نخبگان

ثبت‌نام بیش از ۱۰هزار نفر در کنکور ارشد ۹۶ فراگیر پیام نور

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور 96 - 97

مشلور سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۱۰هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ فراگیر پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶)  منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و مهلت ثبت نام یکشنبه ۳۰ مهرماه به پایان می رسد.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در ۱ هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود و تاکنون ۱۰ هزار و ۱۴۶ نفر در  این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد ۹۶ فراگیر پیام نور و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات