نخبگان

ثبت نام بیش از ۱۶۲هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۳۹۷

تمدید زمان ( مهلت ) ثبت نام کنکور ارشد 97 - 98

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ فردا چهارشنبه ۲۲ آذر پایان می یابد تاکنون تعداد ۱۶۲ هزار و ۹۷۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به داوطلبان عزیز شدیدا توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به عضویت کانال تخصصی کارشناسی ارشد مسترتست درآیند… کلیک کنید…

 

مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ سراسری و آزاد تا ۲۶ آذرماه تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد فردا چهارشنبه ۲۲ آذر پایان می یابد.

حسین توکلی افزود: فرصت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز ۱۶ آذر آغاز شده است و تا روز ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات اتباع غیر ایرانی و توضیحات سهمیه ها بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷، به داوطلبان توصیه می شود که هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. تاکنون تعداد ۱۶۲ هزار و ۹۷۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۱۰ هزار ریال (۱۱ هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام کنند.

وی اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۹۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
آذر ۲۸, ۱۳۹۶ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام من نتونستم ثبت نام کنم الان میتونم؟

مهسا
دی ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
از ۳۰ بهمن تا ۳۰ اسفند ماه مهلت مجددی برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۷ درنظر گرفته شده که میتونید در اون زمان نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

حدیث
آذر ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

سلام ببخشید چرا تو دفترچه اسمی از سهمیه زلزله زدگی نبود من الان درمناطق زلزله زدم ثبت نام کردم کتابامه زیر اوار دراوردم اصلا وقت نمیشه درس خوند حتی ارامششم نداریم یعنی واقعا این سهمیه فقط حق کنکور سراسریه پس ما چی ؟اگه کسی دری مورد چیزی میدونه میشه برام توضیح بده

مهسا
دی ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

سلام
بله سهمیه مناطق زلزله زده فقط برای کنکور سراسری هست و شامل کنکور ارشد نمیشه.

محمدرضا فراهانی
آذر ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

توجه کنید ۵ بار بیشتر نمی توانید ویرایش کنید

الهه
آذر ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

وای من هنوز ثبت نام نکردم.
تمدید میشه زمان ثبت نام؟؟؟

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
ثبت نام تا روز یکشنبه تمدید شده. میتونید با خیال راحت ثبت نام کنید.

مینا
آذر ۲۲, ۱۳۹۶ ۸:۴۳ ق٫ظ

سلام
به نظرتون زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۷ تمدید میشه؟ من هنوز نتونستم ثبت نام کنم. میترسم جا بمونم.

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۶ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام
اصولا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تمدید میشه. پیگیر اخبار از همین سایت و کانالش به نشانی @mastertest باشید. حتما اطلاع رسانی میکنند.

محمد
آذر ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام من سال چهارم کارشناسی عمران هستم
ایا امکان داره در رشته ی مجموعه هنر های ساخت و معماری (گرایش مدیریت پروژه وساخت)
شرکت کنم؟

این رشته برای من که کارشناسی عمران دارم اینده دار خواهد بود؟ یا اینکه برای اون هایی هست که کارشناسی معماری داشتن؟؟
ممنون میشم اگر جواب بدید و راهنمایی کنید