نخبگان

شروع انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۶ پژوهشگاه شاخص پژوه

وضعیت دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه از امروز تا ۶ آبان ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور بدین شرح می باشد:

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۰۵/۲۹ و ۹۶/۰۷/۲۶ به اطلاع دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه که در آزمون مورخ ۹۶/۰۶/۲۴ شرکت نمودند و فهرست اسامی آنان با توجه به اعلام نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نتیجه علمی آزمون مذکور در ردیف واجدین شرایط علمی برای جایابی در موسسات آموزش عالی قرار گرفته اند، می‌رساند بر اساس هماهنگی بعمل آمده با دانشگاههای پذیرنده با توجه به رشته امتحانی داوطلبان، رشته‌محل و یا رشته‌محل هایی به شرح جدول ذیل برای جایابی آنها تعیین شده است. لذا هریک از  متقاضیان می‌بایست کلیه کدرشته‌محلهای اعلام شده برای رشته امتحانی خودرا در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد با توجه به علاقه و اولویت دلخواه انتخاب ودر فرم انتخاب رشته درسایت این سازمان از این تاریخ و حداکثر تاروز شنبه ۹۶/۰۸/۰۶ درج نمایند.

با عنایت به اینکه جایابی داوطلبان براساس نمره اکتسابی در یکی از رشته‌محلهای اعلام شده صورت خواهد پذیرفت، تاکید می‌گردد متقاضیان تمامی رشته‌محلهای اعلام شده برای رشته‌ امتحانی مربوط را انتخاب نمایند در غیر این صورت اگر کدرشته‌محل دانشگاهی را انتخاب ننموده و در یکی از کدهای انتخابی خود جایابی نشوند اقدام دیگری از سوی این سازمان میسر نخواهد بود.ضمناً انتخاب رشته نیز به گونه ای طراحی شده است که لزوماً داوطلب باید نسبت به انتخاب، تمامی کدمحل های رشته مربوط به ترتیب علاقه اقدام نماید، بدیهی است معرفی نهایی براساس اولویت انتخابی، ظرفیت ونمره آزمون داوطلبان صورت خواهد گرفت.

لازم به تاکید است پس از انجام مرحله انتخاب رشته و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان، مسؤلیت اثبات و ارائه مستندات قانونی لازم به موسسه محل قبولی جهت ثبت‌نام و ادامه تحصیل بر عهده متقاضیان خواهد بود.

ضمناً درخصوص متقاضیان رشته سلامت مراتب متعاقباً با داوطلبان هماهنگی خواهد شد.

دریافت فایل جدول رشته های کارشناسی ارشد پژوهشگاه شاخص پژوه برای درج در اطلاعیه اسامی جهت انتخاب رشته

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات