نخبگان

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد مأمور پیگیری طرح استقلال آزمون ارشد

هزینه کنکور ارشد 97 - 98 ازاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: معاون پارلمانی دانشگاه مامور شده است تا طرح استقلال آزمون ها را به صورت دو فوریت از سوی نمایندگان مجلس پیگیری کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

امیررضا شاهانی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: موضوع استقلال مرکز آزمون و آزمون های تحصیلات تکمیلی به صورت جدی در دستور کار دانشگاه آزاد است و رئیس دانشگاه تاکنون در چندین مصاحبه خود این موضوع را مطرح کرده است.

وی افزود: موضوع استقلال مرکز آزمون و آزمون های تحصیلات تکمیلی از مصوبات هیات رئیسه دانشگاه آزاد است و معاون پارلمانی این دانشگاه مامور شده است تا از طریق ارائه طرح دو فوریتی این موضوع در مجلس پیگیری شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: در این طرح اولویت با آزمون های تحصیلات تکمیلی است.

شاهانی خاطرنشان کرد: این موضوع از سوی معاون پارلمانی دانشگاه درحال پیگیری است اما نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: بنابراین ما به داوطلبان دوره دکتری که ثبت نام آغاز شده است تاکید می کنیم که ثبت نام خود را انجام دهند و در صورتی که این طرح اجرایی شد دانشگاه اطلاعیه ای جداگانه برای ثبت نام و زمان برگزاری آزمون اعلام خواهد کرد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش تاکید کرد: دانشگاه آزاد دارای ۱.۵ میلیون دانشجو است بنابراین پیگیر هستیم موضوع استقلال آزمون ها به صورت طرح دو فوریتی در مجلس مطرح شود.

شاهانی گفت: اخیرا حدود ۲۰۵ نفر از نماینده مجلس در نامه از فعالیت های دانشگاه آزاد حمایت کرده اند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات