نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران در سال ۹۷

شرایط ارشد بدون کنکور 97 - 98 دانشگاه تهران

دانشگاه تهران از بین دانشجویان ممتاز نیمسال آخر مقطع کارشناسی دانشگاه های سطح یک کشور، اقدام به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ می نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به داوطلبان عزیز شدیدا توصیه میکنیم جهت اطلاع از فراخوان های پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ به عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد مسترتست در آیند… کلیک کنید…

به گزارش مسترتست، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنان برای ورود به دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته با استناد به آیین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی که دارای رتبه‌های یک تا سه از دانشگاه‌های سطح یک کشور می‌باشند، در رشته‌های اعلام شده که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند در صورت داشتن ظرفیت خالی به صورت مازاد برظرفیت و با رعایت کامل مقررات و موافقت گروه مربوطه دانشجو می‌پذیرد.

لازم به ذکر است ارائه فرم گواهی معدل ممهور به مهر و امضاء دانشگاه ذیربط، الزامی بوده و ضروری است توسط داوطلب به همراه سایر مدارک مورد نیاز در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران بارگزاری گردد.

کلیه متقاضیان، از تاریخ ۲۰/‏ ۰۸/ ‏۹۶‬ تا ۳۰/ ‏۰۹/ ‏۹۶‬ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیان دانشگاه‌های سطح یک کشور علاوه بر موارد مذکور، ملزم به بارگذاری گواهی معدل / رتبه اخذ شده از دانشگاه محل تحصیل و پرداخت مبلغ۷۵۰.۰۰۰ ریال از طریق درگاه الکترونیکی می‌باشند.

شرایط ارشد بدون کنکور ۹۷ – ۹۸ دانشگاه تهران:
۱) دانشجویان دوره کارشناسی که پس از گذراندن شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند می توانند جهت برخورداری از تسهیلات مذکور برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، فرم تقاضا را تکمیل و به همراه کلیه مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ در سامانه جامع آموزش دانشگاه به نشانی ems.ut.ac.ir بارگزاری نمایند.

شرایط عمومی:

  • دانش آموختگی حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی (۹۷/۶/۳۱).
  • پذیرش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر می باشد.
  • دانشجویان متقاضی می بایست تا پایان نیمسال ششم در مقطع کارشناسی حداقل میانگین ۱۶ را کسب نموده و تا پایان تحصیل میانیگن مذکور را حفظ نمایند. (در خصوص دانشجویانی که میانگین کمتر از ۱۶ را کسب نموده اند ولی بالاترین میانگین را در بین هم ورودی و هم رشته خود دارا باشند، بالاترین معدل ملاک عمل جهت ۱۰ %قرار خواهد گرفت.)
  • شایان ذکر است براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، فقط دانشجویانی می‌توانند از مزایای این آئین نامه استفاده کنند که علاوه بر دارا بودن کلیه شرایط مذکور، هیچگونه درس مردودی در کارنامه آنان (که بی اثر شده) نباشد.

نکته قابل توجه:

  • بر اساس اصلاحیه شماره ۲/۱۴۰۰۳۶ مورخ ۹۵/۷/۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صرفاً میانیگن سه چهارم واحدها تا نیمسال ششم ملاک پذیرش خواهد بود و میانگین نیمسالهای هفتم یا هشتم قابل بررسی نمی باشد.

تبصره:

  • برگزیدگان علمی در رشته هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده است می توانند از تسهیلات مربوطه بهره مند شوند.
  • دانشگاه اختیار دارد متقاضیانی را که در طول شش نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو ده درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش می گردد.
  •  پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص شورای گروه و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.
  • تغییر رشته یا نقل و انتقال در خصوص پذیرفته شدگان سهمیه استعداد درخشان امکان پذیر نمی باشد.
  • دانشجویان دو رشته ای جهت استفاده از سهمیه ۱۰٪ استعداد درخشان رشته اول و می بایست یا تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ حداکثر طی یک نیمسال پس از پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد (اصلاحیه شماره ۲/۱۱۹۴۴۵ مورخ ۹۵/۶/۸) از رشته دوم فارغ التحصیل و یا در صورت عدم فارغ التحصیلی از رشته دوم انصراف نمایند.
  • پذیرش نهایی پذیرفته شدگان منوط به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی بوده و تا قبل از اعلام سازمان فوق هیچ حقی جهت داوطلبان متصور نمی باشد.

مدارک لازم جهت بارگزاری:

  1. فرم تکمیل شده اطلاعات فردی
  2. کپی صفحه اول شناسنامه
  3. کپی کارت ملی
  4. کارنامه ۶ نیمسال متقاضی
  5. ۵ -تکمیل فرم گواهی برای متقاضیان سایر دانشگاهها

مدارک لازم برای ارائه تقاضا:

  1. تکمیل فرم تقاضای پذیرش (اطلاعات فردی) و تحویل به اداره آموزش پردیس / دانشکده/ مرکز / موسسه ذیربط
  2. واریز مبلغ ۰۰۰، ۷۵۰ ریال از طریق درگاه الکترونیک (به جز دانشجویان دانشگاه تهران)

نحوه ارائه تقاضا:

متقاضیان محترم چنانچه شرایط لازم طبق آیین نامه مذکور را دارا می باشند پس از مطالعه شرایط ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۰/۲۰ با مراجعه به سامانه سیستم جامع آموزش دانشگاه و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور، اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگزاری و ثبت نام نمایند.

تذکر مهم: وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی گردد. لذا توصیه می گردد قبل از واریز هزینه نسبت به مطالعه کامل شرایط، دقت لازم مبذول گردد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حسین
تیر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

راستی دانشگاهی که میخونم دانشکده شهید شمسی پور دانشکده فنی شماره یک کشور هست و هم کاردانی و هم کارشناسی این دانشکده هستم.

حسین
تیر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم ازتون. من فنی هستم رشتمم الکترونیک کاردانی رو ۶ ترمه تموم کردم بخاطر بعضی مشکلات نا خواسته که یدفعه پیش اومدن متاسفانه و لیسانمم الان نرم افزار میخونم و لیسانس رو ۴ ترمه به عنوان نفر اول رشته میخام تموم کنم، میخام ببینم واسه مقطع ارشد میتونم بدون آزمون به یکی از دانشگاه های تهران برم؟؟؟ لطفا توضیح کامل بدید متوجه بشم خیلی ممنونم ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید روز بخیر.

اهو
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷ ۲:۴۸ ب٫ظ

سلام من فارع التحصیل شهریور ۹۶ دانشگاه ازاد قزوین هستم.با معدل ۱۸ آیا میتونم از سهمیه استعداد درخشان برای ورودی مهر ۹۷ استفاده کنم؟؟؟

مریم
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۹ ب٫ظ

باسلام ، ببخشید برای فراخوان بدون کنکور ارشد رشته روانشناسی بالینی نیز وجود دارد .
اگر در بخش ارسال مقاله ، یک قسمت از مقاله هایم را به صورت پی دی اف بفرستم و توضیح دهم که هنوز مقاله هایم برای چاپ شدن نیاز به داوری و زمان دارد قبول می کنید و می توانم این کار را انجام دهم؟
با تشکر

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
تنها مقالات پذیرش شده دارای امتیاز هستند و مقالاتی که داوری نشده اند امتیاز نمی گیرند.

بی نام
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۵ ب٫ظ

باسلام ، در سال ۹۷-۹۸ برای فراخوان بدون کنکور ارشد رشته روانشناسی بالینی وجود دارد.
اگر در بخش مقاله ، یک قسمت از مقاله را به صورت pdf ارسال کنم و توضیح دهم برای به چاپ رسیدن نیاز به زمان و داوری دارد قبول می کنید؟
باتشکر

پریا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام من ترم ۸ در دانشگاه اصفهان هستم با معدل ۱۷/۲۱ و رتبه ۴ بین هم ورودی های خودم هستم میخواستم ببینم من میتونم در فراخوان دانشگاه تهران شرکت کنم یا نه؟

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام
ورودی هاتون چند نفر بوده اند؟ ایا جزو ۱۵ درصد برتر هستین؟
دانشگاهتون که سطح یک محسوب میشه و از بابت مشکلی نیست.

علی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دانشگاه تهران فقط رتبه اول تا سوم برمیداره

امیرحسین
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

سلام من که دانشگاه آزاد بروجردم می تونم ثبت نام کنم؟
معدلم ۱۸/۴۰

امیرحسین
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

درضمن فارغ التحصیل سال ۹۶هستم

مهسا
فروردین ۱۶, ۱۳۹۷ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

سلام
خیر. پذیرش بدون ازمون دانشگاه تهران فقط مختص فارغ التحصیلان دانشگاه های سطح یک وزارت علوم هست و شما نمیتونید در این فراخوان شرکت کنید.

الهه
اسفند ۱, ۱۳۹۶ ۱:۴۴ ق٫ظ

سلام دانشگاه های دولتی کارشناسی ارشد استعداد درخشان بدون کنکورشون فقط برای فارغ التحصیلان خودشون هستش؟یا پیام نورم میتونه شرکت کنه؟

مهسا
اسفند ۲, ۱۳۹۶ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
برای فارغ التحصیلان خود دانشگاه ها نیست، اما اغلب در فراخوان دانشگاه ها گفته میشه که فقط فارغ التحصیلان دوره های روزانه و شبانه امکان استفاده از شرایط پذیرش بدون ازمون رو دارند.

اصغر
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

با سلام
پس کی جواباش رو می دن؟

رامین صارمی
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶ ۱:۴۰ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
من یه سوال داشتم ازتون قبلم پرسیدم جواب ندادین
میخواستم ببینم من با معدل کارشناسی پیوسته ۱۸/۹۵ توی کارشناسی ارشد
مهندسی کامپیوتر نرم افزار میتونم توی فراخوان های بدون آزمون دانشگاه های سراسری
قبول بشم؟ البته من از دانشگاه آزاد بناب فارغ التحصل شدم بهمن ماه ۹۶
و اینکه همه فراخوان ها رو توی سایتتون اعلام میکنید؟
خواهشا پاسخ کامل بدید خیلی حیاتیه برام ممنون

مهسا
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رامین صارمی

سلام
در ایین نامه منعی برای شرکت فارغ التحصیلان دانشگاه ازاد نیست، اما اغلب دانشگاه ها در شرایط اختصاصی شون میگن که فقط از فارغ التحصیلان دانشگاه سراسری پذیرش بدون ازمون دارند.
بله همه فراخوان ها در همین سایت و کانال تلگرامی ش اطلاع رسانی میشه.

مختار
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام. من ورودی ۹۴ و الان ترم ۶ هستم.
تا پایان همین ترم یعنی تا آخر خرداد ۹۷ لیسانس می‌گیرم.
معدل ۵ ترم گذشته هم بالای ۱۹ بوده.
رشته مترجمی عربی هستم و در آزمون اشتمال که همون تافل عربی است نمره ۹۰ گرفتم.
ولی هنوز برای این طرح ثبت نام نکردم چون واحدهای لازم رو تا تاریخ تعیین شده پاس نکرده بودم.
می‌تونم برای سال ۹۷ بدون کنکور وارد ارشد بشم؟

مهسا
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مختار

سلام
اگه موقعی که تحصیلتون تموم میشه و شرایط لازم رو کسب کردین، فراخوانی باشه، میتونید در اون فراخوان شرکت کنید. برای فراخوان هایی که مهلتش گذشته دیگه بعیده بشه کاری کرد.

هما
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶ ۰:۵۴ ق٫ظ

سلام
درمورد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت اطلاعی دارین??

مرضیه
بهمن ۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام من فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان هستم میتونم الان واسع دانشگاه تهران بدون کنکور درخواست بدم؟و چه زمانی میتونم؟

مهسا
بهمن ۹, ۱۳۹۶ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

سلام
متأسفانه مهلت درخواست کارشناسی ارشد بدون ازمون دانشگاه تهران تموم شده. بعید هست فرصت دیگه ای باشه، با این حال میتونید با واحد استعداد درخشان دانشگاه تماس بگیرید.

رامین صارمی
بهمن ۷, ۱۳۹۶ ۹:۴۸ ب٫ظ

سلام خسته نباشبد آهان درسته باشه ولی خواهشا جواب سوالم رو بدید حیاتیه برام
من کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر نرم افزار ۷ ترمه دارم تموم میکنم از دانشگاه آزاد بناب با معدل ۱۸/۹۵ میخواستم
ببینم شانس پذیرش توی دانشگاه سراسری رو در مقطع ارشد بدون آزمون دارم ؟

علی حسینی
بهمن ۲, ۱۳۹۶ ۲:۱۵ ق٫ظ

سلام ، من معدل ۶ ترم ابتدایی م ۱۵ هست و دانشگاه امیرکبیر هستم ، میخواستم بدونم هنوز میشه درخواست داد برای ارشد مستقیم یا خیر؟

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی حسینی

سلام
مهلت درخواست پذیرش بدون ازمون دانشگاه تهران به اتمام رسیده

Reza
فروردین ۴, ۱۳۹۷ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام .این فراخوان فقط مخصوص کارشناسی پیوسته هستش یا کارشناسی ناپیوسته رو هم شانل میشه؟ ممنون

Farshad
دی ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۴ ب٫ظ

سلام من معدل اول رشته ام هستم و فک میکردم ثبت نام استعدادهای درخشان برای دانشگاه ها اردیبهشت سال ۹۷ هست و ثبت نام نکردم.امکان تمدیدش هست؟سالهای قبل تمدید شده؟

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Farshad

سلام
احتمالش زیاد نیست که تمدید بشه. فراخوان بدون ازمون دانشگاه ها مهلت مشخصی نداره. توضیه میکنم در کانال عضو بشید تا در جریان اخبار بدون ازمون قرار بگیرید:
https://t.me/mastertest

زز
آذر ۲۶, ۱۳۹۶ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام آیا دانشگاههای فرهنگیان جزو دانشگاههای سطح یک هستند؟من دانشجوی سال آخر دانشگاه فرهنگیان هستم وتا خرداد ۹۷ فارغ التحصیل میشم. آیا میتونم برای این فراخوان ثبت نام کنم؟

مهسا
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زز

سلام
خیر متأسفانه. دانشگاه سطح یک در لینک زیر هست:
https://mastertest.ir/1396/08/شرایط-زمان-ارشد-بدون-کنکور-تهران-۹۷-۹۸/comment-page-1/#comment-171463

محمد
آذر ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۲۹ ق٫ظ

کجا باید ثبت نام کنیم .چه طوری ثبت نام کنیم. داخل سایت دانشگاه تهران هیچ اطلاعیه ای در این مورد وجود نداره.

مرضیه
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام من فارغ التحصیل دانشگاه تهران معدل ۱۷ سال۷۸هستم میتونم درخواست بدون کنکور بدم

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
راهنمای ثبت نام پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران از طریق لینک زیر قابل دریافت هست:
academics.ut.ac.ir/file/download/news/1510577546-1-.pdf

اهورا
آذر ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام من از دانشگاه زنجان هستم میخواستم بدونم من برا تربیت مدرس و تهران میخواستم درخواست بدم ک نوشته چون زنجان سطح ۲ هست نمیشه /یعنی اگه من درخواست بدم و پول واریز کنم کلا بررسی نمیشه مدارکم؟
یا کلا اجازه ثبت نام ب من رو نمیده سیستم؟؟؟
سوال دوم اینکه من درسی ندارم ک مردود شده باشم فقط یک درس رو حذف اظطراری زدم مشکلی ایجاد میکنه؟؟

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  اهورا

سلام
کسانی که شرایط لازم رو نداشته باشن، حذف میشه و شانسی نخواهید داشت. بنابراین به نظرم بهتره هزینه نکنید.

ادنان
آذر ۷, ۱۳۹۶ ۹:۵۵ ب٫ظ

سلام
من دانشجو ناپیوسته هستم
کاردانی با معدل ۱۶.۴ همدان
کارشناسی با معدل ۱۸.۵ کرمانشاه
ایا امکانش هست که برای ارشدبدونه کنکور شرکت کنم . تهران یا غیره ان

مهسا
آذر ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ادنان

سلام
خیر متأسفانه پذیرش بدون ازمون مختص استعدادهای درخشان هست که برای دانشگاه های دولتی باید کارشناسی پیوسته باشید و برای دانشگاه ازاد هم باید فارغ التحصیل دانشگاه ازاد باشید.

مبین
آذر ۵, ۱۳۹۶ ۱:۵۸ ق٫ظ

سلام. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های وزارت بهداشت هم به همینگونه است؟

مهسا
آذر ۵, ۱۳۹۶ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مبین

سلام
خیر پذیرش بدون ازمون وزارت بهداشت به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش پزشکی صورت میگیره. درموعد مقرر در همین سایت و کانالش اطلاع رسانی میشه.

فاطمه
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام
دانشگاه علم و فرهنگم سطح یک غیرانتفاعی میتونم ثبت نام کنم یانه ؟؟

مهسا
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
خیر منظور دانشگاه های سطح یک جامع و تخصصی وزارت علوم هست.
پایین تر اسامی دانشگاه رو گذاشتم.

لیلی
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام من شهریور سال ۹۶ فارغ التحصیل شدم میتونم شرکت کنم یانه؟

مهسا
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

سلام
ممکنه بتونید. از دفتر استعداد درخشان دانشگاه تهران سوال کنید. چون گاهی دانشگاه ها از بلافاصله پس از دانش اموختگی تلقی مختلفی دارند.

سارا
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من با معادل سازی که انجام دادم ۶ ترمه لیسانس حقوقم و تموم میکنم
نحوه پذیرش چطوریه؟
من دانشگاه ازاد خوندم معدلم هم ١٩/١٠

مهسا
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
متأسفانه فراغ التحصیلان دانشگاه ازاد امکان پذیرش بدون ازمون در دانشگاه تهران رو ندارند.

سارا
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ق٫ظ

سلام من فارغ التحصیل سال ٩۶خرداد ماه دانشگاه آزاد مراغه هستم با معدل ١٧ آیا میتونم ثبت نام کنم؟?

مهسا
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
خیر فقط فارغ التحصیلان دانشگاه های سطح یک کشور میتونن در این فراخوان شرکت کنند.

محمد
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دانشگاه یزد جزء دانشگاه های سطح یک است؟

سعید
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تو اطلاعیه های پایین تر دانشگاه یزد رو سطح دو نوشته.

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام خیر متأسفانه. بنابر اعلام وزارت علوم: الف: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جامع (به ترتیب الفبا) سطح ۱- شامل: اصفهان – تبریز – تربیت مدرس – تهران – شهید بهشتی – شیراز – فردوسی مشهد سطح ۲ – شامل: ارومیه – الزهرا (س) – بوعلی‌سینا – بیرجند – خوارزمی – رازی – زنجان – سیستان و بلوچستان – شهید چمران اهواز – شهید باهنرکرمان – کاشان – گیلان – یزد سطح ۳ – شامل: اراک – ایلام – بجنورد – بین المللی امام خمینی (ره) – حکیم سبزواری – خلیج فارس – دامغان – زابل – شهرکرد – شهید مدنی – قم – ولی‌عصر (عج) رفسنجان –کردستان – گلستان – لرستان – هرمزگان – یاسوج سطح ۴ – شامل: آیت‌الله حائری میبد – بزرگمهر قائنات – تربت حیدریه – حضرت معصومه (س) – سلمان فارسی کازرون – سید جمال الدین اسدآبادی – کوثر بجنورد – ملایر – نهاوند – نیشابور ب: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تخصصی (به ترتیب الفبا) سطح ۱ – شامل: صنعتی اصفهان – صنعتی امیر کبیر – صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی –صنعتی شریف – علامه طباطبائی – علم و صنعت ایران سطح ۲ – شامل: علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان – صنعتی بابل –… ادامه نظر»

Little Lamb
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. البته مهسا جان، شما فقط دانشگاه های “جامع” سطح یک رو نام بردین و دانشگاه های “تخصصی” سطح یک رو ذکر نکردین. لیست کامل دانشگاه های سطح یک:
دانشگاه های تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، شهید بهشتی، خواجه نصیر، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، صنعتی اصفهان، شیراز و تبریز.

پاسخ دادن

محمدی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام، من کارشناسی مهندسی برق دانشگاه آزاد قزوین بودم، معدلم ۱۳ است، امکان ثبت نام ندارم؟
میشه راهنمایی بفرمایید؟
به لحاظ فعالیت و سابقه کاری ۶ سال سابقه مدیریتی دارم.

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

سلام
خیر شما فقط تا یک سال پس از فارغ التحصیلی و در صورتی که جزو ده درصد برتر ورودی باشید میتونید در فراخوان های بدون ازمون سراسری شرکت کنید.

زینب ثنایی نژاد
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۹ ب٫ظ

سلام من مدرک کارشناسی خودم رو در رشته ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی با معدل ١٧/٠٩ در سال ٩۴ گرفتم .آیا این موضوعی که گفتین شامل من هم میشود؟

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام
خیر متأسفانه شما فقط تا یک سال پس از فارغ التحصیل امکان استفاده از سهمیه بدون ازمون استعداد درخشان رو دارید.

سارا
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام ببخشید لیست رشته های مشمول برای امسال رو از کجا باید پیدا کرد؟
واینکه درصورت دارا بودن همه شرایط اگه یک درس مرودی غیراختصاصی که بعدبا نمره خوبی هم جبران شده داشته باشیم امکان درخواست وجود نداره؟؟

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
دانشگاه های سطح یک کشور بر اساس اعلام وزارت علوم هست:
سطح ۱ جامع- شامل: اصفهان – تبریز – تربیت مدرس – تهران – شهید بهشتی – شیراز – فردوسی مشهد
سطح ۱ تخصصی– شامل: صنعتی اصفهان – صنعتی امیر کبیر – صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی –صنعتی شریف – علامه طباطبائی – علم و صنعت ایران
متأسفانه خیر. صریحا قید شده که نباید درس مردودی داشته باشید.

setareh
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۵:۴۲ ب٫ظ

دانشگاه الزهرا تهران سطح یکه؟ یاخیر؟رتبه ۲۵ را در دانشگاهها داره اما سطحش نمیدونم.کسی آیا میدونه؟

سعید
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  setareh

دانشگاه الزهرا سطح ۲ هست.

setareh
آبان ۲۵, ۱۳۹۶ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

مچکرم.

آیلار
آبان ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

لطفا راهنمایی کنید .ممنون

آیلار
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۸:۲۹ ق٫ظ

سلام من در تاریخ ١۴تیر ٩۶اله صورت هفت ترمه از دانشگاه فنی شریعتی تهران در مقطع کارشناسی پیوسته حسابداری فارغ التحصیل شدم آیا من هم میتونم برای ارشد بدون کنکور ٩٧اقدام کنم حالا تو دانشگاه تهران یا هر دانشگاه دیگه ای؟

مهسا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیلار

سلام
با توجه به این که دانشگاه تهران فقط از دانشگاه های سطح یک پذیرش میکنه متأسفانه شانسی ندارید. اما برای اغلب دانشگاه ها میتونید شانستون رو امتحان کنید. پیگیر اخبار سایت باشید تا در جریان فراخوان ها قرار بگیرید.

آیلار
آبان ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

یعنی میتونم برای سایر دانشگاه ها شرکت کنم با توجه به این که من تیر ٩۶ هفت ترمه فارغ التحصیل شدم و طبق گفته بعضی دوستان باید وقتی ترم شش بودم درخواست میدادم تا برای سال تحصیلی فعلی پذیرش بشم چون بعضی ها میگن باید در سال تحصیلی ای که بلافاصله بعد از تاریخ فارغ و التحصیلی هست فقط پذیرش بدون آزمون صورت بگیره.و در سالهای تحصیلی بعد چنین شانسی برای فرد متقاضی وجود نداره.آیا با این وجود من میتونم برای سال تحصیلی ٩٧ درخواست پذیرش به دانشگاه های دیگه رو بدم؟؟؟؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.سپاس

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیلار

سلام
تا یک سال پس از فارغ التحصیلی مهلت ثبت نام دارید، بعضی دانشگاه ها ملاک رو زمان فارغ التحصیلی تا زمان فراخوان قرار میدن. فراخوان دانشگاه ها رو در همین سایت چک کنید. در این باره اطلاع رسانی صورت میگیره.

محمود۳۳
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۱:۴۵ ق٫ظ

سلام دوستان
تکمیل ظرفیت ارشد سراسری دوم هم داریم یا نه؟؟
ممنون میشم جوابمو بدین

مهسا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمود۳۳

سلام
متأسفانه تا به حال سابقه نداشته که دانشگاه سراسری برای مقطع ارشد در بهمن ماه تکمیل ظرفیت داشته باشه.

پریناز
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام برا ثبت نام ارشد میخام ببینم از دانشگاه اشرفی اصفهان بودم میتونم الان اقدام کنم؟

مهسا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریناز

سلام
فراخوان دانشگاه تهران شامل دانشگاه های سطح یک میشه فقط متأسفانه.

زینب
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام
دانشگاه سطح یک کدوم دانشگاه ها حساب میشن؟
من شاگرد یک رشته ی علوم مهندسی گرایش الکترونیک هستم،میتونم برای الکترونیک برق تقاضا بدم یا حتما باید کارشناسیمم برق الکترونیک میبود؟

Maryam
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام. دانشگاه های سطح یک:
دانشگاه های تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، شهید بهشتی، خواجه نصیر، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، صنعتی اصفهان، شیراز، تبریز.

سپیده نظری
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

سلام ببخشید اونایی که کارشناسی ناپیوسته دارن نمیتونن تو پذیرش بدون کنکور دانشگاه تهران شرکت کنند؟

زهرا
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

سلام.جریان رشته ی همنام چیه؟برای بهداشت عمومی رشته همنام وجود داره؟

مهسا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
این فراخوان های برای رشته های زیرمجموعه وزارت علوم هست و فقط هم هر کس میتونه در رشته همنام درخواست بده.
شما باید از طریق وزارت بهداشت اقدام کنید که البته وزارت بهداشت هم شرط تجانس رشته رو داره.

بی نام
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

باسلام
من از دانشگاه کاشان می خواهم برای این فراخوان شرکت کنم .برای انجام مراحل فراخوان باید از قسمت پذیرش برگزیدگان علمی این کار را انجام دهم
و شروع کنم .

بی نام
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

برای ارسال مقاله ، می توانم یک قسمتی از مقاله های خود را ارسال نمایم
به صورت پی دی اف و توضیح دهم که هنوز به مرحله چاپ نرسیده و به داوری و زمان نیاز دارد
با این حال می توانم در فراخوان شرکت نمایم

بی نام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

ممنون می شوم پاسخ بنده را بدهید