نخبگان

انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ پژوهشگاه شاخص پژوه

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه در مقطع کارشناسی ارشد منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۵/۲۹، ضمن اعلام اسامی معرفی‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه، نظر معرفی‌شدگان نهایی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد.

از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، معرفی‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای ‌شنبه ۹۶/۰۹/۱۱ و یا یکشنبه ۹۶/۰۹/۱۲ با توجه به موارد اعلام شده طبق نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ‌برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

– مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام:

۱- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (برای معرفی شدگان مقطع کارشناسی ارشد) و مدارک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد (برای معرفی شدگان مقطع دکتری) مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره۱: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه ۸۴۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره ۴۳۲ مورخ ۷۷/۰۹/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره ۲: براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۴/۰۵/۲۸ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۲- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی

۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌

۵- ارائه مدارک مثبت دال بر ثبت‌نام در پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

۶- ارائه مدارک مثبت دال بر آخرین وضعیت تحصیلی، واحدهای گذرانده شده و دفاع از پیشنهاد پژوهشی (حسب مورد مقطع معرفی)

– نکات مهم:

– حضور شخص معرفی شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ اعلام شده توسط هر دانشگاه و موسسه قبولی و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه معرفی ‌شدگان در تاریخ‌ تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

– معرفی‌شدگان موظف به پرداخت شهریه طبق اعلام دانشگاه محل قبولی خود هستند.

– دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در تعیین سطح تحصیلی معرفی‌شدگان اختیار دارند تا متناسب با مستندات موجود تصمیم‌گیری نمایند.

تذکر مهم:

– نتیجه جایابی آن دسته از دانشجویان پژوهشگاه مذکور که از طریق مبادی قانونی در این پژوهشگاه پذیرفته شده‌اند، متعاقباً پس از تایید معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.

نام خانوادگینامتولدشناسنامهکد قبولیرشته امتحانیرشته-گرایش قبولیدورهموسسه قبولیمقطع قبولی
بنه گزیفرخ۴۳۲۷۱۵۳۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
دارابیمحمد۵۰۱۶۶۹۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
زارعیرسول۵۴۳۷۶۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
صالحی کهریزسنگیایرج۵۰۱۹۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
مالکیاحمد۶۰۵۴۱۳۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
نیک کاراصفهانیغلامرضا۶۳۱۰۱۲۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
باقرنژادحمید۵۸۴۰۳۲۷۵۰۲مهندسی صنایعمهندسی صنایعپردیس خودگرداندانشگاه اصفهانکارشناسی ارشد
حاج حیدریعلی اصغر۴۶۱۴۱۰۸۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
جمشیدیبابک۵۳۱۰۵۲۷۵۰۱مدیریت بحرانمدیریت بحرانغیرانتفاعیدانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی – اصفهانکارشناسی ارشد
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات