نخبگان

ثبت نام بیش از ۲۱۶هزار نفر در کنکور ارشد ۹۷

اخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 97 - 98

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۲۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری آنا گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته از پنجشنبه ۱۶ آذر، آغاز و امروز چهارشنبه ۲۲ آذر پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون آمده است.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط) متقاضی ثبت‌نام کنند و با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصرا بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۳۶۰ هزار ریال، در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام کنند.

به گفته توکلی همچنین داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، باید کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳۶۰ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، ۱۱۰ هزار ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، پرداخت کنند.

وی افزود: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید از روز دوشنبه ۳ تا ۵ اردیبهشت با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش اعلام کرد: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷، در اولین ‌مرحله دوره بیست و سومین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات