نخبگان

پیگیری حقوق داوطلبان ارشد بازمانده از ثبت‌نام‌ در دانشگاه‌های وزارت علوم از سوی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام و برگزاری ازمون ارشد 97 - 98 علوم پزشکی وزارت بهداشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت طی نامه‌ای از سازمان سنجش وزارت علوم تقاضا خواهد کرد که نهایت مساعدت را برای ثبت‌نام داوطلبانی که به دلیل تأخیر در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ وزارت بهداشت از ثبت‌نام در دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم بازمانده‌اند، داشته باشد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: وزارت بهداشت برای پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی آزمونی جداگانه‌ از کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم در زمان متفاوت برگزار می‌کند. در این میان بسیاری از رشته‌ها از جمله روانشناسی، اقتصاد، کامپیوتر، زیست ، شیمی و … می توانند به صورت هم زمان در هر دو آزمون شرکت کنند و اگر در هر دو پذیرفته شدند، بایستی تصمیم بگیرند که در کدام دانشگاه میخواهند ثبت نام کنند.
نتایج نهایی آزمون وزارت علوم ۱۰ شهریور ماه جاری اعلام شد و هم زمان با آن دانشگاه‌های زیر نظر این وزارتخانه از ۱۵ تا ۲۶ شهریور ماه ثبت نام اینترنتی و حضوری را آغاز کرده‌اند.
اما در این میان نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده است و در اینجا داوطلبانی که در آزمون وزارت علوم پذیرفته شده باشد و از طرفی برای وزارت بهداشت نیز شرکت کرده‌ند، دچار سردرگرمی خواهند شد، چرا که اگر در دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم ثبت نام نکنند و در آزمون وزارت بهداشت نیز پذیرفته نشده باشند، یکسال از تحصیل به خاطر تاخیر در این اعلام نتایج وزارت بهداشت محروم خواهند شد و از سوی دیگر نیز اگر در دانشگاه های وزارت علوم را ثبت نام کنند و پس از اعلام نتایج وزارت بهداشت، متوجه شوند که در این آزمون قبول شده‌اند، تکلیف این دانشجویان چه خواهد شد؟
وی با اشاره به تاخیر در اعلام نتایج نهایی متقاضیان آزمون تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت، گفت: طی نامه‌ای از سازمان سنجش وزارت علوم تقاضا خواهیم کرد داوطلبانی که به دلیل تاخیر در اعلام نتایج وزارت بهداشت از ثبت نام در دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم باز مانده‌اند، نهایت مساعدت را برای ثبت‌نام آن‌ها در این دانشگاه‌ها داشته باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
کلینوش
شهریور ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۳۴ ب٫ظ

کسی میدونه تکمیل ظرفیت کیه؟

طاهره محبی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۵۹ ب٫ظ

کسی می دونه تکمیل ظرفیت ارشد ازاد کی اعلام میشه

Ⓢɦ.ⓢ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۷ ب٫ظ

بچه ها پنج درصد اعمال نشده و دارن بدون اون پنج درصد رتبه هارو برسی میکنن و دوروز وقت میبره

***
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۱۶ ب٫ظ

سلام.
مگه میخوان چکار کنن ؟؟؟
یه شهر مشخص کردن این همه تاخیر داره؟؟؟؟
عجب???
مطمئنا دارن دستکاری میکنن.

مریم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ***

سلام من میخوام بدونم تا چه رتبه ای ارشد آموزش بهداشت گیلان میشه قبول شد ؟

یه منتظر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

چه توضیحات کاملی ? حداقل یه تاریخی چیزی میگفتین

سحررر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه منتظر

سلام بچه ها تو سایت نخبگان زده ۵ درصد لحاظ نشده

سحر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

اخه این چه وضعیه??

پریسا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

ترو به خدا بزنین دیگه .خلاص شدیم????

یه عصبانی از تاخیر اعلام نتایج
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

جای این حرف ها نتایج رو مشخص کنن.
مردم که علاف نیستن شهریور تموم شد
معلوم نیست چه کاری دارن می کنن که هنوز جواب ها نیومده

سعید
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

فوقش ی انصراف دیگ