نخبگان

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۶ علوم پزشکی

نتایج پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان سال ۱۳۹۶ وزارت بهداشت اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به سایت sanjeshp.ir با وارد کردن اطلاعات فردی و داوطلبی خود، نسبت به دریافت نتیجه اقدام نمایند.

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، تعداد متقاضیان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون ٣۶٣ نفر بوده که از این تعداد ٢٧۵ نفر پذیرفته شده اند. عدم پذیرش سایرین به دلیل تکمیل ظرفیت پذیرش در آن رشته و یا عدم انتخاب رشته محلهای باقی مانده توسط متقاضیان بوده است.

کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبتنام براساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمانبندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش آن دانشگاه مراجعه نمایند.

نظر به اینکه کلیه دانشگاهها زمان و نحوه ثبت نام را در سامانه اینترنتی خود اعلام مینمایند، لذا پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه، ملزم به مراجعه به سامانههای مذکور جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام، میباشند.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته م صوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیر ش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیر ش انجام نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
مدارک ثبت نام مورد نیاز میبایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. درصورت محرز شدن الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب- واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه، ج -مغایرت و عدم صحت مدارک، د- مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان ارائه شود:

  • ۶ قطعه عکس ٣*۴
  • اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)
  • اصل وکپی دانشنامه کارشناسی و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت ازتحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ ٣١/۶/٩۶ فارغ التحصیل شوند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. مشمول محرومیت یکساله خواهند شد. درصورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد.
  • اصل و کپی کارت پایانخدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشاندهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان میباشد.
  • مدارک و مستندات ٢ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمیباشد) برای کلیه پذیرفته شدگان ۴ رشته: پرستاری مراقبتهای ویژه، رشته پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون
  • نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه ” تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ۸۹/۱۰/۲۱″

تذکرات مهم:

  • عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخهای مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
  • پذیرفته شدگانی که پس از ثبتنام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه ننمایند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند. البته پذیرفته شدگان دانشگاه هایی که بصورت شهریه ای پذیرفته شدهاند مشمول این بند نمیشوند.
  • داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایرمراکز نیز پذیرفته شدهاند ملزم به ثبتنام در یکی از دو محل میباشند و در صورت محرز شدن ثبتنام در هر دو محل، قبولی آنها در رشتههای مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی میشود.
  • کلیه پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان بدون آزمون از طریق وارد نمودن کدملی نتیجه را مشاهده خواهند نمود.
  • پذیرفته شدگان دقت نمایند کلیه این افراد در اولین اولویت انتخابی که حائز شرایط پذیرش می باشند پذیرش شده اند. لذا تاکید میگردد جابجایی در اولویتهای رشته محل بعدی، امکان پذیر نمیباشد.
  • افرادی که با استفاده از شرایط عادی و همچنین با استفاده از آئین نامه استعدادهای درخشان بدون آزمون پذیرفته شدهاند میبایست حداکثر تا تاریخ ۹۶/۷/۲۶ انصراف خود را از ثبت نام در یکی از دو رشته محل پذیرفته شده از طریق دانشگاهی که پذیرفته شدهاند و قصد ادامه تحصیل در آن دانشگاه را دارند، به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارائه دهند.

تکمیل ظرفیت:
هرگونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، براساس اعلام دانشگاههای متقاضی صورت میپذیرد. به عبارتی اگر دانشگاهی بعد از زمان انتخاب رشته محل مجوزی کسب کرده و یا به هر دلیل متعاقباً ظرفیت جدید اعلام کرده باشد و یا دانشگاههایی که به دلایل مختلف ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده و همه این دانشگاه ها درخواست معرفی افراد جدید و یا افراد جایگزین نمایند، پس از تصمیم گیری در مراجع ذیربط و م وافقت با پذیرش جدید و یا تکمیل ظرفیت، نسبت به این مرحله اقدام خواهد شد. لذا داو طلبان ملزم می باشند هر هفته سامانه اینترنتی مرکز سنجش را ملاحظه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Sara
مهر ۲۳, ۱۳۹۶ ۸:۱۰ ب٫ظ

سلام .بچه ها باتوجه به اینکه کلاسا شرو شده و ثبتنام تازه چند روز دیگه شرو میشه کسی کلاس میره؟؟؟ممنون

m
مهر ۲۴, ۱۳۹۶ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام چه ها من زنگ زدم دانشگاه تحصیلات تکمیلی اونا گفتن اسامی از طریق سازمان سنجش باید اعلام بشه به دانشگاه ها که احتملا
تا اخر امروز اینکارو انجام میدن و اطلاعیه روی سایت دانشگاه قرار میگره بعد باید برای ثبت نام حضوری بریم
میگم موافقین به سنجش زنگ بزنیم اعلام اسامی ه دانشگاه ها رو یاد اوری کنیم؟

m
مهر ۲۴, ۱۳۹۶ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

من زنگ زدم گفت ثبت نام باید انجام بدم

Sara
مهر ۲۳, ۱۳۹۶ ۴:۴۵ ب٫ظ

نجات پیدا کردیمممممم

mmk
مهر ۲۳, ۱۳۹۶ ۲:۴۴ ب٫ظ

بالاخرههههههههههههه ???????