نخبگان

تعیین سقف تعداد دانشجو در کلاس‎های ارشد دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: استاندارد کلاس‎های درس در این دانشگاه تعیین شده است و با واحدهایی که این استاندارد را رعایت نکنند برخورد می‎شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: طبق استانداردهای موجود کلاس درس دوره دکتری این دانشگاه باید با ۱۰ دانشجو و مقطع کارشناسی ارشد با ۳۰ دانشجو برگزار شود.

وی افزود: استاندارد تعیین شده برای تشکیل کلاس های درس این دانشگاه مانند دانشگاه های دولتی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: در صورتی که تعداد دانشجویان بیش از استانداردهای تعیین شده باشد باید واحدهای دانشگاهی اقدام به تشکیل چند کلاس درسی کنند.

رهایی تاکید کرد: در صورتی که واحدی این استاندارد را رعایت نکند با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۸۰ هیات ارزیاب طی دو سال گذشته به واحدهای دانشگاه آزاد گفت: این هیات ها گزارش های خوبی را اعلام کردند و تذکرات جدی نیز براساس گزارش این هیات ها به برخی واحدها داده شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: برنامه داریم با راه اندازی سیستم یکپارچه ارزیابی بتوانیم وضعیت حضور اساتید، دانشجویان، کلاس های درس و نحوه ارائه دروس را ارزیابی کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سحر
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷ ۹:۱۲ ق٫ظ

ما تو کارشناسی ۶۰ نفر تو یه کلاس بودیم

Ei1245
آبان ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سی نفر خیلی زیادهههههه. مگه دوره‌ی لیسانسه؟

Navid 120
آبان ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

۳۰ نفر هم زیاده.
چه خبره آخه.
از این هم کمتر بکنین بهتر میشه.

نفس
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۴۷ ق٫ظ

ای بابا

.........
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ب٫ظ

وای بدبخت شدم رفت دیگه من‌تو تکمیل ظرفیت با نفر اخر ۲۸‌تا فاصله دارم که این که میگه باید ۳۰تا سر کلاس باشن خو من .سازمان سنجش تو چرا مرا‌اوراح ترک میکنی چرا اخر ؟