۷ ۱:۰۲ ق٫ظ

سلام، اگه ممکنه سوالات رو پاسخ بدین. ممنون میشیم…

سمیرا
آذر ۱, ۱۳۹۷ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام یه سوال داشتم .
تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه سراسریا کی برگزار میشه

مهسا
آذر ۳, ۱۳۹۷ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام
همچنان سازمان سنجش اصرار داره که تکمیل ظرفیت ارشد ۹۷ نباشه و فقط مقرر شده وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت برگزار کنه.

یاس
آبان ۳۰, ۱۳۹۷ ۱:۴۹ ق٫ظ

با سلام، اگر در آذرماه اصلا برای کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام نکنم آیا اسفندماه حق ثبت نام دارم یا اینکه فرصت اسفند ماه فقط برای ویرایش اطلاعاته؟ و سوال دوم اینکه آیا برای کسی که بخواد ارشد رشته دیگری رو آزمون بده (رشته کارشناسیش نباشه) از الآن شروع کنه، دیر نیست؟ممنون

مهسا
آذر ۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  یاس

سلام
در سالهای گذشته یک بار در آذر ماه و یک بار در اسفند ماه فرصت ثبت نام برای داوطلبان کنکور ارشد فراهم شده. اما به هر حال ریسک نکنید بهتر هست. الزامی برای در نظر گرفتن مهلت ثبت نام در اسفند ماه نیست.
درمورد سوال دومتون هم بستگی به رشته مدنظرتون داره، زمانی که میتونید اختصاص بدید، و نیز سطح اطلاعات شما از اون رشته.
اما اگه بخوام به صورت کلی بگم، زمان مناسبی تا کنکور باقی مونده و فرصت کافی هستش.

امیری
آبان ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام شهریه ارشد شبانه بیشتره یا پیام نور؟

علی چوکامی
آبان ۲۶, ۱۳۹۷ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام میخواستم بدونم مکان برگزاری ازمون مدیریت اطلاعاتی با کد ۱۱۵۳ دقیقا کجاس؟ ایا در تهران برگزار میشه یا نه در استان موردانتخاب خودمون

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی چوکامی

سلام
زمان دقیق برگزاری ازمون که در کارت شرکت در جلسه کنکور ارشد ۹۸ مشخص میشه.
حوزه آزمون هم نزدیک حوزه به محل زندگی هست که در ثبت نام مشخص کردین.

علی چوکامی
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اخع تو همین سایت خوندم که نوشته رشته مدیریت اطلاعاتی۱۱۵۳ در تهران برگزار میشه یعنی تو شهر خودمون برگزار میکنن؟

jamal
آبان ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۳۱ ق٫ظ

سلام ببخشید میشه توضیح بدین از لحاظ اعتبار دانشگاه های آزاد و پیام نور در مقطع ارشد یکسان هستند؟

مهسا
آبان ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  jamal

سلام
مدرک هر دو دانشگاه معتبر و مورد تایید وزارت علوم هست. اما به صورت عرفی بستگی داره کدوم واحد درس بخونید. مثل ارشد واحد علوم تحقیقات دانشگاه ازاد در دید عموم اعتبار خوبی داره و بهتر از پیام نوره.

سارا
آبان ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام.
برای کنکور ارشد ۹۸ غیرانتفاعی کی باید ثبت نام کرد؟

مهسا
آبان ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
تفاوتی با زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ نداره و همه داوطلبان پذیرش کارشناسی ارشد ۹۸ باید از ۱۶ آذر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه تهرانی
آبان ۲۲, ۱۳۹۷ ۱:۱۳ ب٫ظ

درمورد شهریه کارشناسی ارشد ۹۸ اطلاعی دارید؟ دوره شبانه منظورمه

مهسا
آبان ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام
شهریه دوره شبانه ارشد دانشگاه های مختلف متفاوت هست و هنوز اعلام نشده.
اما شهریه شبانه ارشد ۹۷ دو دانشگاه رو در ادامه براتون میذارم:
mastertest.ir/1397/03/شهریه-شبانه-پردیس-ارشد-اصفهان-۹۷-۹۸/
https://mastertest.ir/1397/03/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7-97/

Javad
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۱:۲۸ ب٫ظ

سلام به نظر شما پذیرش ارشد بدون آزمون بهتره یا آزمون؟
میشه هردو همزمان شرکت کرد؟

مهسا
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Javad

سلام
بله با توجه به این که فرایند پذیرش ارشد بدون ازمون و پذیرش ارشد با کنکور مجزا هست میتونید هر دو رو شرکت کنید.
تفاوت خاصی نداره. ممکنه یک سری مزایای محدود براتون پذیرش استعداد درخشان داشته باشه. با این حال به نظرم ملاک سطح دانشگاه قبولی در هر شیوه هست.

لیلا
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

ببخشید برای آزمون ارشد هیچ دروس عمومی در آزمون نمیاد؟

مهسا
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
فقط تعدادی از سوالات زبان عمومی هستش. دروس عمومی دیگه ای مطرح نمیشه در کنکور کارشناسی ارشد.

محمدی پناه
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۹:۴۵ ق٫ظ

سلام برای دوره ارشد فقط یک ترم میتونیم مرخصی تحصیلی بگیریم؟

مهسا
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی پناه

سلام
مرخصی تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد ۱ ترم و در موارد خاص تا ۳ ترم هستش.

راهنمایی
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۸:۲۳ ق٫ظ

برای شرکت در آزمون ارشد ۹۸ باید حتما درسمون تا اردیبهشت تموم شه؟

مهسا
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  راهنمایی

سلام
خیر در صورتی که ورودی مهر باشید (که اغلب پذیرش برای مهر هست) باید تا پایان شهریور ۹۸ فارغ التحصیل بشید و اگه ورودی بهمن باشید، میتونید تا اخر بهمن فارغ التحصیل بشید.

أشا
آبان ۱۹, ۱۳۹۷ ۷:۵۷ ق٫ظ

ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ فقط به صورت اینترنتیه؟

مهسا
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  أشا

سلام
بله ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش صورت میگیره.

X
آبان ۱۷, ۱۳۹۷ ۷:۱۷ ب٫ظ

زمان کنکور ارشد ۹۸ وزارت بهداشت کیه؟

مهسا
آبان ۱۷, ۱۳۹۷ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  X

سلام
زمان کنکور ارشد ۹۸ وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده و به محض اعلام، در همین سایت اطلاع رسانی میشه.
اما سال گذشته ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار شد.

Arshad
آبان ۱۶, ۱۳۹۷ ۸:۴۹ ب٫ظ

زمان ازمون عملی بچه های معماری معلوم نیست کی باشه؟ بعدا اعلام میشه؟

مهسا
آبان ۱۷, ۱۳۹۷ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Arshad

سلام
زمان آزمون های عملی کنکور ارشد بعد از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی میشه.

پرستو
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان کنکور ارشد مدیریت هم اردیبهشت برگزار میشه؟ روانشناسی چطور؟

مهسا
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

سلام
بله آزمون کارشناسی ارشد همه رشته های وزارت علوم در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشه.

توحیدذ
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۰:۲۴ ق٫ظ

باسلام خدمت همه ببخشید من لیسانس حسابداری بازرگانی دارم میتونم فوق لیسانس رو گرایش حسابرسی بردارم؟زمان کنکور کارشناسی ارشد کی هست؟ با تشکر

مهسا
آبان ۲, ۱۳۹۷ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  توحیدذ

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید در هر رشته ای شرکت کنید و در کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته مطرح نیست.
کنکور ارشد ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار میشه.

پیریائی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۷:۵۸ ب٫ظ

من مدرک کارشناسی عمران دارم در کنکور ارشد سال۹۸ میشه هم در کنکور عمران شرکت کنم هم در کنکور زبان انگلیسی ؟؟؟
و همینطور خواستم بدونم من که کارشناسی عمران دارم آیا میتونم در یکی از رشته های علوم آزمایشگاه و اتاق عمل وپرستاری شرکت کنم؟؟

مهسا
آبان ۲, ۱۳۹۷ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  پیریائی

سلام
خیر متأسفانه. عمران و زبان انگلیسی هر دو رشته اصلی هستند. فقط میتونید یک شناور و یک اصلی انتخاب کنید.
درمورد ارشد وزارت بهداشت شرط تجانس رشته وجود داره و نمیتونید در کنکور این رشته ها با مدرک غیرمرتبط شرکت کنید.

نرگس
مهر ۱۶, ۱۳۹۷ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام.بچه‌ها ارشد وزارت بهداشت هم تو اردیبهشت افتاده?

مهسا
مهر ۱۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام
خیر آزمون ارشد پزشکی سال گذشته در تیر ماه برگزار شد.

رهـــا
مهر ۱۲, ۱۳۹۷ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام
من کارشناسیم رشته علوم و قرآن حدیث هست میتونم برا ارشد،آموزش زبان انگلیسی بخونم

مهسا
مهر ۱۴, ۱۳۹۷ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  رهـــا

سلام
برای در کنکور ارشد وزارت علوم نیازی به رعایت شرط تجانس رشته کنکور ارشد و مقطع کارشناسی نیست و میتونید در رشته مدنظرتون شرکت کنید.

فرانک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

سلام من رشته کارشناسیم مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات هست من میخوام گرایشمو تو ارشد و عوض کنم و طراحی فضای سبز بخونم و نمیدونم که چیکار باید بکنم و اصلا مجاز هستم که شرکت بکنم یا خیر ؟

مهسا
مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  فرانک

سلام
مشکلی نیست. شما در کنکور ارشد وزارت علوم میتونید هر رشته ای که مدنظرتونه شرکت کنید.

مریم
مرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۶:۰۸ ب٫ظ

سلام. من کارشناسی مکانیک سیالات خوندم آیا میتونم ارشد از گرایشات الکترونیک بخونم؟

مهسا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته مطرح نیست.

اسلامی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام رشته من برنامه ریزی شهری واسه ارشد میخوام هم کتاب ماهان تهیه کنم هم ازمون هاشو ثبت نام کنم میخوام دولتی تهران قبول شم ایا به جز کتاب های ماهان باید کتاب منابع دیگه هم تیه کنم اول اون و بخونم بعد کتاب های ماهان و ؟؟؟//ممنون کمک کنید

مهسا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  اسلامی

سلام
بله بهتره که منابع اصلی کنکور ارشد رو مطالعه کنید و از کتابهای موسسات تنها در کنار منابع اصلی استفاده کنید.

fateme
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷ ۴:۱۲ ب٫ظ

سلام منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی۹۸ کی میاد من می‌خوام منابع تهیه کنم ? ولی هیچ جا نیس همشون ۹۷

بی‌نام
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  fateme

منابع سال به سال عوض نمیشه.
فقط براساس نحوه و سبک طراحی سوالهای کنکور هرسال یکسری منابع کمکی برای کسب درصد بالاتر معرفی میشه.
وقتت رو با این چیزها تلف نکن و با هرکتابی که منبع درس معرفی شده شروع کن.

پان
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷ ۶:۴۴ ب٫ظ

کنکور مدیریت رسانه چه روزی و چه ساعتی. من کنکور ندارم اما نیاز دارم بدونم؟

ملیکا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام،وقت بخیر.کسی میدونه کدام رشته برای نوبت عصر این جمعه کنکور ارشد دارن؟!

الهام
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام واسه کنکور ارشد حتما باید تا پااین زمان اعلام شده تو جلسه بمونیم؟؟

علیرضا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

سلام ازمون کارشناسی ارشد عمران چه روزیه صبح یا عصر

علی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۴۳ ب٫ظ

سلام.خسته نباشید . ببخشید چرا دو روز اعلام شده ؟ برای آزمون ارشد سراسری روانشناسی کدوم روز هست؟ چون من سرکار مشغولم.

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
ازمون رشته های مختلف در دو روز هست که زمان دقیق ازمون رشته شما در کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.

نیلوفر
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

با سلام لطفا در مورد منابع ارشد علوم تربیتی و حسابداری راهنمایی بفرمایید، سپاسگزارم

نیلوفر
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید….سوالی داشتم… اینکه کنکور ارشد گروه علوم انسانی سال ۹۷ روز پنج شنبه برگزار میشه یا روز جمعه ؟ با سپاس

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

سلام
زمان دقیق ازمون رشته شما در کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.

Sahar
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷ ۶:۱۲ ب٫ظ

ببخشید از کجا میشه فهمید که زمان ازمون ارشد ۹۷ رشته برق چه روزیه دقیقا؟

مهسا
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

سلام
در کارت ازمون ارشد ۹۷، زمان و حوزه امتحانی درج میشه و اون موقع متوجه میشید.

مهدیه
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ

سلام ببخشید زمان دقیق آزمون ۶هست یا۷؟؟

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

سلام
ازمون ارشد ۹۷ روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار میشه، این که کدوم رشته چه روزی هست و صبح یا بعدازظهر با انتشار کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.