نخبگان

توزیع کارت آزمون اختصاصی ارشد پژوهشگاه شاخص‎پژوه در سال ۱۳۹۶ از ۲۳ شهریور

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ توزیع کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل‎شده) شاخص‎پژوه در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ منتشر شد.
به گزارش مسترتست، اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:
الف‌ – نحوه‌ و زمان توزیع کارت شرکت در آزمون 
 کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۶/۲۳ در محل دانشکده علوم اجتماعی داشگاه تهران به آدرس : تهران  بزرگراه جلال آل احمد- اول پل گیشا  جنب بیمارستان دکتر شریعتی صبح از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۰۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ لغایت ۱۸:۰۰ توزیع می‌گردد. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ مقاطع مذکور، برای دریافت کارت شرکت در آزمون می‌بایست به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه و با در دست داشتن اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار معتبر نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنما اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
تبصره: داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشده‌اند لازم است با در دست داشتن دو قطعه عکس و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار به آدرس فوق مراجعه نموده و کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایند.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در تاریخ ۹۶/۶/۲۳ مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «الف» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مذکور مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «الف» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مذکور مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ج ‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ :                                
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه ۹۶/۶/۲۴ آغاز می‌گردد.
۳- در ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
ضمناً داوطلبان گرامی می­توانند در صورت داشتن سوال با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۳۶۷- ۰۲۶ تماس حاصل نمایند.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سهیل
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۵:۳۹ ب٫ظ

نه وقتی بذیرفته نشدی یعنی امکان ادامه تحصیل نداری برای ارشد ۹۷ بخون

علیرضا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۱:۵۲ ق٫ظ

سلام
من معدل کارشناسی ناپیوسته ام۱۸میباشد ازدانشگاه علمی کاربردی وکاردانی ا ز آزاداسلامی ولی درآزمون کارشناسی ارشد پذیرفته نشده ام آیا امکان ادامه تحصیل درارشد را درسال۱۳۹۶دارم؟