نخبگان

امروز؛ آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد ۹۶ علوم پزشکی

مهلت ثبت‎نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ وزارت بهداشت امروز پایان می‌یابد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این مطلب اظهار کرد: داوطلبان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب  جمعه ۲۸ مهر ماه برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

پورکاظمی گفت: همچنین داوطلبان شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت می‌توانند تا ساعت ۱۶ فردا، شنبه ۲۹ مهر ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پس از سنجش شرایط داوطلبین و گزینش ایشان اعلام می‌شود، گفت: از داوطلبان انتظار می‌رود تا پایان ساعت اعلام شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان این‌که با توجه به اینکه گزینش‌ها و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دو مقطع باید حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز اعلام شود و افراد پذیرفته‌شده به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، تاکید کرد: زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و لازم است افراد در بازه زمانی تعیین‌شده برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

پورکاظمی در پایان اظهار کرد: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد از چهارشنبه، ۲۶ مهر ماه آغاز شده بود و ثبت نام مقطع دکترا از ۲۶ مهر ماه آغاز شده و تا فردا ۲۹ مهرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نوشین فرح بخش
مهر ۲۹, ۱۳۹۶ ۹:۱۳ ق٫ظ

ببخشید من که هیچ ثبت نامی انجام ندادم امسال هم می تونم ازین فرصت استفاده کنم؟

شیما
مهر ۲۹, ۱۳۹۶ ۲:۳۰ ب٫ظ

خیر،باید توی آزمون شرکت کرده باشید

پری
مهر ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

ببخشید الان من اومدم تو تکمیل ظرفیت شیرازو زدم پشیمون شدم میخوام حذف کنم نمیشهه چکار کنم توروخدا بگین

نازنین
مهر ۲۸, ۱۳۹۶ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام
من برای انتخاب شهر اول ی اشتباه داشتم و این بود ک دانشگاه ازادو بالا زدم و قبول شدم،وقتی کارنامه نهاییو دیدم متوجه شدم روزانه هم قبول میشدم ک انتخاب بعدیم میشده
الان من میتونم برم روزانه رو ثبت نام کنم یا باید تکنیل ظرفبت شرکت کنم؟

شیما
مهر ۲۸, ۱۳۹۶ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

باید تکمیل ظرفیت شرکت کنین