نخبگان

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۶ وزارت بهداشت از فردا

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی وزارت بهداشت 96 - 97

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ وزارت بهداشت از فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی  ارشد و دکتری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه تا روز جمعه ۲۸ مهر ماه برای ثبت نام به آدرس سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس  www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

پورکاظمی گفت: در هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده ولی در آزمون پذیرفته نشده اند می توانند با انتخاب رشته های محل هایی که اعلام می شود در تکمیل ظرفیت آزمون شرکت کنند.

رئیس مرکزسنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پس از سنجش شرایط داوطلبین و گزینش ایشان اعلام می گردد گفت: از داوطلبان محترم انتظار می رود در بازه زمانی تعیین شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه گزینش ها و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دو مقطع می بایست حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز اعلام و افراد پذیرفته شده به دانشگاهها مراجعه نمایند تاکید کرد: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد و لازم است افراد در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند.

پورکاظمی در پایان اظهار کرد: ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد از ۲۶ لغایت ۲۸ مهر و ثبت نام مقطع دکترا از ۲۶ لغایت ۲۹ مهرماه خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
طوفان
مهر ۲۵, ۱۳۹۶ ۴:۰۸ ب٫ظ

یعنی اونهایی که قبول شدند نمیتونن تکمیل ظرفیت شرکت کنند ؟

مهسا
مهر ۲۷, ۱۳۹۶ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  طوفان

سلام
کلیه افراد اعم از قبولی یا مردودی که در مرحله نخست مجـاز بـه انتخـاب رشـته محـل بوده انـد، مجـاز بـه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.